Rotterdam Nesselande meeting 22 juli | FerrariChat

Rotterdam Nesselande meeting 22 juli

Discussion in 'Holland/Belgium' started by [email protected], Jul 12, 2007.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. ramonsmaal@hotmail.com

    Aug 8, 2006
    26
    Rotterdam
    Full Name:
    Ramon Smaal
    Op zondag 22 juli 2007, vanaf 11.00 uur, organiseert Smaal Promotions BV een schitterende Ferrari-, en Lamborghini-meeting te Rotterdam Nesselande (Boulevard) gelegen aan de Zevenhuizenplas.

    Bereikbaar vanaf Utrecht-Den Haag:
    • afslag Nieuwerkerk aan den IJssel, richting Zevenhuizen.
    Bereikbaar vanaf Breda-Rotterdam:
    • afslag Nieuwerkerk aan den IJssel/ Zevenhuizen, richting Gouda.

    Er zullen diverse exclusieve auto’s aanwezig zijn! Alle rijders zijn tevens uitgenodigd voor een barbecue (om tevens met elkaar kennis te maken). De barbecue wordt aangeboden en georganiseerd door Verhage Fastfood te Rotterdam Nesselande. De barbecue (inclusief consumpties) zijn gratis en men mag er gebruik van maken door middel van consumptie-bonnen.

    Onze auto's staan zeer veilig! Op een grote parkeerplaats met voldoende ruimte.
    Mensen in Rotterdam / Nesselande worden onder streng toezicht toegelaten om rustig onze bolides te kunnen fotograferen en waar nodig vragen te stellen.
    Voor de members wordt het een fantastische dag.

    Iedereen heeft vrij toegang. Er is wel een streng beleid, beveiliging en controle als hoogste prioriteit. Wij blijven bij de auto's en alles wordt ons aangereikt. Als je wilt zitten is er ook een terras met kijk op je eigen auto.

    http://www.rubenzo.nl/nieuws/2007/06/07/ferrari__en_lamborghini_meeting_te_rotterdam/

    Wij hopen dat je kan komen met jouw bolide! Je kan je aanmelden (inclusief vermelding van de auto) bij:
    www.smaaladvies.nl

    Smaal Promotions BV
    010-447 39 00 of 06-42 804 706
     
  2. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ramon heeft mij hier over gebeld en deze meeting is een initiatief van hemzelf en wordt niet door een binnen- of buitlenlandse Ferrari / fansite georganiseerd.

    Zelf hoop ik die dag 41 te worden dus ik mag en kan de deur niet uit.
     
  3. -Michel-

    -Michel- Formula 3

    Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Ik ben erbij alleen zonder Ferrari maar met camera :)
     
  4. Michiel Mobiel

    Michiel Mobiel Formula 3

    Mar 27, 2006
    2,301
    Holland
    Full Name:
    Michiel van den Brink
    Ramon, heb je misschien een lijst met te verwachten modellen?
     
  5. ramonsmaal@hotmail.com

    Aug 8, 2006
    26
    Rotterdam
    Full Name:
    Ramon Smaal
    He Michiel, hoe is het?

    Uit respect en privacy voor de eigenaren plaats ik helaas geen deelnemerslijst. Ik hoop op jouw/jullie begrip.

    Wij verwachten meer dan 40 exclusieve bolide rijders en heb inmiddels ook nog wat andere toezeggingen ontvangen. Mevrouw A.Meessen heeft mij gemaild dat M.Perridon met zijn Bugatti helaas niet aanwezig kan zijn. En de Enzoclub uit Duitsland wacht het weer af.:)

    Dus je weet het niet he? Smaal Promotions BV heeft meer dan 250 mails de deur uitgedaan en 90 persoonlijke uitnodigingen verzorgd. Dus we zien wel. Alles is natuurlijk sterk afhankelijk van het weer. Plaatselijke kranten maken al melding van dit evenement en we hopen op een gezellige dag waarbij iedereen en zeker jullie allemaal het naar zijn/haar zin zullen hebben.

    Tot dan!

    Ik hoop jou/jullie naar behoren geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet.

    Ramon
     
  6. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Michiel vraagt alleen naar de verwachte modellen hoor. Ben ik ook wel benieuwd naar. Met 'Ferrari Testarossa' schaadt je niemands privacy toch ? :)
     
  7. ramonsmaal@hotmail.com

    Aug 8, 2006
    26
    Rotterdam
    Full Name:
    Ramon Smaal
    Haha dat is waar Roger maar stel dat ik wat neer zet en die gasten komen niet?? Omdat ze bang zijn dat hun auto's smelten in de regen, sta ik voor paal toch. Laten we zo zegggen dat ik hoop op zeer mooi weer! Dan verwacht ik zeker Enzo's, F40, 360 ,430, 599, Ik heb veel aanmeldingen met een 355, 348, een F50. 512TR , Testarossa's. 308, 328 en zelfs een Jaquar xj 220.
    Lambo Murci, Galardospider,Diablo's.

