Super Car Sunday 4 juni 2017 | FerrariChat

Super Car Sunday 4 juni 2017

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Melvok, May 10, 2017.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    #1 Melvok, May 10, 2017
    Last edited: May 10, 2017
    De hele organisatie van SCS is veranderd ... en niet in positive zin voor ons ... zie hier ...

    Men heeft nu de volgende prijzen in gedachte: Entree is 20 euro pp, Vip is 100 euro pp en 1 x rijden is 40 euro per keer

    Pakketje:

    VIP en rijden 1x: normaal 2x100 (2 personen) en 1x40 . > . van 240 naar 150

    VIP zonder rijden: 2x100 = > van 200 naar 125

    We hebben daar als club iets op gevonden ... kijk hier . Scroll naar beneden .... :D
     
  2. Paulus348

    Paulus348 Formula Junior

    Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    #2 Paulus348, May 17, 2017
    Last edited: May 17, 2017
    Goedemorgen,

    Ik heb de mail van SuperCar Sunday gisteren ook tot mijn verbazing ontvangen. Vanochtend per direkt per mail mijn deelname opgezegd. Ik weiger als deelnemer/bijrijder uit principe te betalen voor de inbreng van een Ferrari, en adviseer een ieder dat te doen.

    Mijns inziens is de aanwezigheid van SuperCars dé basis van het event, en zou de organisatie enthousiaste Ferrari-(en andere SuperCar-)bezitters van harte kosteloos welkom moeten heten. Ze hebben hetzelfde in alle kneuterigheid bij Classic Park Boxtel ook eens geopperd, doch kwamen er snel van terug wegens onvoldoende opkomst. My 2 cents.
     
  3. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,112
    The Netherlands
    +1 Paul

    Goed gezegd....

    Proberen er een dubbel slaatje uit te slaan.
     
  4. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,283
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Hun willen geld verdienen, dan zullen ze ook moeten investeren, ik haak uit principe ook af!
     
  5. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Hebben jullie deze post wel goed gelezen en de link gevolgd ?

    Dan zie je hoe je gewoon gratis mee kan ...
     
  6. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Niet Ronald van 402, maar de beide andere partners Vijverberg en Cars & Business willen munten zien.
     
  7. Paulus348

    Paulus348 Formula Junior

    Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Het zal me plat gezegd worst wezen of de hond of kat me probeert te bijten Mel. Het principe is verwerpelijk en ronduit kortzichtig. Ik heb ze dit overigens in een mail keurig kenbaar gemaakt. Nul reaktie.
     
  8. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Je kan dus gewoon mee, de FOCNL stelt de gratis toegangskaarten voor dit jaar graag aan alle F rijders van hier ter beschikking.

    Laat het even weten dan mailen we je.
     
  9. TTR6

    TTR6 Rookie

    Jun 4, 2015
    8
    Bergeijk,Netherlands
    Jammer dat ik al een Ferrari ritje richting Pfalz (D) heb dat weekend, anders had ik graag een FOCNL-ticket van je overgenomen, Mel. Goede actie.
     
  10. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,283
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Ik ook en zeer professioneel geen reactie!
     
  11. piar-fotografie

    Oct 20, 2014
    36
    Meer evenementen gaan er een gewoonte van maken om de sportwagens een bedrag in rekening te brengen. Mooi dat er gratis kaarten via de club verkrijgbaar zijn, maar ook ik wil een statement maken door niet te gaan. Ik hoop dat de deelname dan tegenvalt en dit een signaal naar de organisatie(s) zal zijn.
     
  12. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Er gaan tot nu toe tenminste al 15 auto's mee, we hebben nog 5 kaarten voor een Ferrari en 10 e-tickets voor de passagiers ...

    Mail me als je alsnog gratis mee wil via [email protected] of via een PM aan Fred(Raket).

