Ferrari-blauw en TVR-rood | Page 22 | FerrariChat

Ferrari-blauw en TVR-rood

Discussion in 'Holland/Belgium' started by JazzyO, Nov 11, 2009.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #526 Hans, Sep 24, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Anders leggen van kabels en leidingen? Hahaha, het BLIJFT een engelse auto he Onno? Daar moeten kabels en leidingen bij voorkeur via een compleet willekeurig pad van A naar B geleid worden toch? En bij voorkeur wel allemaal via een ander willekeurig pad.

    Zoiets dus... ;)

    Ben HEEL benieuwd naar hoe ze er nu bij staat joh!
    Image Unavailable, Please Login
     
  2. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik ga maandagmiddag even kijken, Hans, rond een uur of 3 denk ik. Je bent welkom natuurlijk.

    Geldt je aanbieding nog om dat stukje carbonfiber te maken?


    Onno
     
  3. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Moet maandag gewoon werken Onno, dus meegaan gaat even niet lukken.

    En ja hoor, geen probleem...
     
  4. wr11265

    wr11265 F1 Rookie

    May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Onno,

    Afgelopen zaterdag sprak in Henk van L. nog en vroeg hem naar de TVR etc.. Heeft hij jou al gebeld/gemailed?:):)
     
  5. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Had hem gisteren aan de lijn - de huiden voor de Boxer zijn binnen. Wat betreft de TVR, we proberen die in de 1e week van januari bij Henk te krijgen.

    Ik moet echt aan de gang met de het ontwerp van het dashboard! Dat gaat deze week gebeuren.


    Onno
     
  6. Mischa

    Mischa Rookie

    Jan 27, 2010
    31
    Rotterdam
    Full Name:
    Mischa
    hallo onno,

    daar zijn we weer;

    heb de griff een paar weken geleden weer gezien bij nimag.

    nu dus met body en het is echt een hele chique kleur prachtig gewoon!

    wijnand heeft ook even laten zien wat hij allemaal gemaakt had op de draaibank en het 'wegwerken' van de div. kabels. etc. etc. echt heel mooi allemaal er is zoveel te zien vakwerk!

    a.s. maandag moet ik weer even langs nimag dus dan kunnen we weer even checken!

    ben ook zeer benieuwd naar het roll-bar gebeuren want dat is een item waar ik zelf ook al heel lang over na loop te denken want van het voorruitframe hoef je niets te verwachten!

    gr,

    mischa
     
  7. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Hey Mischa, als je even laat weten wanneer je er bent dan kunnen we elkaar ontmoeten want ik ga waarschijnlijk ook even langs op maandag.


    Onno
     
  8. Spyker 007

    Spyker 007 Formula 3

    Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Ik ben nu wel nieuwsgierig naar foto´s van de Boxer Onno.
    Hoe ver zijn de werkzaamheden?

    Veel plezier met het ontwerp! Sneak preview?

    Jeffrey
     
  9. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Nog niet begonnen Jeff. Gisteren was ik bij Rubbio om te vragen wanneer de Boxer kan komen. Alex wil niet aan de Boxer beginnen voordat hij weet dat hij ook meteen de deur uit kan. Een Boxer is zo gestript. Maar nu heb ik gisteren bedacht dat ik ook een garagebox heb die leeg staat, dus ik ga Alex volgende week voorstellen dat hij begint en dat we dan de carrosserie in mijn box zetten als hij Rubbio niet terecht kan. Maar het leek niet echt een probleem. Ze kijken bij Rubbio even naar het schema volgende week en dan gaan we beginnen.


    Onno
     
  10. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik verheug me nu al op de updates en de foto's Onno :) Mijn berichtje nog gelezen afgelopen week?
     
  11. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #536 JazzyO, Oct 16, 2010
    Last edited: Oct 16, 2010
    Sorry, ja, had ik wel maar een antwoord typen op een Nokia van A.D. 1642 valt niet mee. Dus ik had het even uitgesteld en tenslotte was ik het vergeten.... Sorry!

    Antwoord - BHkloof koop ik altijd in Belgie, dus daar had je niet zoveel aan op die korte termijn.


    Onno
     
  12. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,115
    The Netherlands
    Onno,

    Geweldig project! ziet er subliem uit... de koffie staat warm op de zaak bel even als je in Brabant zit.
     
  13. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Gaan we een keer doen, Frans!


