Italia trip: 1-5 juni 2007 | FerrariChat

Italia trip: 1-5 juni 2007

Discussion in 'Holland/Belgium' started by roger_l, Jun 4, 2007.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Hier een berichtje van een echte rijder, die niet met de trein terug gaat, maar gewoon rijdt en nu in Zwitserland zit.

    Hier een klein verslagje van een geweldige ervaring:

    Eergisteren omwille van het weer eerst naar Maranello gereden. Michael Schumacher in hoogst eigen persoon gezien, foto's en een handtekening is als bewijs later nog wel te zien denk ik zo. Daarna Schumacher zien driften met een 599, een FXX en een F1 op Fiorano. Fantastich gegeten in Cavallino, museum bezocht, naar het hotel en 's avonds een onvergetelijk moment op de markt van Faenza. Was ikzelf niet bij, getuigen zullen dat binnenkort vast beter kunnen omschrijven.

    Gisteren hebben we een fantastische dag gehad, alles bijelkaar zo'n 750 km gereden. De ultieme tunnel ligt in ieder geval aan het Gardameer: 5 km kaarsrecht naar boven. 3x erdoorheen gegaan en de decibellen tot aan de pijngrens getest en gehoord. Daarna een schitterende bergtocht met strak asfalt en veel bochten. 's avonds heerlijk gegeten en om 01.00 uur weer in het hotel (na 2.5 uur cruisen met 180+ en PLambo met 300+). PTerps is in ieder geval zo'n 700 foto's rijker van driftende Lambo's en F's.

    Vanmorgen naar Lamborghini gegaan. PLambo heeft de Murcie samen met Balboni gereden (Balboni heen, Plambo terug). Zelden iemand zo van de kaart gezien na het rijden met een auto. Deze schijnt echt fenominaal te zijn en de huidige Gallardo tot een auto voor mietjes te maken (terwijl hij dus wel alle F's er met gemak uitrijdt). Daarna een complete rondleiding bij Lamborghini gehad. ALLES gezien ! Leerafdeling, motorenafdeling, het draaien van de krukassen, complete montage van Gallardo's en Murcielago's etc etc. De rest van de groep is vervolgens als een speer naar Verona gegaan om de trein nog te halen, ikzelf met echtgenote nog naar Pagani, mooi, maar onvergelijkbaar met Lamborghini.

    Gr. Roger
     
  2. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Dat is al vast een aardig voorproefje van de reisverslagen die ons te wachten staan Roger. Dank! En een Lambo op de pijnbank leggen met Balboni himself op de passagiersstoel, dat moet een bijna niet te overtreffen ervaring zijn. Benieuwd wat Peter ons daar over te vertellen heeft :D
     
  3. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    roger_l !

    Wat een heerlijk verhaal! 't klinkt alsof jullie 't ontzettend naar jullie zin gehad hebben!'k Heb al bijna spijt dat ik er niet bij was, nu, binnen 2 weekjes is het mijn beurt! Waarschijnlijk zullen er dan zo'n 5000 Ferrari's in en rond Maranello hangen, waardoor iédereen zal opkijken als er een roestige Skoda opduikt!!!!!:D:D:D
     
  4. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Holy crap! Wat een verhaal Roger!

    Da's nog eens een tripje! Ongelooflijk, ik hoop zoiets ook nog eens mee te maken.

    Als de mannen straks thuis komen en ons met foto's en verhalen overladen komt vrijdag de vraag "wat had Onno nou eigenlijk gekozen?". :D


    Onno
     
  5. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger

    Volgens Gairo was het de FXX van Schumi zelf, een zwarte met iets wits aan de spoiler of zo. Het was een soort event voor de allerrijksten; een dagje Schumi met de 599, FXX en F1. Na 3 ronden werd gewisseld van bijrijder. Terwijl wij in Cavallino aten, zat Schumi met zijn gevolg een etage hoger.
     