    (Statements doen er niet zoveel toe denk ik, je doet allen jezelf tekort)
     
  13. Melvin Diagnosi

    Melvin Diagnosi Formula Junior
    Rossa Subscribed

    May 15, 2016
    317
    Amsterdam
    Full Name:
    Melvin Williams
    Statements doen er niet zoveel toe denk ik,je doet allen jezelf tekort

    Heel goed gezegd! ��
     
  14. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    #14 Melvok, May 31, 2017
    Last edited: May 31, 2017
    Vanwege de voorspelde drukte kregen we een tip van de organisatie om een afslag eerder te nemen en dan rechtstreeks bij

    de tunnel van het circuit aan te komen ...

    Laten we hopen dat het geen bende wordt 600 (super)cars door de poort ... want dat maakten we al eens een keer mee ...

    Diegene die er heen gaan: goede reis en tot ziens !

    Nader bericht van de organisatie:

    LET OP ANDERE ROUTE DAN VORIG JAAR!

    U kunt zich dit jaar melden bij het Welcome Center, om hier te komen gebruikt u de volgende route:
    • Vanuit het zuiden over de A28 neemt u afrit 31, Westerbork / Beilen Noord
    • Aan het einde van de afrit gaat u linksaf op de rotonde rchting Beilen
    • U neemt na 600 meter direct de eerste afslag richting Beilen
    • Aan het einde van de afrit gaat u rechtsaf op de rotonde richting Hijken
    • Na 200 meter gaat u rechtdoor op de rotonde richting Hijken
    • Na 5 km gaat u op de rotonde naast het spoor linksaf richting Hooghalen
    • Na ongeveer 3 km rechtsaf richting TT circuit Assen
    Na ongeveer 6 km gaat u linksaf richting Paddock
     
  15. Wing64

    Wing64 Rookie

    Mar 27, 2016
    26
    Netherlands
    Full Name:
    N/A
    Rijdt iedereen op eigen houtje erheen of wordt er een treintje afgesproken? Ik vermoed dat de meesten van ons vanuit het Zuiden Assen naderen ;-)?

    Heeft iemand ervaring wat "verstandig' is qua aankomsttijd? Gelet op de verwachte drukte sluit ik niet uit dat het verstandig is om proberen rond 9.30 uur in de buurt van het circuit te zijn? Ik denk dat je zomaar 30 tot 60 minuten onderweg bent voor de laatste paar km's omdat de boel aan het eind helemaal vast staat?
     
  16. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Er is voor zover ik weet geen "treintje".

    Ik zou idd vroeg gaan; ik vang jullie op in de Paddock vanaf 09.15 uur. Dus na de tunnel rechts af.

    Tot ziens,

    Mel
     
  17. Wing64

    Wing64 Rookie

    Mar 27, 2016
    26
    Netherlands
    Full Name:
    N/A
    Bedankt Mel, voor jouw snelle reactie (en organisatie). Het weer lijkt er goed uit te zien. Graag tot zondag!
     
  18. Paulus348

    Paulus348 Formula Junior

    Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus

    Statements niet. Principes daarentegen des te meer.

    In ieder geval een fijne zonnige dag voor hen die wél gaan!
     
  19. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Paul, er was ooit een man van wie gezegd wordt dat hij een groot denker en strateeg was: Sun Tzu. Wie heeft er nog nooit van gehoord ?

    Over principes schreef hij: "Principes moet je nastreven zolang dat zinvol voor jou is ..." :D

    Jammer dat je er dit keer niet (meer) bij bent, tot spoedig ziens !
     
  20. Paulus348

    Paulus348 Formula Junior

    Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Graag tot ziens op een volgende FOCNL-event Mel, dat past me beter! Veel plezier jullie.
     
  21. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Ik ben nog niet eerder bij dit evenement geweest. Het lijkt me wel leuk om het te bezoeken maar ik vermoed dat ik het na een paar uur wel gezien heb.

    Een paar vragen voor mensen die er al eens zijn geweest:

    Weet iemand hoe het werkt als je maar een paar uur het evenement wil bezoeken en ook niet persé 's-ochtends vroeg als eerste voor de gate wil staan? Kom je (met een Ferrari) later op de dag nog het terrein op? (en er ook weer eenvoudig vanaf)

    Is het tijdens het rijden op het circuit niet heel erg druk?

