Zuid-oost | FerrariChat

Zuid-oost

Discussion in 'Holland/Belgium' started by bay, Sep 24, 2014.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. bay

    bay Formula 3

    Mar 13, 2011
    1,224
    Belgium
    Full Name:
    Bernard
  2. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Dit soort advertenties worden hier niet op prijs gesteld (en zijn ook tegen de regels).


    Onno
     
  3. MarcH

    MarcH Formula Junior

    Nov 5, 2010
    438
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Lijkt mij geen poging tot reclame maar een poging tot vragen of iemand bekend is met dit bedrijf.
     
  4. bay

    bay Formula 3

    Mar 13, 2011
    1,224
    Belgium
    Full Name:
    Bernard
    Ja .
     
  5. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Iets duidelijker zou inderdaad mogen.
    Tenslotte lijkt het Belgisch best wel veel op Nederlandsch ;)
     
  6. sharknose67

    sharknose67 Formula 3

    Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Ben er vandaag geweest. Kan niet oordelen over service en dergelijke, maar de algemene indruk was goed. Beetje zenuwachtige verkoper/eigenaar, maar die ging net een proefrit maken met de 550 waar ik voor kwam kijken (zonder afspraak en dat moet je daar niet doen op zaterdag :)). Die 550 zag er erg netjes uit, linker richtingaanwijzer bleef knipperen, maar dat is op te lossen. Vrees dat deze inmiddels verkocht is.
     
  7. MarcH

    MarcH Formula Junior

    Nov 5, 2010
    438
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Ziet er fraai uit zo op de foto's Ed. Al is het interieur mij iets te rood. Is de 308 al weg dan? Bang dat deze verkocht is klinkt alsof je toch heel serieus op zoek bent nu.
     
  8. 12Esc

    12Esc Formula Junior

    Aug 21, 2006
    528
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    Mijn ouders komen daar al jaren voor onderhoud van hun Saab. Prima bedrijf.


    {Via Tapatalk}
     
  9. sharknose67

    sharknose67 Formula 3

    Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    De 308 is nog niet weg. Heb er ook helemaal geen haast mee. Kreeg laatst een bod vanuit de US van $19.000, die heb ik vriendelijk verteld dat 'ie verder kon gaan kijken. Ben meer aan het kijken wat mijn favoriete kleustelling is, deze was de eerste die ik in deze kleurstelling zag. Zilvergrijs met rood interieur heeft wel wat, hoewel deze misschien een tikkie te rood lijkt vanbinnen viel dat in het echt wel mee. Groot voordeel was het leer achterin ipv. stof. De Fuchs uitlaat gaf trouwens een heel mooi geluid.

    Ik hou de 550-markt nu al een aantal maanden een beetje in de gaten en het lijkt erop dat juist deze kleurstelling het langst te koop staat. Vandaar dat ik "bang ben" dat deze verkocht is en niet in het rijtje komt wat al langer te koop staat.

    Maar om weer effe on-topic te komen, het bedrijf gaf mij een goede indruk.
    Vriendelijke verkoper die me toch nog wat tijd gunde om even de auto te bekijken en wat vragen te stellen, ondanks mijn onaangekondigde bezoekje.
     
  10. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,116
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Niet hier ff gekeken Ed ? Krijg je voor vrijwel dezelfde prijs als een 550 imo ....
     
  11. sharknose67

    sharknose67 Formula 3

    Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Vrijwel dezelfde prijs? Zit €17.000 verschil in en dat is toch effe te hoog gegrepen voor mij Mel. Heb wel gekeken naar de 575, maar die zijn bijna allemaal met flippers en ik wil toch liever een handgeschakelde.
    Maar toch bedankt voor de tip.
     

Share This Page