Goodwood Revival 2015 | FerrariChat

Goodwood Revival 2015

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Fumacher, Oct 28, 2014.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Het hotelletje is alweer geboekt hoor :) Het evenement vindt plaats van 11-13 september in 2015.

    Zin in!
     
  2. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Veel plezier! Ik denk dat ik 2015 ook oversla. Misschien weer naar de Members Meeting.


    Onno
     
  3. Creabella

    Creabella Karting

    Sep 22, 2013
    149
    Drunen, Holland
    Full Name:
    Ella
    Leuk Vu! Das een good vooruitzicht! :)
     
  4. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,629
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Je moet er tegenwoordig erg vroeg bij zijn, kon vorige week al niets meer vinden dat redelijk in de buurt lag. Hetzelfde voor de Mille Miglia.

    Er komt mogelijk volgend jaar een Ferrari evenement op Brands Hatch (georganiseerd door de FOC GB en Ferrari Noord-Europa). Ik zal de gegevens hier posten als er meer bekend is.

    Groeten, Peter
     
  5. Jonkheer

    Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Wat ben je toch weer heerlijk enthousiast :D
     
  6. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #6 Fumacher, Oct 29, 2014
    Last edited: Oct 29, 2014
    Klinkt interessant! Ik heb hier wel oren naar!

    Christiaan: mooiste evenement wat ik ken en tevens ook een mooie afsluiter van het seizoen altijd. YESSSS ik heb daar zeker zin in!
     
  7. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,629
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Vu's enthousiasme is zo aanstekelijk, dat ik met hem mee ga :)
     
  8. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Jij hebt me ooit aangestoken en ik kom er niet meer van af Peter ;)

    We zijn al met 5 man. Wordt een gezellige boel!
     
  9. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Stukje rijden vind ik helemaal niet erg Peter! ...in Italy dan :)

    hahaha! nou mijn vriendin is helaas mijn genezer en moet met spijt zeggen dat ik al resistent ben! Ze wordt soms groen en geel als ik er even op uit ga met de F en dat is toch niet veel, ok dagje Zandvoort dan! VU neem nooit een vriendin/vrouw tenzij je wilt genezen ;) Veel plezier al vast!
     
  10. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Dan moet ik maar echt met Bolhoedje iets regelen! :D Vervelend :D :D :D
     
  11. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,629
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Da's toch jammer. Mijn vriendin en ik geven elkaar alle ruimte om onze hobby's te beoefenen. Als dat niet zou kunnen, zou onze relatie niet zo lang stand houden als nu.
     
  12. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Heeft ze daar juridische gronden voor? Anders gewoon op je zwijgrecht beroepen en gaan!
     
  13. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Je hebt mijn zegen! ze is leuk! ;)

    Hier ook (ruimte), ik overdrijf natuurlijk een beetje, maar mijn vriendin heeft echt helemaal niets met auto's.

    lol! ik neem dan wel een doos bonbons mee terug :)
     
  14. sharknose67

    sharknose67 Formula 3

    Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Ook mijn vriendin heeft niets met auto's, maar ze weet ook dat ze me wel de ruimte moet geven. En zelf een goede balans (zien te) vinden tussen hobby en gezin.

    Hoop in 2015 weer naar dit evenement te kunnen, al is de Italië trip ook erg goed bevallen dit jaar. Eens kijken hoe eea in de agenda gaat passen, want ik moet ook naar Denemarken.
     
  15. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,905
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ferrari als home wrecker?!

    Ik trof het, kocht een goeie 328 beleefde daar heel wat probleemloze avonturen mee en legde dat vast met de video (toen nog geen go pro maar wel vergelijkbare beelden) zie 2008 Italy preview 1 - YouTube

    Deze beelden thuis bewerken (in bijzijn van :)) dan groeit de interesse vanzelf. Misschien niet op autogebied zelf maar wel de lol die je hebt. Dat laatste kun je wel delen, iets wat wij de laatste jaren dus ook met veel plezier doen. Het resulteerde zelfs in de wens dat ze zelf wilde gaan rijden waarvoor wij samen de F430 aanschaften. Het "delen" kan dus ook een nadeel hebben of anders gezegd prijzig zijn :p

    Geen moment spijt gehad om aan dit avontuur/merk te zijn begonnen en al zoveel beleefd.