    Wat stelt het VIP gebeuren voor? Het is me nog niet duidelijk hoe ik de EUR 100,- voor dit ticket er uit haal als ik in een paar uur ver binnen de toegestane alcohollimiet het terrein weer wil verlaten :)

    Dank voor eventuele antwoorden!
     
  22. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    #22 Melvok, Jun 1, 2017
    Last edited: Jun 1, 2017
    Wat antwoorden:

    Laat er heen gaan betekent: in de eindeloze file komen ... 1-2 uur wachten is nix ...

    Met de tickets die je normaal gesproken moet aanschaffen kom je er altijd in ...

    Rijden kan, maar beter is dat bij VivaItalia ... ga het bekijken ! Ik vind het overigens het mooiste circuit in NL ... en reed er al vaak.

    VIP voor € 100 + entree voor de auto + 2 x entree voor berijders (€ 140 ?) .... .... -> paar koppen koffie, Cola, paar broodjes als je op tijd bent ...

    Ga er gewoon heen en beleef het. Het is anders dan VivaItalia, maar wel leuk om het grote aantal F's en andere mooie auto's daar te zien.

    Maar je kan via de FOCNL dit jaar (nog) gratis mee ...
     
  23. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Dank Mel voor het regelen van de toegangskaartjes en voor de 'tip' over de alternatieve route naar het circuit. We zijn er zonder stil te komen te staan naar toe gereden. Een paar verkeersdrempels waren wel op het randje maar gelukkig kwam ik er zonder de onderbumper van de 512 eraf te rijden over heen.

    Ik was er nog niet eerder geweest en vond het al met al een leuk evenement. Veel mooie auto's gezien en prettig druk (genoeg enthousiaste autofreaks maar zeker niet te druk). Het aandeel Ferrari's was overigens opvallend laag en ondanks een aantal aanwezige echte top F's waren een aantal van de topmodellen die niet zouden misstaan op zo'n evenement er niet. Ik weet niet of dat altijd al zo is geweest of dat er nu veel mensen uit principiële redenen zijn thuisgebleven omdat ze het entreebeleid afkeuren.

    Voor de volgende editie zouden ze wat mij betreft een geluidswal mogen opzetten waarachter degenen die graag hun uitlaatgeluid langdurig willen tonen mogen gaan spelen :)
     
  24. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    #24 Melvok, Jun 5, 2017
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Tsja Chris .... voor jou de eerste keer ... maar het was echt anders dan voorgaande jaren.

    Waren wij er niet geweest met die 21 F's dan waren er alleen wat gepimpte en buitenlandse F's te zien geweest bij die club van C&B.
    Pieter vertelde dat hij daar € 145,00 extra moest betalen als hij zijn bijrijdster wilde laten meedoen ... (hij is helemaal niet naar Assen gegaan ...)

    Voor mij was het een uit de kluiten gewassen Cars and Coffee en weet echt niet of ik daar nog heen ga volgend jaar.

    Wel ga ik natuurlijk weer naar de Viva Italia als die tenminste weer zo is als hij vroeger werd georganiseerd.
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
     
  25. EDoremalen

    EDoremalen Rookie

    Jul 29, 2012
    11
    Gilze, NL
    Ik ben als bezoeker afgelopen zondag geweest. Vond het ook tegenvallen, zeker gezien de toch ook forse entreeprijs. Voor de zelfde prijs krijg je bij andere evenementen veel meer waar voor je geld.
    Zoals Mel al zei, het leek meer een Cars and Coffee event. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk niet meer.
    Als Ferrari-liefhebber dankzijn FOCNL wel genoeg Ferrari's gezien. Binnen de hekken stonden nog wel wat mooie ferrari's (LaFerrari (Aperta), F12 N-Largo. Maar alleen vanaf de achterzijde te fotograferen, je mocht niet binnen de hekken. Jammer, dit had zeker beter geregeld kunnen worden. Kunt ze alleen op de foto zetten als ze komen aangereden.
     

Share This Page