    Dus Roger ik krijg de aanmeldingen wel, maar ik moet ook maar afwachten toch? Ik doe mijn best en ik zie het wel.
    Er zijn er een paar die zeggen al stortregent het Ramon, Ik kom gewoon!
    Er staan tenten dus ik sta droog. :)
     
  8. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,115
    The Netherlands
    Volgens mij ken ik niemand die gaat hoor...
     
  9. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik weet het ook niet Frans, maar R. Smaal noemt een indrukwekkende lijst en er zullen ongetwijfeld de nodige fotografen en fotograven aanwezig zijn.
    Dus ik ben ook zeer benieuwd.
     
  10. ramonsmaal@hotmail.com

    Aug 8, 2006
    26
    Rotterdam
    Full Name:
    Ramon Smaal
    Ach, voor mij is het geen strijd ik hoop op een leuke dag en ben natuurlijk ook benieuwd wie er zullen zijn.
     
  11. ramonsmaal@hotmail.com

    Aug 8, 2006
    26
    Rotterdam
    Full Name:
    Ramon Smaal
    Rotterdam Nesselande meeting



    Kleine aanvulling Nesselande meeting:

    De richting en plaats van de meeting zal begeleidt worden door jongens in groene hesjes. Deze zullen ook langs de weg staan. Er is voldoende parkeergelegenheid.

    Komende met openbaar vervoer:

    Vanaf de uitgang van Metrostation Nesselande loop je alsmaar rechtdoor richting boulevard en dan naar rechts.

    Mocht je geen Ferrari-bezitter zijn, o.a, Fu, etc etc, en je bent van deze site meld je bij de ingang van de grote parkeerplaats. Daar staan ook weer twee bodycards om jou /jullie uiteraard de gratis barbeque/consumtieband te overhandigen. U bent van harte welkom!

    Tot zondag!.................
     
  12. ExTaxi

    ExTaxi Rookie

    Jul 22, 2007
    18
    Nieuwegein
    #12 ExTaxi, Jul 22, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  13. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Nog wat "vaste users" hier geweest met wat impressies ?
     
  14. -Michel-

    -Michel- Formula 3

    Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Ben weer terug,
    Helaas door het weer was het minder en door de drukte niet echt ruimte om mooie foto's te maken.

    Maar voor de rest was het prima :)

    Foto's volgens later
     
  15. -Michel-

    -Michel- Formula 3

    Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
  16. -Michel-

    -Michel- Formula 3

    Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
  17. paulus mob

    paulus mob Rookie

    Jul 21, 2007
    24
    zet de foto's van de enzos F40 en de 599 die zouden komen er ook even op
     
  18. ForzaFerrari

    ForzaFerrari F1 Veteran

    Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    om dit soort reacties wilde Ramon dus geen lijst van deelnemers plaatsen. Wat de opkomst ook was; aan de foto's te zien was het een leuke (eerste) meeting! Als het weer de volgende keer wat meer mee zit komen de Enzo's, F40s en 599s vast ook wel...
     
  19. paulus mob

    paulus mob Rookie

    Jul 21, 2007
    24
    is niet mijn bedoeling geweest dit als een *&^opmerking er op te zetten.(dat het zo overkomt snap ik)
    uit de voorgaande mails te lezen zouden ze wel komen, dat het slecht weer was en ze niet kwamen opdagen snap ik nu ook.

    ik was gewoon nieuwsgierig of dat speciale spul er was en of er plaatjes waren geschoten.

    laten we hier nu niet weer 999 keer op gaan reageren,en dit verhaal afsluiten.

    aan de Pm te zien heb ik Smaal ook niet blij gemaakt sorry als ik iemand op zijn pik heb getrapt.
     
  20. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Vandaag heb ik deze meeting ook bijgewoond. Michel nog ontmoet die lekker bezig was met het fotograferen van de bolides :D Het zijn mooie foto's geworden. Wel was het moeilijk om in de getroffen weersomstandigheden te fotograferen.

    Waarschijnlijk was de opkomst veel hoger geweest als het droog zou blijven. Lokatie was goed voor foto's. Ik heb nog met een aantal auto's korte "shoots" gehouden.

    Al met al een zeer leuke en natte :D dag gehad. Cor, had jij het nog droog gehouden? Heb je tijdens de regenbuien niet gezien :D

    Zodirect wat foto's ;)
     

Share This Page