Ja, ja, daar is die dan eindelijk. De officiele aankondiging voor de enige echte "Limburgsche Heuvelrit" Datum: 30 juni 2007 Lokatie: Zuid-Limburg Programma: Is nog niet helemaal rond maar het idee is om s'morgens in Limburg op een mooie lokatie bijelkaar te komen voor ontbijt. Dan 1e deel van Mergelland-route, koffie met limburgs gebak, 2e deel van Mergelland-route en daarna een vette BBQ bij Casa Bieshaar in Roermond. Deze dag zal voor een groot deel in het teken staan van rijden met onze italiaanse volbloeden, maar toch ook genoeg tijd om te converseren onder het genot van een natje en een droogje. Kosten:Afhankelijk van aantal deelnemers maar ik wil het binnen de perken houden. (denk aan 40/50 euro p.p.) Zodra ik een inzicht heb van het aantal deelnemers kan ik prijzen met desbetreffende horeca uitbaters afspreken. Aanmelden kan via [email protected] o.v.v. Limburgsche heuvelrit 30 juni. Vragen, iedeen en/of tips zijn natuurlijk van harte welkom.
vraagje: Ik ben nieuw op dit forum en ben nieuwgierig wat deze heuvelrit precies is. Kan iemand me er iets meer over vertellen? Of is het alleen voor insiders?
Roel, het valt me zwaar om te zeggen, maar het is 99% zeker dat ik er niet bij kan zijn... en daar baal ik wel van Sorry!!!! Bob
Ik wilde al een Limburgsche Heuvelrit fotoboek bij je bestellen. Jammer Bob, had je er erg graag bij gehad.
Beste Roel, Ik ben bang dat ook ik er niet bij kan zijn ivm mijn vakantie. De plannen zijn nog niet exact bekend maar de kans is groot dat ik er de 30e niet bij kan zijn. En dat vind ik enorm jammer......
Zeg hallo! Als alle fotografen zich gaan afmelden moet ik natuurlijk weer mee zeker! Uiteraard geen probleem Moet alleen zelf wel even kijken of ik wel kan.. Ik laat het a.s.a.p. horen
@ Heuvelrit Hierbij meld ik (en de 328 GTS) ook aan. Had dacht ik al een PM gestuurd maar ik lees dat de opkomst hier geteld wordt. Bij rijders-stoel is ook gevuld zoals in PM gemeld. :-
Hey, Ik zou wel willen mee rijden, maar ik heb geen Ferrari meer. Als er dus iemand een 360 of een 430 (eentje van de eerste, of anders gezegd een goedkopere) te koop weet, laat het me weten. Ik heb natuurlijk al op het internet rond gekeken, ik zoek dus diegene die nog niet op internet staan. Groetjes, Kinnie
Roel, Ik kan helaas niet !!!! Op jouw heuvelklimdag mot ik werken, Het is al vakantietijd bij ons dus ruilen zal moeilijk worden. Maar ik blijf het proberen!!!
Als jullie willen, kan ik advies geven bij de routeplanning, ik kom uit maastricht en ken het gebied goed. Dus als jullie mijn hulp nodig hebben, laat het me dan weten!
Roel, denk niet dat ik aanwezig kan zijn omdat ik in dat weekend pas terug kom van de 60 jaar viering in maranello.
Roel ik zou het heerlijk vinden om mee te doen. in principe: count me in!! [ben nog wel even van mijn agenda afhankelijk]
Harstikke mooi Wim. Stuur ff een mail naar bieshaar[at]home.nl Dan zit je in mijn emailbestand en krijg a.s.a.p. de exacte informatie.
We hebben nog een paar aanmeldingen nodig om er een leuke dag van te maken. Mensen die zich hebben aangemeld via bieshaar(at)home.nl krijgen na het weekend een mail met meer details.
Zoals net gemeld in de algemene 'draad': ik kan er helaas niet bij zijn. Ben waarschijnlijk een week eerder in NL (20 juni), vlieg 28e weer naar Mali. Onno
Erg jammer Onno. Ik heb vandaag e.e.a. definitief geregeld. Wordt FANTASTISCH. Vanavond of morgen werk ik het uit en mail het rond. Zal het ook op deze draad zetten.