    Onno
     
  14. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Zo zo, we gaan in code praten hier, helaas deze heb ik door :D
    Ik heb hier trouwens nog 2 wijnflesjes staan/liggen, die ik zelf heb meegevlogen uit Zuid-Afrika maar wil graag dat adres in belgie voor bestellen van wat meer flessen B-oeken-H-outs-kloof :D
     
  15. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,278
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    +1+1+1+1

    Je maakt ons nu al zo lang lekker, ik ben ook ZEER beniewd naar dt project.
     
  16. Spyker 007

    Spyker 007 Formula 3

    Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Ik sluit mij hier volledig bij aan. :D:D
     
  17. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #542 JazzyO, Oct 17, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Kees & Zoe van Arnim Wines, ze bezorgen altijd gratis bij mij. Wordt tijd dat ik weer eens wat bestel. www.arnimwines.be

    Hierbij een proefopstelling voor het dashboard waar ik erg tevreden over ben. Er zijn geen LEDjes meer, behalve bij de klimaatregeling. De klimaatregeling is nu de laatste versie, met horizontaal liggende schijven, mechanisch i.p.v. de onbetrouwbare electromechanische oplossing van eerdere Griffs. De waarschuwingslampjes waren een onleesbare strip, die worden nu aparte lampjes gegroepeerd onder de snelheidsmeter en toerenteller, die ik heb omgewisseld omdat nu eenmaal logischer is (daardoor wel minder Engels. :)). De ventilatieroosters zijn nu die van de Tuscan, zoals ook zat op de laatste Griffith. Mooie ronde alu dingen i.p.v. plastic crap uit een Citroen AX (of zoiets). En ik heb de schakelaars zonder merktekens vervangen door schakelaars met een logootje en lampje, en ze zijn verhuisd naar het kleine dashboardje bij de versnellingspook. Staat veel netter, is veel handiger.

    Ik zal nog een paar foto's plaatsen die e.e.a. duidelijk moeten maken.


    Onno
    Image Unavailable, Please Login
     
  18. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #543 JazzyO, Oct 17, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  19. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #544 JazzyO, Oct 17, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    De nieuwe klimaatregeling en de nieuwe knop voor de fan (rechtsboven). 2 van de knoppen die naar het kleine dashboard verhuizen kun je ook zien naast de radio. Dit is een Chimaera, ziet er iets anders uit dan een Griff met de radio in een aparte sectie.


    Onno
    Image Unavailable, Please Login
     
  20. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #545 JazzyO, Oct 17, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    De nieuwe ventilatieroosters op een late Griff. Deze heeft niet dat kleine dashboardje meer, alleen twee schakelaars voor de ramen. Dat vind ik lelijk, dus ik houd waar die schakelaars zitten een gepolitoerd RVS plaatje met 5 ronde knoppen en de raambediening.

    Mijn dashboard wordt ook gepolitoerd RVS maar de randen van de meters worden zwart geanodiseerd.


    Onno
    Image Unavailable, Please Login
     
  21. BeQuietAndDrive

    BeQuietAndDrive Formula Junior

    Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Wow, hoe vaak krijg je de gelegenheid je eigen dashboard te ontwerpen? Uniek toch? Het lijkt me ook erg lastig, je wilt iets naar je smaak hebben en wat bij jouw auto past, maar ook nog enigszins dat typische TVR-sausje heeft zeker.
     
  22. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ja, we zijn dus ook al een tijdje bezig met het zoeken naar schakelaars e.d. Uiteindelijk blijkt het dan toch het beste om de schakelaars van een andere TVR te nemen.


    Onno
     
  23. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #548 JazzyO, Oct 19, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  24. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #549 JazzyO, Oct 19, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  25. Mischa

    Mischa Rookie

    Jan 27, 2010
    31
    Rotterdam
    Full Name:
    Mischa
    goede morgen onno,

    ja, het was zeker leuk om elkaar eens te zien en te spreken en even te ouw@#%% over de TVR'een. Je raakt er niet over uitgesproken, mooi!
    Volgend jaar een ritje lijkt mij leuk moeten we zeker doen.

    Ziet er echt geweldig uit bij jouw auto en ook heel gaaf om min of meer ongelimiteerd te doen wat je wil aan je eigen auto gaaf, prachtig.

    wijnand heeft nog even laten zien wat hij allemaal weer gemaakt had en wat er nog ging gebeuren, een hoop mooie dingen dus, echt bewondering voor hoe het gaat!

    We blijven het volgen.

    groeten,

    mischa
     

Share This Page