F430 Upgrade | FerrariChat

F430 Upgrade

Discussion in 'Holland/Belgium' started by beatbrother, Feb 22, 2017.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. beatbrother

    beatbrother Karting

    Aug 24, 2009
    181
    Zonhoven - Belgium
    Full Name:
    Bart
    #1 beatbrother, Feb 22, 2017
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Hi guys,
    Ik vind het een groot probleem dat ik geen achteruitrij sensoren heb en dat maakt het soms moeilijk omdat je niet bepaald goed zicht hebt naar achteren.
    Dus ofwel had ik de optie om sensoren te laten boren in de bumpers en dan sensoren te installeren, maar dat vind ik dan ook weer zonde om verschillende gaten in de bumper te boren
    De gekozen oplossing nu is om een achteruitrij camera te installeren.
    Eerst wou ik een nieuwe achteruitkijkspiegel plaatsen met daarin een tv schermpje voor de video feed, maar we hebben dit getest en de spiegel is veel te groot voor in de auto.
    Dus nu heb ik een nieuwe radio gekocht (dubbel din) met video input voor de achteruitrij camera) (Pioneer SPH-DA120)
    Op deze manier heb ik 2 vliegen in 1 klap. Een scherm voor achteruit te rijden en een nieuwe radio, want de standaard radio (Becker) die er nu in zit vind ik echt niet goed.
    Die heeft geen bluetooth, kan geen mp3's afspelen en enkel cd's of gewoon radio.
    Vandaar dat ze binnenkort het scherm gaan inbouwen en een stukje bijbouwen aan de console.
    De Terratrip gaat eruit (die gebruik ik toch niet) en de radio komt daar in de plaats en dan gaan dat mooi afgewerkt en ingewerkt worden.
    Even een tekeningske gemaakt hoe het er voor en na moet uitzien.
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
     
  2. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,116
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Mooie oplossing Bart, we zijn benieuwd naar het resultaat ! Succes ! :)
     
  3. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #3 rob.kruiswijk, Feb 23, 2017
    Last edited: Feb 23, 2017
    Deze radio werkt ook, en heeft een rear camera input.
    Voorheen had bossaudio ook 1din units met navigatie zonder uitklap scherm, helaas geen kaarten van europa
    BV7335B - Boss Audio Systems
     

Share This Page