Hee mensen, heeft iemand enig idee wat er georganiseerd is voor 17 April? Volgens de Ferrari60Relay website komt de tour dan door Nederland maar er is geen informatie over waar, hoe laat, wat, en of je erbij kunt zijn. Iemand die iets meer weet? Onno
In de meeste landen zijn het de dealers die iets morgen organiseren in samenwerking met Ferrari West-Europe...Een rondrit of eens op een circuit ofzo? Hier in frietkotland (ff plagiaat Delorez) is alles al gekend en gepland! Van Nederland weet ik niets Groet, Koen
Als je naar die lijn kijkt hoe ze "rijden" dan zie ik dat ze overduidelijk langs Munsterhuis komen in het oosten van het land. Verder niks bekend hier, en ik hou het goed in de gaten. Vreemd. Ik ga zo die verkoper van Kroymans nog even een mail sturen.
De tour begint om 0900 uur in de buurt bij Hilversum, en een ander gedeelte begint op het Landgoed De Wilmersberg in De Lutte. De route loopt van Enschede en Hilversum via Deventer naar Paleis Soestdijk Verder details ontbreken nog maar het zal een tour van een hele dag zijn. Frans
Leuke foto's inderdaad. Ze zitten ondertussen wel al een eind verder. Morgen al in Canada. Je weet dat er zowel op de Relay site als op F-Chat zijn ook heel wat foto's te vinden van de andere passages.
Dit jaar viert Ferrari haar 60 jarig bestaan met een wereldwijde estafette, waarbij een speciale baton, die de 60 belangrijkste momenten in de geschiedenis van het merk draagt, de wereld overgaat. Deze estafette begon op 28 januari in Abu Dhabi, waar het toekomstige Ferrari themapark wordt gebouwd, en eindigt op 24 juni in Maranello in Italië, na een tocht door 50 landen in 148 dagen. Dit internationale evenement vindt in Nederland op dinsdag 17 april plaats. Het zal bestaan uit een stoet van negentig Ferraris. Op het programma staan o.a. een middagbuffet op een rivierschip in Deventer en de afsluitceremonie zal plaatsvinden in de Orangerie van Paleis Soestdijk, in aanwezigheid van Prins Bernhard jr. van Oranje (onder voorbehoud) en ZE Gaetano Cortese, Italiaans Ambassadeur in Nederland. Voor deze gelegenheid zal een geschenk, dat symbool staat voor Nederland, worden overhandigd aan de Ambassadeur. Dit geschenk zal in juni in Italië worden geveild ten gunste van UNICEF. Voor deze dag werden de twee Nederlandse distributeurs, Kroymans Hilversum en Munsterhuis SportsCars in Enschede, en de Ferrari Club Nederland verzocht om ieder dertig autos samen te brengen die een goede historische afspiegeling zijn van de afgelopen zes decennia.
Ik zal zo precies mogelijk proberen te zijn Om 9.00 verzamelen alle wagens aan de Leeuw van Waterloo...in Waterloo. Dan vertrekt men richting Brugge, om daar tegen de middag op de Grote Markt aan te komen. Daar hebben ze dan lunch. Dan gaat de stoet verder richting Antwerpen om daar het 'dessert' te krijgen . Het gebeuren daar is aan het water...Ik vermoed ook op de Grote Markt in Antwerpen? Daarna is het weer op naar Brussel om daar af te sluiten! (en alles over te dragen aan de volgende veronderstel ik) Zoals je ziet weet ik weinig exacte uren...Enkel vertrektyd is bekend. Er zullen ongeveer 60 auto's zijn denkik, mss meer. Groet, Koen
quelqu'un peut il me traduire ce message , car j'habite le nord de la france et je voudrais connaitre l'itineraire du relai pour les 60 ans deferrari en belgique. merci d'avance
a 9 heure ils on rendez vous au garage ferrari de waterloo pres de bruxelles apres ils prennet direction brugge pour etre sur la grande place vers midi et il y a un lunch la apres ils vont vers anvers et apres retour a bruxelles pour la fin ils attendent pres de 60 voiture voila plus ou moins waar is het einde in brussels?
in Antwerpen is het volgens de Antwerpen site op kaai 26 te doen. Ze rijden via het nieuwe justitiepaleis Antwerpen binnen,en worden tussen 15:30 - 16:00 uur verwacht. Volgens de Ferrari club Belgio is het een privé aangelegenheid voor dealers en de club maar de antwerpse kaai is toch niet afsluitbaar of vergis ik me? Fenzo
de Ferraris worden verwacht op 't Zand te Brugge tussen 12-14 u zal dus toegankelijk zijn voor t'publiek (à Brugges Lundi entre 12 et 14 heures) (info ontvangen via Ferrari Club Genk)
voor degene die willen weten welke auto's dr deelnemen Ferrari 166 Inter Farina Ferrari 166 Inter Touring of 250 GT Europa Dino 246 GT Ferrari 250 GT Boano Ferrari 250 GT Cabriolet Ferrari 250 GT California Spider of 250 GT SWB Ferrari 250 GT Lusso Ferrari 250 GT SWB (2X) Ferrari 250 GT/E (2X) Ferrari 250 Monza Ferrari 275 GTB (3X) Ferrari 308 GTS Ferrari 308 GTSi Ferrari 328 GTS Ferrari 330 GT 2+2 (2X) Ferrari 330 GTC Ferrari 348 GTS Ferrari 348 TS Ferrari 355 Spider Ferrari 360 Modena (2X) Ferrari 360 Spider (4X) Ferrari 365 GT 2+2 Ferrari 365 GTB/4 Ferrari 365 GTC Ferrari 365 GTC/4 Ferrari 456M GT (5X) Ferrari 512 BBi Ferrari 512 TR Ferrari 550 Barchetta Ferrari 550 Maranello (4X) Ferrari 575M Maranello Ferrari 599 GTB Fiorano (2X) Ferrari 612 Scaglietti (5X) Ferrari Challenge Stradale Ferrari Enzo (2X) Ferrari F355 Berlinetta (2X) Ferrari F355 Berlinetta of 430 Spider Ferrari F355 GTS (2X) Ferrari F355 Spider Ferrari F40 (4X) Ferrari F430 (4X) Ferrari F430 of Challenge Stradale Ferrari F430 Spider (4X) Ferrari Mondial (2X) Ferrari Superamerica Ferrari Superamerica of 512 Bbi Ferrari Testarossa (3X)
Excuus als dit al ergens is meegedeeld, maarrr: Is de eindceremonie op Soestdijk geheel besloten, of kan er rustig gekeken worden?