Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 218 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. gtsturbo

gtsturbo Karting

Oct 9, 2006
    81
    Full Name:
    Jaap
    Hallo, Roger, wat gebeurt hier toch allemaal. Super mooie covers, vindt ze eigenlijk allebei wel top.
    Ik denk toch dat de bovenste het beste weergeeft waar het om draait, alhoewel de onderste toch meer illegaliteit uitstraalt hahaha.
    De bovenste aub voor de DVD.... en de onderste in posterformaat voor boven m'n bed......

Je bedoelt toch Seven Spielberg....

Het wordt vast een meesterwerk met voor regie en montage een Oscar en voor alle hoofdrolspelers een Golden Globe!! en voor het geluid een Grammy.

2. gtsturbo

gtsturbo Karting

Oct 9, 2006
    81
    Full Name:
    Jaap
    Ik heb zelf ooit een voorziening gemaakt om de videocamera in de Ferrari mee te nemen met zuignappen enzo. Was wel lachen toen ik een keer op een circuit bijna mijn camera verloor (met name toen ik de beelden die de vallende camera had gemaakt weer terug zag met al het gevloek erbij).
    Bovendien had ik een externe stereomic tussen de uitlaten gemaakt, maar dat was bij vol gas niet helemaal super meer om aan te horen. Ben daarna niet meer verder gekomen met experimenteren. Wil binnenkort de voorziening wel weer aanbrengen voor volgende evenementen of zo. Lijkt me wel lachen.
    Iemand nog tips om het geluid wat te dempen???

3. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    DVD hoes ziet er goed uit zeg! :eek:

Daarnet gespot: Ferrari 512 BBi

4. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik heb zelf dit statief en dat werkt perfect. Doordat er een veer in zit heb je totaal geen trillingen meer, alleen haalt het daardoor ook wel weer de dynamiek eruit, en je kunt nooit met het object meebewegen. Montage gaat eenvoudig en is, zolang het oppervlak niet te bol is, perfect.

http://www.dewinkel.nl/pd1925685828.htm

Een aparte microfoon met zo'n ontploft konijn eromheen voorkomt een hoop windgeruis, maar helemaal weg krijg je het niet.
    Ik denk er zelf nog over om een bulletcamera onder de bumper te monteren voor echt spectaculaire beelden.

5. gtsturbo

gtsturbo Karting

Oct 9, 2006
    81
    Full Name:
    Jaap
    Is besteld, bedankt voor de tip.

6. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    He Vlugge Jaapie,

is dat wel slim je camera aan een zuignap aan de buiten kant van je wagen en dan 200+ gaan rijden.

ik ga wel achter je rijden ,kom ik ook een keer aan een camera (of 675 stukjes)

gaan we Pathe afhuren zodat we hem echt in het groot kunnen bekijken/horen.

of zullen we dat als wens naar paul de leeuw sturen.

7. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
  8. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    136 is niet veel dat moet te verbreken zijn :)

9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #5434 pterps, Oct 20, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  10. gtsturbo

gtsturbo Karting

Oct 9, 2006
    81
    Full Name:
    Jaap
    Ik bedenk me ineens dat ik geen videocamera meer heb...... Kan ik de jouwe lenen???

11. 355_Challenge

355_Challenge Formula Junior

Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
  12. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    Zo... ben benieuwd :)

Goed idee trouwens van die kalender

13. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    @Jeroen, zit je dit weekend in Zolder (laatste belcarrace)?
    Kan zijn dat ik zaterdag(late)namiddag even kom kijken, zondagnamiddag zal ik er ook wel zijn!
    Deze keer heb ik zelf voor kaarten knn zorgen :D ;)

CU

14. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Henkie, ik lees dat jullie een leuke rit hebben gemaakt :D ;)
    Zeer amusant om de reakties te lezen en foto's te bekijken :)
    Op de tunnelrit 2010 hoop ik toch echt aanwezig te zijn met met een 360 Spider of iets dergelijks :D :p (MET Tubi uiteraard :D )

CU,

Guy

15. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren

Potverdije Henk, heb zojuist nog eens ff 2x naar je uitlaatje zitten luisteren, van die 3 runs die je eergisteren gefilmd hebt, maar dat klinkt toch ook wel ff lekker hoor :). Vooral die laatste run vind ik mooi qua einde; daar laat je de wagen uit zichzelf uit-rollen en in toeren terugvallen en dat ís me een heerlijke sound. Vooral omdat dat dan seconden lang terugvalt, prachtig!

