Heb het tunnelen-filmpje nog een keer bekeken en iedere keer dat ik die Ferrari's zie accelereren en hoor gas geven krijg ik gewoon kippen vel (kan ook door de kou komen)
wij waren niet de eenigste met het idee om in tunnels te gaan "rijden" kijk hier maar: http://www.break.com/index/ferrari_street_race.html
Whaha, het moet echt niet gekker worden daar: Leasing/ Finanzierung ab: 4.976,49 * (voor een F50) Ze zien je al aankomen op de zaak: "ja, past dit in het lease-pakket?"
mwaaah, wel aaaardig, maar t haaaaaalt niet bij de de "F-chat Tunneltocht!" En zeeeker niet bij Roger's film! Bij ons was t met zijn 8-en tegelijk, eerst de toegang tot een tunnel blokkerende, en dus soms 3 breed, evenwijdig, in slagorde, en dan in de ingang allemaaaaaal gas geven, en niet eentje die per ongeluk eens li en re wat gas geeft. alhoewel t een lekker geluid blijft natuurlijk. maar de film van roger is 10x beter. en onze actie 10x beter uitgevoerd en spannender! die maastunnel is toch wel errug smal hoor..... en dan ook nog met een bocht erin en een collega-driver pal naast je op de ander baan. je kon je buurman-ferrari bijna aanraken als je je arm uit t raam had gedaan en gestrekt zou hebben . sjeeezs, dat was wat hoor..... pfoeh! ben er nog steeds niet helemaal los van...
dat weet ik ook wel ik was er zelf bij !!! dit filmpje is niets vergeleken wat wij hebben gedaan maar toch wou ik dit even laten zien
oke gairo, ;-) dan is t goed hi-hi. Jij moet het ook wel onwijs geweldig gevonden hebben! je bent nog maar jong! heb je maandag de hele dag met een grijns op je gezicht op school rondgelopen? tussen andere jongens die dromen van een ferrari. terwijl jij in een weekendje gewoon met 8 ferrari's meedoet? in een tunnelrit nog wel? jij moet een onuitstaanbaar-gelukkig-'happy-face'-gezicht gehad hebben de afgelopen dagen... ha-ha-ha.
Heb op het werk weer aan 8 mensen de clip laten zien van Rogier. In die Maastunnel is het net Monaco, zelfde inhaalacties ook heh heh.. Iedereen vond het prachtig. Krijg diverse klachten van mijn familieleden en kennissen dat de movie niet meer online is Hee, ik heb gisteren mijn X-ost uitlaat gemonteerd op mijn 348. Ik kwam op dit merk door het 348/355 forum. Jongens van Tubi die een jaar of wat geleden voor zichzelf zijn begonnen. Vinden jullie het wat ? Download even... hoge resolutie. http://www02.rapidfile.fr/wget.php?id=MSPILod8 (press: CLICK HERE TO CONTINUE) (then scroll down, you'll see a 60sec clock ticking down) (press: CLICK HERE TO DOWNLOAD and save)
Sjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! kickuh henk. jaaa prach-tig! . goed bestede centjes hoor!) Jij ben ook echt gek hoor ;-) : zet ie zelf zijn camcorder op de trottoirband, laat ie dat ding daar gewoon onbeheerd staan (?) en laat ie hem filmen en gaat ie er eigenhandig zelf 3x langsrijden....ha-ha-ha! prachtig man! strakke actie. jij moet lol gehad hebben!
Jaja, we zijn daar wel vaker Hier is de "youtube" streaming versie voor de niet-downloaders... http://www.youtube.com/watch?v=hz7Ri6rUNKw
HAHA turlijk vond ik het super ! ik ben normaal gesproken een vrij nugter persoon maar dit.... fantaTATIES en de dagen er na was ik nog steets even de weg kwijt ! prachtig ! jammer dat ik geen school heb ik heb nu vakantie. maar ik vetelde het tegen een paar vriende van mij en die keken met groote ogen aan . iedree keer als ik er weer aan trug denk heb ik weer een big smill op me gezicht super !!!! ik was voor het weekend al doll blij dat ik weer mee mocht. ik zat op school in het studie huis met een paar klas genoten en ik zag dat ik mee mocht ik sprong van me stoel en ging weer zitten ze keken me allemaal raar aan. en voergen wat er was. zei ik heel droog, ik mag zondag mee rijden met een Ferrari. haha zeggen zij heb jij weer, zij wel wat gewent van mij toen dus al helmaal happy zat al weg te dromen, maar dat het zo gewelldig zou worden had ik nooit durven dromen. Super ! ik heb 20 minuten aan film matrial en dat heb ik nu a tig keer gezien en kan er geen genoeg van krijgen
Vet geluid man Hoeveel takes heb je gemaakt.????? of heb je een hele avond staan ta gassen? hahahaha Cor
Ha, nee 3x hoor. Is voldoende he. Camera heeft daar 6 minuten gestaan. Had Daniel/Ricambi beloofd een clip te maken op het 348/355 forum, zodoende.