  6. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Roger,

    Erg leuk om van je te horen! Dat jullie Schumi nog tegenkwamen was natuurlijk erg tof! We zien de foto's wel vanzelf :)
     
  7. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik ben ook thuis, kwam om 1 minuut over 2 aan. In plambo stijl van breda naar zwolle gereden, 1 uur en 13 minuten. Ik ben vanmorgen in de leer geweest bij Plambo. Wat een geweldige trip, de verhalen komen de komende dagen wel los, nu eerst slapen. Tenminste nadat de foto's op de comp staan.
     
  8. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Hij reed in een Fiat Multipla naar het circuit....
     
  9. Paulus

    Paulus Formula 3

    Sep 30, 2006
    1,447
    #9 Paulus, Jun 5, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  10. Paulus

    Paulus Formula 3

    Sep 30, 2006
    1,447
    #10 Paulus, Jun 5, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  11. Boink

    Boink Formula 3

    Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Helemaal ontspoort daar jullie! Na het verhaal van Wim dachten jullie zeker alles te kunnen maken daar in Italië! Hahah groot gelijk!

    Ben echt benieuwd naar de verhalen!
     
  12. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Allemaal chantagemateriaal Paulus!:D De foto's geven de gezellige sfeer wel mooi aan:)
     
  13. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Meer, we willen meer zien en lezen!

    Waar is Henkie? 360 toch niet door de assen gezakt na al die pasta?


    Onno
     
  14. Boink

    Boink Formula 3

    Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Die wilde denk ik niet geassocieerd worden met volk wat gewoon tegen de vangrail staat te pissen en naar skihut luisterd! ;)
     
  15. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Dat is nog altijd beter dan Gijs die aan het Lambo dansen is


    zullen we maar zeggen.....
     
  16. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @heren

    We zijn weer thuis van onze waanzinnige trip. Mensen wat een feest, ik weet niet waar ik allemaal moet beginnen.

    We hebben erg veel foto's, meer dan 1000. Ook veel beeldmateriaal.
    Bijvoorbeeld van P.Lambo die ons op de Autobahn A57 richting Krefeld inhaald met 335km/h op de teller als wij even 160 doen. Zelf heb ik met Gairo ernaast ook een paar keer mijn naald naast de 300km/h zien staan. Cor had in zijn Mondial soms een hele horde fotografen zitten en Paulus heeft met zijn huur Focus menig italiaan de stuipen op het lijf gejaagd.

    Ik heb in totaal 1600 km gereden. Als we niet de trein hadden genomen waren het er 3600 geweest. De trein is overigens ERG goed bevallen.

    Tot zo... even bijkomen...
     
  17. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Cool! Welkom terug! :)

    En begin maar met de foto's!!!
     
  18. Boink

    Boink Formula 3

    Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Jullie konden zeker met zijn allen aansluiten bij het tankstation daarna!

    post 500 alweer :X
     
  19. crazy-enzo

    crazy-enzo Formula 3

    Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    zou trouwens ook de FXX van de vader van Manuma kunnen zijn ;) die is ook zwart met witte stukken, we zullen het wel zien op de foto :D
     
  20. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,412
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Ben weer thuis (jammer genoeg :p)

    Het was super ! de waren 1 van de beste dagen van mijn leven !!!
    zo veel gezien en gedaan; Maranello, rit langs het Garda meer, Lambo fabriek en nog heel veel meer. ik heb het gevoel of ik 2 weken ben weg geweest zo veel mooie indrukken heb ik mee gemaakt helemaal super !! Iedreen bedankt voor deze superreis !

    Gairo

    De FXX was de zwarte FXX van schumi. er zaten geen witte spoilers op dat dacht ik eerst omdat ik hem heel even op een afstandje zag.
     
  21. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Voor een ieder die voor het eerst in Maranello was: "Voelde het ook als een bedevaart!?"

    Gr. Martin
     
  22. Boink

    Boink Formula 3

    Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Aandacht hadden jullie in iedergeval genoeg!
     

Share This Page