|
|
|
|||
|
|||
|
ik weet dat het veel centen zijn maar ik leef maar een keer.
ik heb mijzelf en vlugge Jaappie net ingeschreven. ik ben nog nooit in Monaco geweest en er nu met de F heen en daar de F1 zien is voor mijn echt een ongeloofelijk plan. ik wil volgend jaar toch heel veel F1 gaan bekijken de reden horen jullie begin volgend jaar. geloof me als het plan wat ik heb lukt worden jullie allemaal gek! |
|
|
||||
|
||||
|
Op bezoek....
Vanmiddag een klein stukje wezen rijden (voornamelijk overal mijn 360 laten zien bij vrienden en bekenden...) en ben op theebezoek geweest bij Cor Mondial samen met Peter Lambo. No Fear was ook aanwezig om de modelcollectie bij Cor te aanschouwen. Ik zag op de gang de jas van Robert No Fear hangen en zag dat hij al verschillende modellen in zijn zak had gestoken. Daar geeft hij niks om, vandaar "No Fear". Kleine impressie...
|
|
|
||||
|
||||
|
en het vervolg... het was koud !!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Hey Bart!!
![]() You're back! ![]() Fantastisch nieuws van de 430 coupé! Al kleuren (opties) gekozen? Enkele pagina's terug is er nog een foto van jou 360 gepost! Bracht bij mij enkele herinneringen terug! Jaaa, ik heb nog steeds spijt ![]() Maar euhm, let vooral niet op sommige posts, soms gebeuren hier "rare" dingen in de NL-thread! Talk to you later! |
|
|
|||
|
|||
|
@ Henkie: mooie wagen man!
![]() Ik weet maar al te goed hoe een 360 eruit ziet, maar het blijft mooi om iemand "bekend" ermee te zien!
|
|
|
|||
|
|||
|
zo! lekker hoor henkie
|
|
|
||||
|
||||
|
Voor degenen die mij niet persoonlijk kennen, ik sta dus op geen een foto. Ben niet fotogeniek
![]() Die glimlachende kerel die in mijn auto zit met die pluk schaamhaar onder zijn neus is Cor Mondial. Overigens vind ik het erg leuk dat jullie zoveel interesse getoond hebben al die tijd in mijn auto, bedankt voor alle felicitaties. Hoop dat ik regelmatig iemand (die geen Ferrari heeft) mag laten voelen hoe het voelt om in 10 seconden naar de 160 te accelereren. Ik zie overigens een Belg met een zeer goede smaak, Bel360... Heeft een 360 (of had..) en een 430 onderweg voor april / mei. Dat klinkt goed ! Wat voor kleur heb je besteld ? Last edited by henkie; 12-23-2006 at 03:10 PM. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Henkie,
kon je Plambo nu een beeetje bij houden??? hoeveel km heb je gereden, ennne welk top heb je aangetikt. |
|
|
||||
|
||||
|
Henkie,
ten eerste: proficiat met de wagen. ten tweede: geen F1 model?? ten derde: wil je het VIN nr delen?? Groeten Jurgen
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
![]() En dan nog, wou gewoon even zeggen dat het er hier niet altijd zo aan toe gaat! Allé, dat hoop ik toch!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Gr. Martin |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Hee, wij als Forza Service klanten hebben allemaal een kerstkaart gekregen natuurlijk. Vind hem erg mooi. Dacht dat het aardig was om te laten zien aan de anderen (die er nooit geweest zijn) hoe het uiteindelijk er uit ziet na de grote aanbouw / verbouwing. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Je maakt me wel heel nieuwsgierig |
|
|
|||
|
|||
|
iets geks! zoals ik al heel mijn leven doe!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
wat moeten die buren van Cor wel niet denken. Al dat lawaaig spul op en om hun oprit!
![]() ik wou dat ik een buurman had die zulk volk aantrekt. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ik zocht echt specifiek een gewone schakelbak, ik heb met een 360 spider F1 gereden en ook 2x met de Gallardo spyder maar ik vind echt dat ik met een F1 zelf veel minder controle over de auto heb. Dat het sneller schakelt en dat je ook je oma kan laten rijden door hem gewoon in automaat te zetten erg leuk is ben ik met je eens. ZFFYR51B000121015 maar tegen niemand zeggen
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nou, hier kan ik wel iets over zeggen... Allereerst heb ik nog niet echt heel hard met de 360 gereden. Alleen maar een beetje in de buurt overal die wagen laten zien. Totaal nu 230km. Toen ik vanavond naar huis reed op de A15 met P Lambo tikte ik even 240 aan tussen de afslagen. De straten zijn niet 100% droog etc. , niet de beste omstandigheden om eruit te halen wat erin zit. Zo moest ik vanmiddag 24km rijden voordat die olietemperatuurmeter pas 70 C aanwees. Met 5 C is het niet echt Ferrariweer. Maar... even een stukje op de heenweg naar Tiel met P Lambo op de A15. We reden naast elkaar. Ik reed in de 4 met 6000/6500tpm naast hem. Toen telde ik af (keken naar elkaar) en vol gas. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het startpunt bepaalde en met 6500 (in 4) met nog 2000 te gaan zit ik natuurlijk perfect voor het laatste acceleratie eindschot. Wat denk je... het ging gelijk op. Ik weet niet waar hij zat in de toerenband natuurlijk, wellicht zat hij iets ongunstiger. Toen ik naar de 5 ging hoorde ik vreemde knallen en P. Lambo viel terug. Wat bleek... Hij had zijn E-gear bak in de sportmode staan waarbij de auto niet automatisch opschakeld bij het max toerental. Hij knalde dus de begrenzer in. In de "gewone" mode schakelt de Lambo gewoon op bij redline.... ook al schakel jij zelf niet ! Uiteraard is duidelijk dat in de praktijk de Lambo spyder sneller is, hij heeft immers 120 pk meer! (400 vs 520). Volgens AMS 0-200km/u 16,0 vs 14,1 (F430 12,2) |
|
|
|||
|
|||
|
8 "buddy's' online en niks te lezen??????????
|
| Non-Sponsor Ads |
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|