Even wat democratische inspraak : welke DVD-hoes vinden jullie het fraaist ? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Tjonge Henkie, dat klinkt wel verrekte lekker. Ik verbaas me over de afstand waarover je de auto nog zo duidelijk kan horen! Best een moeilijke keus Roger, van CD hoes 2 straalt de snelheid af en CD hoes 1 laat gelijk zien waar het om gaat. Denk dat je toch de bovenste moet nemen.
De bovenste..... hele mooie cover !!! Weet niet wie hem gemaakt heeft (denk Fotumacher) maar vond het al de mooiste foto van de dag...
haha..... Henkie heeft me weer geholpen aan een nieuwe bijnaam Die X-OST geeft echt een vet geluid! Peter en jij terroriseren de hele buurt daar met het Italiaans geweld
Ik vind de eerste cover de beste (duh ), maar in de eerste cover vallen sommige rode letters weg door de kleur van de F's
Het woordje Seven kan nog iets naar onder (eigenlijk rechts..), net zoals de tekst op op achterkant. Laat maar aan Rogier over.
Jullie hebben helemaal gelijk ! De eerste hoes was als laatste gemaakt nadat ik vanmorgen de schitterende foto van Vu in vol ornaat had gekregen, in de gauwigheid heb ik toen de teksten niet op de juiste plekken neergezet. Komt helemaal goed, meeste voorkeur gaat vooralsnog uit naar de eerste...
Allemachtig!!; ik val van mijn stoel jongens!! Zó mooi!! En ook gewoon ook zo helemaal professioneel. Dit is niet "zomaar een dvd-tje" !!??!! Dit staat gewoon op de plank in de Videotheek! Dit komt uit Hollywood. Steven Spielberg? nooit van gehoord...! Nee maar zonder dollen; verbaas me echt over dit hoge nivo! Zit helemaal perplex naar die cover te staren. Dit is echt niet ''zomaar'' een dvdtje. Dit is echt helemaal écht! Roger; mijn pet af! Nou, en er is zelfs al besloten welke cover het wordt. Je kan tegenwoordig verdorie nog niet eens een ochtendje ff nog niet naar f-chat kijken, of je mist al een heleboel...! . Enfin, de dag gaat dus tegenwoordig eindigen met f-chat om 24.00u, en wordt om 9.00u al weer geopend met f-chat! Voor zover het er nog toe doet; ik vind ook de bovenste het mooist want idd geeft de onderste wel de snelheid weer, maar de bovenste is waanzinnig "dreigend"; dat enorme grote donkere gat waar een paar ferrari's in slagorde (3-breed, de hele weg blokkend) op af rijden en in gaan duiken; dat is een thriller gelijk. Zoals de echte film seven ook is! En iedereen snapt wat er gaat gebeuren! . Misschien ook een tipje; kan evt ''seven'' en die "7 turfjes" naar links; op een plek waar het helemaal ''vrij'' staat, dus voor het zwarte donkere gat van de ingang van de tunnel en dat de vertikale tekst dan iets naar rechts kan; precies tussen die 2 ferrari's in? zodat dat niet door een ferrari loopt. Dan zijn die beiden teksten helemaal leesbaar en springen ze eruit. Sjonge-jonge-jonge.... t is toch wat allemaal. Durf volgende week echt niet meer naar de brievenbus 's ochtends, want áls ie er is dan moet ik hem meteen zien en doe ik de hele verdere dag niks meer...... pffff
Robert (NoFear01)... ik vind het jammer dat je nooit zo enthousiast bent.... Mooie verhalen elke keer hoor, je houdt de boel goed in beweging !
Oh nou henk (& anderen); als je/jullie mijn posts wel leuk of goed vind(en) om te lezen; fijn/prima. En dank voor t complimentje. 'k was al bang dat ik misschien te vervelend werd. Maar goed, d'r móet toch ook wat te lezen zijn hier? daar is die site toch immers voor? Maar ik doe t nog niet eens expres hoor ; t moet er gewoon even uit bij mij! Anders knal ik uit elkaar, en dat geeft zo'n rotzooi . t is echt wel een beetje een community hierzo; dan eens van díe een berichtje en dan weer ns ff van díe. En ik heb nou een paar van jullie gezien, en da's hartstikke leuk. Want nou zit er ook een gezicht achter. En jullie zijn allemaal wel leuke en aardige mensen! (hoewel soms volslagen gestoord!: gelukkig ben ik hier nog de enige normale! ). En we maken allemaal t zelfde mee. En beleven uiteraard dingen t zelfde. En dat met die tunneltocht, tsja, dat was wel helemaaaaaal idioot gaaf....