|
|
|
||||
|
||||
|
Nederlandstalig - Dutch speaking
Volgens mij was de vraag of er een nieuwe Nederlandstalige thread geopend kon worden, maar dan met een andere titel. Nederlandstalig i.p.v. Nederland. Mij is het om het even. Maar ik snap zeker het standpunt van onze Vlaamse vrienden, onze Zuid-Afrikaanse vrienden, de vrienden uit Suriname, en alle andere vrienden die wel Nederlands willen spreken, maar niet uit Nederland komen of wonen
![]() Dus bij deze (toch)...een Nederlandstalige thread! Waldo ForzaRossa.com ps. This is for the moderators of Europe Ton, Wolfgang. Can you please put a link to this thread in the Nederlands thread and close the old ones?? Think that would be the best (but ofcourse that's MHO)
|
|
|
||||
|
||||
|
Mhmmm,
I think we should continue with the countries. Nederland - Netherlands Deutschland - Germany or should I type here deutsch - deutsch sprachig sounds a bit strange? Italia - italian speaking My thoughts. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
...
|
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
I understand you, but its much better to find under the country NEDERLAND!
For example: Austria, Switzerland, Germany.....they all speak german - thats the (main) language in this countries. There is no reason to start a thread for Austria. Its all about the language and its german. Deutschland - Germany deutsch sprachiger Raum - german language whats better to see/find and read. No problem to start another thread for BELGIUM!!!!! You are welcome, go ahead and start a thread for Belgium. |
|
|
||||
|
||||
|
Helllllloooooooooooo, the door is open
|
|
|
||||
|
||||
|
bump!
FORZA, the door is open Hello mijn Nederlandse vrienden, te houden gelieve van me niettemin opnieuw en aan te wijs me toe. De draad is opnieuw open. Groet Wolfgang & de vertaalmachine
Last edited by Wolfgang; 04-29-2004 at 08:22 AM. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
hahahaha
|
|
|
|||
|
|||
|
Beter zo, niet?
![]() 't Is nooit echt een drama geweest maar nu klopt het geheel meer... De vlag dekt de lading. Dit is dus de thread waar alle Nederlandstaligen terecht kunnen om in deze taal te communiceren... ![]() Thanks for opening it again It never was such a big deal but now the threadtitle is more correct, isn't it?
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Yep!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik ben blij dat het allemaal rechtgezet is. Ik zal deze thread open houden (en met mijn leven verdedigen).
![]() Ton |
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Wow,
Wolfgang heeft de andere alweer gesloten. Hij laat er inderdaad geen gras over groeien. Battlestations allemaal. Deze thread zullen we verdedigen tot de laatste man. ![]() Ton |
|
|
||||
|
||||
|
Moet zeggen dat ik het een geweldige discussie vond...en helemaal met die maffe Wolfgang ertussendoor met zijn 'draad' hahaha
Echt super op zo'n suffe 'het voelt als vrijdagmiddag' dag als vandaag! ![]() (voor onze niet Nederlandse, maar wel Nederlandstalige of begrijpende lezers van deze 'draad' --> morgen 30/4 is het Koninginnedag in Nederland, een vrije dag vol met feesies!) ![]() ciao, Waldo ForzaRossa.nl nog steeds aan het lachen :lol: |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
![]() In België is 1mei dan weer een feestdag, "Dag van de arbeid"... maar aangezien die dit jaar op een zaterdag valt... krijg ik die vrije dag ook morgen. Er is geen krant op 1mei! ![]() Geniet ervan! |
|
|
||||
|
||||
|
Je moet een keer in je leven op Koninginnedag in Amsterdam zijn geweest!
Dat is de ultieme plek om een feestje te vieren. Ton |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
![]() Ik was erbij toen de overwinning van Schumacher in de GP van Italië 2000, op groot scherm te zien was op het plein voor de Galleria. Na de wedstrijd sprongen velen in hun Ferrari, Fiat, Alfa,... om dan toeterend en met vlaggen zwaaiend door het centrum te rijden... veel volk op straat, FUN!!! Maar misschien is dat tegenwoordig al een beetje geminderd nu ze er alweer wat gewoon aan worden...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Amsterdam zal voor een andere keer zijn
|
|
|
|||
|
|||
|
Bertus, alles ok?
Heb je nog een extra magazine+dvd voor Waldo gevonden? Ik heb een exemplaar voor Roel. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Ik heb vorige week een exemplaar voor Waldo gehaald en dat ligt al in Overpelt
|
| Non-Sponsor Ads |
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|