Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1474 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Bedankt voor de moeite van uppen, heb nu de prestatie gezien van onze Gairo,

    Bravo Gairo (alhoewel: CS of F430 ;) )

    Ps
    Wij (=Wilma en ikzelf) hebben jou nog nooit zoveel horen zeggen in een paar minuten en dat jij spreekt met een zachte G :)
    Wanneer ga je die 2 uurtjes gummen? laat effe wat,waar hoe laat weten a.u.b.
     
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #36827 328gts1987, Jan 5, 2009
    Last edited: Jan 5, 2009
    Super "click" Henk! echt G E W E L D I G !
     
  3. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    #36828 omd78, Jan 5, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  4. SoCCieBon

    SoCCieBon F1 Rookie

    Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
  5. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Bizar hè? Hoezo oog voor detail ;) Alleen jammer dat hij er zelf niet in kan rijden.

    Gr. Martin
     
  6. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    #36831 omd78, Jan 5, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  7. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #36832 Fumacher, Jan 5, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Soms wel handig ja ;):)

    Maar als het LCD-schermpje niet kan roteren ben je net zo ver van huis.
    Image Unavailable, Please Login
     
  8. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Die Enzo :eek:.........ik herinner me foto's van een Duitse Enzo die ook zo gemodificeerd was.
     
  9. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Schandalig! Aan de andere kant: die eigenaar heeft de keuze in ieder geval...
     
  10. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    G E W E L D I G ............... :D:D:D

    Vanaf hier weer een applaus voor alle Vutografen, of hoe ze verder ook genoemd mogen worden. Hulde voor alle acrobatische toeren (en mooie pix natuurlijk)!!!!!!

    Ciao, E.
     
  11. BartCCC

    BartCCC Formula Junior

    Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Acrobatische toeren? Lijkt een beetje of de Ferrari eerder bij hem was dan ie dacht.......roadkill ;)
     
  12. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Haha, zie dat maar eens op te lossen als het in je rug schiet!
     
  13. Franc308

    Franc308 F1 Rookie

    Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    D'r is toch nog zo'n foto van ons aller Bob, waarbij die 1 been omhoog heeft? Die vindt eigenlijk nog leuker.
    Wie vindt 'm en post 'm hier?
     
  14. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,412
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Heel erg bedankt !!
     
  15. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,412
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    En een 1000D is dat iets ??
     
  16. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,412
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    #36841 575 GTC, Jan 5, 2009
    Last edited: Jan 5, 2009
    Het was woensdag 17 December rond een uur of 5, ik mocht niet meer de studio uit. Omdat de Ferrari's langzaam arriveerden bij de studio. Daar zat ik dan alleen in de studio een beetje rondjes te lopen. Hoor ik buiten al de eerste Ferrari aankomen. Gelukkig mocht ik nog wel gaan eten.
    Toen ik net klaar was met eten kwamen er een aar mensen aan lopen met rode jasjes aan. Heey dat komt me bekent voor dat is van een Ferrari verhuur bedrijf uit Eindhoven. Komt me begeleider aan dat ik weer snel weg moest omdat ik anders weer te veel zou zien. Dus maar weer de studio in.
    Na een tijdje rond een uur of 6/7 (?) Moest ik naar mij kleedkamer toe omdat de Ferrari’s de studio binnen kwamen voor een proef opstelling. Zit ik daar in de kamer, ik zie niets behalen 4 muren. Hoor ik ze door de gang heen rijden. Na mij gevoel leek het uren te duren toe ik daar in mijn kamer zat. Uit eindelijk hoorden ik niets meer. En het duurden en het duurden maar. Waren ze me vergeten terug te roepen al het publiek zat er al en ik moest nog naar de studio toe. Gelukkig was ik nog net op tijd.

