Testarossa gezocht | FerrariChat

Testarossa gezocht

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Btouring, Mar 15, 2014.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Btouring

    Btouring Rookie

    May 12, 2012
    19
    Belgium
    Ik ben momenteel op zoek naar een goeie testarossa.

    Gezien ik toch tevreden ben met mijn vorige aankoop (328gts) via deze chat, probeer ik het bijgevolg nog maar eens.

    Iemand tips?
     
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Hoe is het met (mijn ex) 328? Nog uitgelaten? Goed om te lezen dat de aankoop van de 328 is bevallen.
    Moet eerlijk bekennen dat ik het "gooi en smijt" gevoel nog wel eens mis. Vooral op smalle weggetjes waar de ruimte beperkt is. Ook het onmiskenbare Tubi geluid is wel eens een gemis. Staat tegenover dat er weer andere "ervaringen" voor in de plaats zijn gekomen met de F430.

    Waarom testarossa en niet een 512TR? Ik weet een goed onderhouden 512 van een F-chatter hier die alle onderhoud met foto's documenteerde, is corsa rosso en heeft een zwart interieur. (staat particulier te koop)
    Wat zoek je precies?
     
  3. Btouring

    Btouring Rookie

    May 12, 2012
    19
    Belgium
    Alles goed met je ex 328, ik rij er regelmatig eens mee, maar ik gooi en smijt niiet, vanaf nu is het een oldtimer hé.
    Ik zoek een testarosso gezien deze reeds oldtimer zijn en de jaarlijkse rijtaks slechts 34 euro is, verzekering 100 euro, enz ...
     
  4. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    "Gooien en smijten" is natuurlijk relatief :rolleyes: en ik ben nooit over de limiet gegaan hoor :)

    Afijn je zoekt een oldtimer dus. Ik ben niet bekend met de regeltjes in Belgie dus over welk (bouw)jaar hebben we het dan precies? Hoe zit het precies met de verzekering daar? Aangezien wij hier een taxatie-verzekering kennen ongeacht de leeftijd echter wel met een maximum jaar kilometrage. (lees: zolang je niet teveel km's rijdt per jaar, betaal je ook fors minder)
     
  5. filiberke

    filiberke Karting

    Feb 14, 2007
    130
    belgium
    Full Name:
    filip
    you've got mail!
     
  6. Btouring

    Btouring Rookie

    May 12, 2012
    19
    Belgium
    No mail received...

    In Belgie is ie oldtimer vanaf 25 jaar na eerste inschrijving
     
  7. filiberke

    filiberke Karting

    Feb 14, 2007
    130
    belgium
    Full Name:
    filip
    you've got pm! hahahaha!!!
     

Share This Page