Als je t leuk vindt, doe mij (en waarschijnlijk ook een hoop anderen), ooit nog eens een keer een groot plezier door het navolgende te proberen; zet die camera op een stille avond met weinig verkeer, h a l v e r w e g e die straat, kom aanrijden/accelereren tot 6000 toeren en laat je gas los een paar meter vóór je camera (!) en laat je wagen dan he- le- maal uitrollen. Se-con-den-lang, tot ie bijna terug is bij 1500 toeren. D a t i s p r a c h- t i g! In t begin zal de motor 'ploppen' (en da's ook altijd prachtig om te horen) maar dan daarna in een monotoon afzakkende toon vallen: whoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe-stop. Zááálig! Nu was dat bij die laatste run ook al prachtig, maar dát moet dan ff beginnen ter hoogte van de camera, snappie? dus dichterbij. Wil je dat een keer doen voor mij/ons hier op de site? ik denk dat nog velen anderen dit ook prachtig zouden vinden hoor! Als t je eens uitkomt? Om de winter door te komen! :)

16. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Goed idee Robert. En Henkie, vraag dan meteen of Peter ook even meedoet met de Gallardo Spyder! :D :D

17. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Zie je wel?: nóg meer liefhebbers en mensen die t snappen :) !

Jongens, help eens ff mee Henk hiervoor te motiveren / over te halen! :) De winter duurt straks nog lang hoor. :) :)

Maar evt liefst eerst ff jij Henk, alleen hoor, ff eerst alleen een helemaal uitrollende Ferrari-met-mooie-uitlaat horen. :)

18. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Echt doen Henkie, dat plan van Robert! Moet zalig zijn om te horen.

19. modena82

modena82 Karting

Sep 11, 2005
    81
    D'recht/B-Haamstede
    Full Name:
    Ingmar
    ik vraag me al heel lang af waarom sommige ferrari's van het model 308 een enkele uitlaat hebben en andere weer 'gewoon' vier. wat is het verschil tussen deze 308's ?

Is het de motorinhoud ? Het bouwjaar ? of iets anders ?

Groet,

Ingmar

20. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Prachtige dingen zijn hier recent weer gebeurd zeg! Echt om van te snoepen, die tunnelrit-ervaringen en filmpjes! Moet geweldig geweest zijn! Ook weer een heel aantal nieuwe mensen als je er zo even tussenuit bent geweest... :)

Weer 'n prachtig filmpje Henk! Wat 'n sound! :D
    Bedankt om 't even te delen!

Prachtig idee! En alweer 'n stem bij voor 't uitstekende voorstel van deze meneer R. v Gemeren! :D
    Als je even tijd hebt Henk :)
    Voor jou ook weer 'n excuus bij om de 348 nog 'ns buiten te halen :)

Het gaat hier om verschillende types 308... met verschillende bouwjaren en specificaties...
    Een schat aan info hierover vindt je oa op volgende site...
    http://www.qv500.com/indexferrari6.php

21. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Heey Alexander :)
    Nja die tunnelrit zal idd wel de moeite geweest zijn! Deed me natuurlijk weer terugdenken aan de waaslandtunnel met de 355 spider!! :D ;)

22. modena82

modena82 Karting

Sep 11, 2005
    81
    D'recht/B-Haamstede
    Full Name:
    Ingmar
    alx355gt,

Hartstikke bedankt voor de site ! Staat echt gigantisch veel informatie op !
    Heb voor de komende uren weer genoeg studiemateriaal.

groet,

Ingmar

23. vince308

vince308 Formula 3

May 23, 2003
    1,305
    belgium
    Full Name:
    vincent
    #5448 vince308, Oct 21, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  24. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    wow! Zijn dat echte Ferrari's? Anders ga ik er wel even heen.
    Maar in het verleden ben ik al eens in de maling genomen (bij een beurs in Antwerpen) Daar stonden toen replica's van de 250 Tour de France, 250 GTO en 250 testa Rossa ......

25. DavkeG

DavkeG Formula Junior

Jul 3, 2004
    719
    Belgium
    Full Name:
    Dave G.
    Die beurs in Antwerpen was inderdaad een teleurstelling :(. Maar er stonden toch nog veel andere mooie wagens, en ik ga dit jaar zeker terug.
    Vooral omdat het op 10 minuutjes wandelen van m'n woonplaats is :D.

Zijn er nog FChatters die zondag naar Brussel trekken?

Share This Page