DEELNAME ALPE D'HUZES 2014 | FerrariChat

DEELNAME ALPE D'HUZES 2014

Discussion in 'Holland/Belgium' started by a.v.d.winkel, Nov 10, 2013.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. a.v.d.winkel

    a.v.d.winkel Karting

    Jun 22, 2004
    189
    Best
    Full Name:
    Arjan van der Winkel
    --------------------------------------------------------------------------------

    ...alles in het kader van het onderzoek naar, beheersing en bestrijding van Kanker !

    Misschien iets of wat off-topic, maar ook hier op het Forum hebben we helaas de confrontatie met de ziekte niet uit de weg kunnen gaan, en dus wil ik iedereen op de hoogte brengen
    van de uitdaging (want dat is het) die ik besloten heb aan te gaan; Iedereen kent wel de beelden van TV, Alpe d'HuZes, een initiatief wat door een gedegen organisatie een klap geld
    verzameld en dat alles in het kader van onderzoek en bestrijding van Kanker !...
    Daar in de afgelopen maanden deze ziekte mij nogal benaderd heeft (al dan niet in de familie) heb ik een besluit genomen. Ik neem in 2014 deel aan Alpe d’HuZes !

    Hoe ben ik ertoe bewogen deel te nemen aan Alpe d’HuZes; daar zijn toch een aantal jaren overheen gegaan waarin ik in mijn nabije omgeving nogal eens geconfronteerd ben met de ziekte Kanker. Gelukkig niet altijd terminaal maar toch, het begon reeds in 2010 te knagen. Van directe collega’s tot familieleden en vrienden werden op de een of andere manier getroffen door de ziekte en ook helaas hebben we van sommigen afscheid moeten nemen. Jaren heb ik mijn oom een wandelmars zien organiseren in Rotterdam ter ere van zijn aan kanker overleden vrouw (een zus van mijn moeder) , welke ik al die jaren ook steunde.
    Nu… in 2013 heeft hij te kennen gegeven te willen stoppen met de wandelmars. Dit was één van mijn beweegredenen het stokje op te pakken…de manier waarop moest echter nog gevonden worden.
    Toen ik vervolgens een kameraad van me uit Haarlem (welke ook gek van modelauto's is, en ze zelfs verkoopt) sprak, welke in 2013 zelf heeft deelgenomen aan Alpe d’HuZes , stond mijn besluit vast; ik ga deelnemen aan Alpe d’HuZes in 2014 ! Iedereen die het vernam prees mijn voornemen , maar twijfelde aan mijn kunnen. Wat zij echter niet wisten is dat ik reeds geruime tijd fiets en conditioneel in een goede vorm steek.

    Na me georiënteerd te hebben in de reglementen, en mij voorzien te hebben van degelijk materiaal heb ik in overleg met mijn kameraad besloten om contact te leggen met Alpe du Best, dit vanwege de weinige trainingsmogelijkheden in het noorden des lands. Dit werd me ook ingegeven doordat mijn toenmalig Cesar-therapeute mij vertelde hoe gezellig het was om hiervan deel uit te maken daar haar vriend in 2013 hier deel van uit maakte.
    Na wat oriënterende gesprekken ben ik uiteindelijk opgenomen in het team Alpe du Best 1, een team wat al jaren deelneemt aan de Alpe d’HuZes. Hierdoor heb ik ruggensteun in de vorm van begeleiding, voedingsleer, materiaal, vervoer en verblijf aldaar gekregen. (Alpe du Best)

    Doelstelling van de groep is en blijft een groot bedrag bij elkaar te fietsen voor de bestrijding en onderzoek naar kanker…
    Ik heb besloten een poging te doen om minimaal 3500 euro bij elkaar te gaan vergaren om in 2014 mee te doen met Alpe d'HuZes... De fiets , uitrusting en conditie is er al... nu het geld nog en gaan met die b.....eentjes....

    De vraag is dus concreet;

    STEUN MIJN DEELNAME AAN ALPE’HUZES MET EEN EEN GIFT/SPONSORING T.B.V. DE KANKERBESTRIJDING!!
    De donatie kan via deze persoonlijke pagina op de site van Alpe d’HuZes kunnen worden uitgevoerd.
    Alle sponsoren krijgen als zodanig een vermelding op de persoonlijke pagina op de site van Alpe d'Huzes !
    Vergeet niet...alles in het kader van het onderzoek, beheersing en bestrijding van Kanker !

    Alpe d'HUEZ HERE I COME, en opgeven is geen optie

    Link naar mijn persoonlijke pagina op de site van Alpe d'HuZes
    Alpe d'HuZes - Mijn Actie - Arjan van der Winkel
     
  2. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,115
    The Netherlands
    Ik heb niks tegen goede doelen...maar om hier nu een aparte draad voor te maken....

    Dit is een Ferrari chat..geen fiets chat....
     

Share This Page