    Ik was eindelijk aan de beurt. Ik moest dus de blinddoek op en koptelefoon. En de Ferrari’s werden binnen gereden dit duurden nog enige tijd daarom werd het nummer van all i want for christmas is you. Te gelijken tijd rook ik de benzinelucht en hoorden ik zachtjes en ver op de achtergrond het geluid van de Ferrari’s. Nu ging het gebeuren eerst de 348tb dat was een makkie, toen de 360 spider ook makkelijk.
    Vervolgens de 412 ging Carlo hier op liggen en zie “voel maar” (dit is er tussen uit geknipt) deze vond ik heel lastig. Ik was aan het voelen en dacht eerst dat ik te maken had met een Testarossa vanwege de dubbelronden koplampen. Maar toen ik veder ging voelen voelden ik dat die niet kon zijn en ik kon het model niet zo plaatsen door veder te voelen kwam ik er achter dat het een 365, 400 of 412 moest zijn. Alleen het probleem was dat er geen verschil aan de voorkant te voelen is tussen een 400 en een 412. dus ik vroeg nog of ik de velgen mocht volgen maar Carlo wou ik antwoord. Ik zie nog even voelen en ging door. Carlo zei; “nu moet ik het weten” Ik zie nog even.(dit is er ook tussen uit geknipt) Uit eindelijk gokte ik maar op 412 omdat dit het meest voor de hand lag.
    De Testarossa was ook weer makkelijk alleen Carlo wou me iets te snel weg hebben bij de voor kant en ik wist toen nog niet zeker of het een 512 tr was of een Testarossa gelukkig kon ik nog net de voorgril voelen.
    Toen de Challege Stradale. Ik voelden het gaas in de gril en ik dacht meteen aan een F430. geen rekening meer gehouden dat het ook een Challenge Stradale kon zijn omdat ik al een 360 had gehad, en omdat ik geen CS in de studio had verwacht, want daar zijn er nou ook weer niet zo heel veel van. Dus ik zei al iets te snel dat het een F430 moest zijn. Toen begon Carlo mij te vragen of het een nieuwe was. Dus dacht toen al niet meer veder na en ging er al vanuit dat het een F430 moest zijn. Toen ik hoorden dat het een CS moest zijn baalden ik er van want ik kon hem goed hebben. En ik vroeg me ook meteen af welke CS het dan zou zijn.
    De laaste was ook weer makkelijk gelukkig liet Carlo me daar vrij met rust waardoor de zenuwen weer wat minder werden en ik was er 100% zeker van dat ie goed moest zijn. En dat was het !!!
    Blinddoek en meeteen rond kijken of er bekenden Ferrari’s tussen zaten. Ik was iedereen om mij heen vergeten door dat mijn emoties vrij kwamen en heb zeker een paar minuten om me heen te staan kijken. (is er ook voor een stukje tussen uit geknipt). De bedoeling was dat ik weer meteen naar het midden ging en dat Carlo het afsloot zo als we hadden gerepeteerd. En dan ook nog horen dat je 2 uur Ferrari mag rijden dat is dan helemaal top !!
    Vervolgens werden de Ferrari’s weer weg gereden snel de foto camera gehaald en er achter aan gegaan want ze gingen naar een ander studio in het beging van een langen gang. Marc kwam langs met zijn Challenge Stradale en ik mocht een stukje mee naar de ander studio toe, dat was er gaaf !!. daar snel nog wat foto’s gemaakt En weer terug naar onze studio.
    Na afloop van het programma gingen mijn ouder al weer naar huis en ik zou met mijn vrienden de trein terug pakken naar huis.
    Na alle felicitaties en reacties (een collega van mij vond het zo mooi en riep ik wil ook een keer mee naar een evenement er leuk om zo iets te horen ! ) was het al snel wat later geworden. En ik moest nog wat dingen in ontvangst nemen en teken. Zo moest ik mijn check voor het Ferrari rijden nog in ontvangst nemen. Dus ik vroeg of dat zo snel mogelijk kon want wij moesten nog de laste trein halen. Daarop werd mij een ritje in de 348 aan geboden naar Eindhoven. Dus daarop met mijn vrienden overlegt wat we deden en ze vonden het oke dat ik met de Ferrari ging en zo nog langer kon blijven en zij op tijd de trein konden halen.
    Vervolgens weer naar de studio gelopen waar de Ferrari’s stonden en rustig op mijn gemak foto’s gemaakt. Daarna weer terug om alles te af te ronden. En zijn we vertrokken naar huis. In Eindhoven aan gekomen ben ik netjes naar huis gebracht door de mensen van dat verhuurbedrijf. Ze zeiden dat als ik me rijbewijs had dat ik dan maar een keer moest laten weten waneer ik tijd had en dan kwamen ze me thuis op halen en dan waarschijnlijk even een stukje Duitsland doen :D !! Toen ik thuis kwam was ik dood op na een lange en hele mooie dag :D !!!
     
  17. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    #36844 zanti70, Jan 5, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Beetje zelfspot kan geen kwaad toch??? ;) Maar nu is het echt de laatste keer dat ik hem post :D:D:D
    Image Unavailable, Please Login
     
  18. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Gairo 575GTC
    Geweldige impressie zeg, dat maak je maar 1x mee in je leven. Dat ze naast de F360 ook nog een CS zouden inzetten is natuurlijk echt onverwacht.
    Al hebben ze natuurlijk precies dezelfde koplampen ;) Maar ik had het niet gekunnen hoor.
     
  19. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Mooi verhaal Gairo! Geweldige prestatie (op die CS na, of was het nu een F430, maar dat zal je hier voorlopig nog wel horen :D:D:D), geweldig verhaal, unieke ervaring. Mooi ook hoe onwetenden reageren als je een echte passie hebt, waar ze niets van begrijpen :) En wat Henk al zei: dit maak je maar 1x mee in je leven.

    Ben je al uitgedaagd? Ik begrijp dat dat ook kan in dat programma? Misschien kunnen we Vu sturen...
     
  20. wr11265

    wr11265 F1 Rookie

    May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Ben je al uitgedaagd? Ik begrijp dat dat ook kan in dat programma? Misschien kunnen we Vu sturen...

    @Gairo

    Wie doet je dat na? Super om te zien en met Carlo B. tja wat moeten we daar mee?

    @Vu

    Vu, moet je dan over foto's wrijven, zal moeilijk woden haha:D:D

    Gr. Joost
     
  21. 12Esc

    12Esc Formula Junior

    Aug 21, 2006
    528
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    He Gairo, Leuk man!
    Ook leuk dat je het ons laat meebeleven door het uitgebreide verslag. Je moest er wel wat voor overhebben (leek wel af je was opgepakt, zoals je daar zolang in dat kamertje moest zitten) maar het resultaat was het waard lijkt me.

    Gr.
    Maurice.
     
  22. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ontzettend leuk Gairo. Gefeliciteerd!


    Onno
     
  23. dirktor

    dirktor Formula Junior

    Feb 9, 2005
    935
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Goed hoor Gairo, ik doe het je niet na!

    En ach alsof carlo zo bezig was met de vrouwen toen hij 18 was ;)
     

Share This Page