|
|
||||
|
Quote:
![]() lekker filmpje dat zeker, blijft een favoriet elke keer als ik het geluid hoor, een van de weinige auto's waar ik er geen aftermarket uitlaat onder gooi en van mijn kant zegt dat wat |
|
||||
|
Quote:
![]() Juist! |
|
||||
|
Quote:
Denk de eerste foto. Dank voor de hulp! ![]() (Uitlaten zitten nu vast met dubbele moeren en een sandwich van 7 veerringen met 8 ringen ertussen. Dat blijft keurig op spanning staan, en raakt niet meer kwijt. Pfew!) |
|
||||
|
Quote:
Krijg spontaan zin om te rijden!!! Dank je Peter |
|
||||
|
Quote:
|
|
||||
|
Quote:
|
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
||||
|
Zo, ben er weer. Gisteravond idd naar Fleetwood Mac in Wembley geweest (2x keer), goed onthouden Cor
![]() Vandaag wezen shoppen in London. We liepen door Regent Street en daar zit de grootste Ferrari Store die ik ooit heb gezien. Twee verdiepingen zelfs. Paar fotos gemaakt met de mobile totdat zo'n zielepoot kwam zeuren dat ik geen foto's mocht maken. Ik heb mij maar ingehouden.. Leuke automodellen van GBP 2795,00 en zo.
|
Quote:
![]() Ciao, E. |
|
||||
|
Quote:
(ik weet het echt wel - M4 = 7 mm, M5=8mm, M6=10mm, M8=13 mm) |
|
||||
|
Quote:
wat wil je allemaal veranderd hebben?
|
|
||||
|
Het "360" is niet juist.
Dat weten wij allemaal wel, maar de ware purist valt daar over
|
@Toto
Het staat iedereen natuurlijk vrij om zijn mening te geven over iemand, als het ethisch verantwoord is natuurlijk. Maar wat belangrijker is, wat hebben wij dan voor vele slechte ervaringen met dit bedrijf ? Niets. Afgelopen week werden wij als een vorst ontvangen met een ploegje van 10 man. Ik hoop dat het allemaal meevalt morgenavond. Ik gun hen het allerbeste.
|
Quote:
|
| Non-Sponsor Ads |
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|