    Afgelopen jaar zelfs naar Pebble Beach geweest samen, iets wat een aantal jaar geleden echt niet was gebeurd maar nu achteraf een hoogte punt was van onze wereld reis kan ik melden. Voor ons beide wel te verstaan!

    Ze begint nu al steeds over vakantie 2015 om weer naar PB te gaan, wie had dat ooit kunnen bedenken? Kortom zelf enthousiast zijn, dan kom je een heel eind.
    Daarbij komt dat dames de sfeer op evenementen verhoogd.

    Ok, de echte auto-shows zoals laatst in Rosmalen is niet helemaal hun ding, geen gezellig terras. Maar op rondritten of spontane ritten is het altijd een relaxed sfeertje en de dames bezetten dan al gauw het terras met witte wijn/rose in de hand...
    Ik kan jullie verzekeren dat zo'n benadering niet kan/zal resulteren in spanningen binnen een relatie, eerder ontspanning en wederzijds begrip.
     
  16. Creabella

    Creabella Karting

    Sep 22, 2013
    149
    Drunen, Holland
    Full Name:
    Ella
    Amen! :D

    Hier ook een Ferrari-vrouw....
    Ik ken mijn echtgenoot niet anders als Ferrari-fanaat :D
    En aangezien we elkaar al inmiddels 20 jaar kennen, is het mij, als het ware, ook met de paplepel ingegoten, :) en ja, je raakt vanzelf wel besmet dan....

    Fred heeft het goed door.... De technische kant is niet zo interessant, maar de power en aanblik van een F, en dit gecombineerd met evenementen waarbij van die power gebruik gemaakt wordt, EN het leuke gezelschap om een drankje/hapje vooraf/tijdens en achteraf te doen...daar ga ik voor!!! :D
     
  17. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,905
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Opvallend was dit jaar ook hoeveel dames (als bestuurd(st)ers) aanwezig waren op Forza Volkel.
    Het lijkt/blijkt dat het F-virus zich dus verspreid. Was Wilma 2 jaar geleden 1 van de 3 dames die reden toen. Tijdens de editie van dit jaar was het een veelvoud daarvan...
    Ook wel gaaf om een F, vol gas, op het lange eind te zien gaan met een vrouw aan het stuur, echt stoer!
     
  18. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Ik kan er niets anders aan toevoegen Fred :) Maar het is niet anders. Vakanties met het vliegtuig, maar dan wel een huurauto voor de "hele" week op locatie ;) Samen lange auto vakanties zullen het ben ik bang niet worden. Jammer, want ik ben er fan van! Alhoewel ze wel het Swarovski museum erg interessant vond van jullie trip. Ik kon daar gelijk op voortborduren om naar diamant stad "Brugge" af te reizen voor een lang weekend met de F. Er is hoop en wederzijds begrip! :)
     
  19. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Als er nu één evenement is dat vrouwen leuk vinden, is het wel Goodwood Revival. Ze kunnen zich niet vaak zo verkleden als voor dit evenement. Echt het ideale ding om samen te doen.


    Onno
     
  20. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,905
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Tijn,
    We spraken elkaar vandaag maar dit hoor ik voor het eerst hoewel het onderwerp "samen meedoen" wel ter sprake kwam.
    Italytrips die inspireren, wie had dat ooit gedacht :D:D:D
     
  21. sharknose67

    sharknose67 Formula 3

    Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Nou het is gelukt!!!!

    De kaarten zijn besteld en de B&B overnachtingen geboekt.
    Op donderdag maak ik de oversteek en de maandag erop weer naar huis.

    Nu nog 10 maanden geduld :p
     
  22. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,113
    The Netherlands
    #22 djfrens, Nov 5, 2014
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  23. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,629
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ik probeer al de hele dag kaartjes te bestellen, maar wat een k**website zeg! :( Ben ik eindelijk zover, krijg ik een melding dat de bestelling mislukt is...
     
  24. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Ik heb ook wel zin om weer te gaan, maar wil eerst b&b of hotel regelen in de buurt.
    Dat is 10 maanden van tevoren al lastig :)
     
  25. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,629
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Dat was me in eerste instantie niet gelukt, maar Vu gelukkig wel. Kaartjes zijn eindelijk ook gelukt, pfff. Even 225* euro aftikken. Gelukkig ben ik dat over 10 maanden vast vergeten! :)

    (*Da's een klap duurder dan in 2011 en 2012)
     

Share This Page