AC Pulley/Clutch Mondial 3 QV | FerrariChat

AC Pulley/Clutch Mondial 3 QV

Discussion in 'Holland/Belgium' started by JoostR, Jul 8, 2016.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. JoostR

    JoostR Rookie

    Aug 29, 2015
    2
    Holland
    Full Name:
    Joost
    Goede middag,

    Ik ben nieuw op deze site en weet nog niet exact hoe alles werkt, maar heb wel een vraag:

    Ik ben opzoek naar een Pulley/Clutch voor mijn Mondial 3 QV van 1983. Toen ik een paar maanden geleden de auto kocht zat de AC er los bij zonder Pulley.
    Weet iemand de buitendiameter van de Pulley en breedte en diepte van de V-groef? Ik heb begrepen dat er 5 diameters zijn en 3 soorten V-groeven.
    Waar zou ik een dergelijk pulley kunnen kopen?

    Groeten,
    Joost
     
  2. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Hallo Joost, welkom hier !

    Wil je zo vriendelijk zijn om jezelf even te introduceren, waar je woont, hoe je de auto vond etc. Dat kan HIER.

    Het vereenvoudigt de communicatie als we bijv. weten dat je in een bepaalde stad woont.

    Veel lees plezier hier, er zijn genoeg Mondial experts hier, ... dus ook: tot ziens !
     
  3. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Is er werkelijk helemaal niemand die Joost hier mee verder kan helpen ?

    Bel anders eens met Italauto (Achterveld/Leusden), Guus van Eijk (Gorinchem) of Forza in Oss ...
     
  4. Ben308

    Ben308 Formula Junior

    May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Joost neem eens contact op met Ferrari Spare Parts - Cheap Ferrari parts by Red Bay Classic Cars
    Zij hebben heel veel onderdelen voor een Mondial liggen en weten er ontzettend veel over.
     

Share This Page