Dat was het tijdperk Schumacher, het zit er op! Ondanks de uitkomst toch genoten van de race en een fantastische overwinning van Felipe! Jammer dat we nu weer 4 maanden moeten wachten op de volgende pot... Gr. Martin
Wat me opviel was dat hij na zijn laatste stop (volle tank)de snelste rondetijd liet noteren. Niet slecht!
Schumacher heeft een Fantastische race gereden!!! Zonde van die lekke band ja En ondanks deze pech komt hij tot op amper 5 seconden van Alonso!! Pure klasse! Ook al heeft Ferrari geen titel behaald, ik heb toch erg genoten van de tweede helft van dit seizoen Ben eens benieuwd wat Kimi zal presteren volgend jaar bij Ferrari. Ergens hoop ik dat Felipe de snelste zal blijken! Heb het altijd al een goede piloot gevonden, en de manier waarop hij zn overwinningen viert is ook wel ietsje uitbundiger dan saaaaaie Kimi!
Time flies! Druk op t werk? Ben gisterenavond uiteindelijk niet meer in Zolder geraakt, vandaar dat je me nimmer gezien hebt nadien! Ander keertje... Deze namiddag ben ik wel even gaan kijken, maar ben niet lang gebleven, was doodop,... ben gisteravond naar een "klein" feestje in Gent geweest!! Denk wel dat je weet wat ik bedoel
Mmmm ik vind een wereldtitel een beloning voor het geheel. In mijn optiek is het gewoon heel erg dat hij hem niet heeft gehaald Ik baal er echt van! en die Alonso! Ik kan hem gewoon niet uitstaan. Maar volgend jaar zit die toch bij McLaren whahaha ...kan die lekker het stof ophoesten die de Ferrari's opgooien.
Klopt ergens wel... maar hangt toch voor een groot deel van de omstandigheden af Vrij rustig hier eigenlijk. Geen probleem, we wisten dat 't moeilijk ging worden dit weekend. Ik ken dat "feestje" ja
Ik voel eigl net hetzelfde Vu! Vind het heel erg voor Ferrari en Schumacher maar "c'est la vie"! Zolang "wij" maar weten wie de snelste was! En idd die Alonso (mini-rambo noem ik hem), ik kan hem ook niet zien!! Die belachelijke dansjes altijd, die "vogeltjesdans" (in de auto als ie na een overwinning met zn vingertjes vogeltjes nadoet, of wat hij er ook mee bedoelt ) Ik hoop werkelijk echt dat hij volgend jaar geen enkele keer het podium haalt (oh, wat ben ik slecht eh....)
Mensen, we zijn getuige geweest van ware autosportgeschiedenis... Later zullen we kunnen zeggen dat we de grote MS rondjes zagen draaien met het merk waarvoor we zo'n diepgewortelde passie hebben... Prachtig dat Felipe zijn thuisGP kon winnen! Prachtig hoe Michael nooit de strijd opgaf en er voor bleef gaan, zelfs in 'n uitzichtloze situatie. Natuurlijk ben ik ook benieuwd wat Kimi volgend seizoen zal laten zien... maar ergens zou ik liever Felipe telkens als eerste over de streep zien komen... Alonso? Tja... MS' RECORDS Titles: Seven (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004) Longest reign as champion: Four years 11 months 17 days (Oct. 8, 2000 to Sept. 25, 2005) Most wins: 91 Most pole positions: 68 Most wins in a single season: 13 (2004) Successive wins in a season: seven (2004) Most second places: 43 Most fastest race laps: 76 Most races led: 141 Most laps in the lead: 5,096 Most points: 1,369 (includes 78 from 1997 when he was excluded from the final standings after a collision with Canadian Jacques Villeneuve in the title deciding race) Most points in a single season: 148 (2004) Most successive seasons with a win: 15 Most podiums: 154 Most wins at the same grand prix: eight (France) Most wins from pole position: 40 Most hat-tricks (pole, win, fastest lap): 22 Most successive races in the points: 24 (2001-2003) Most successive podiums: 19 (2001-2002) Schumacher is the only driver to have finished an entire season on the podium (in 2002) Biggest winning points margin: 67 (2002) Fastest title: 2002 (won in July with six races to spare) Schumacher and Brazilian Rubens Barrichello also have the most one-two finishes of any pairing in Formula One history: 24 (2000-2005)
Van Schumi zn "records" word je toch wel even stil! Ongelooflijk eigl wat die man bij elkaar gereden heeft CU later....
Lees ook net in de events thread van de opendeur bij ecurie francorchamps http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=136170638&postcount=105 We hebben het al wel gezien,.... maar mss nog ns een kijkje gaan nemen?
Alweer een week dichter bij de winter.... zucht.. Nog een paar weekenden en het zal wel gebeurd zijn. Robert, de man met NO FEAR.. is dit het filmpje van mijn 348/X-ost zoals je bedoelde ?? Denk dat je deze wel heel mooi zult vinden hahaha De downloadversie in topkwaliteit: http://www.rapidfile.fr/wget.php?id=6FsqYscR en de streaming versie in lage resolutie van youtube: http://www.youtube.com/watch?v=dpip3gzIOis Volume op 10 !!!!!
JAAAAAAA!!!! Prachtig Henk! Hoe 'n herfstdag toch mooi kan zijn... die ritselende blaadjes en dan... die uitbollende V8! Thx! Einde is wel grappig... OOPS... Valt de schade 'n beetje mee?
Helemaal goed! Echt van genoten. Met je auto over de camera dat paste toch? Is het leven zo goed voor je geweest deze zomer?
Goedemorgen!!! afgelopen zondag een lekker najaarsritje gemaakt. +/- 150km door het zuidlimburgse landschap. HEERLIJK!!!!!! De winter komt eraan. Vrijdag reed ik op de duitse autobahn weer richting huis en wat zag ik daar???........strooiwagens!!!! Ik kreeg een hele lading zout over de auto. (gelukkig alleen maar mijn leasebak) Het was op dat moment +14 graden. Gelukig wordt er hier voorlopig niet gestrooid en kunnen we nog een tijdje van onze italiaanse schonen genieten
Ben je drie dagen niet op Fchat geweest, moet je 4 pagina's lezen ..!!!!!!! Woh....!!!!1 Jammer van Schumi, maar hij blijft toch 'THE ALL TIME BEST' Roger, doe mij maar een DVD-tje van de tunnelrit, ik stuur wel eev PM met mijn gegevens Geweldige hoes trouwens !!! Henkie: Nieuwe camera nodig?????? hahahahaha Geweldig geluid trouwens... vooral die backfires....... wordt de herfst toch nog leuk. Cor
WHOEOEOEOEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWW!!!......., jaaaaaaaaa; dít is het!! Je bent om te zoenen Henk! Phôôôôôôôôôôôôôôôôh, wat mooi zeg! Die 2e run! Joepieieieieie! De motor laten klapperen en verder nog helemaal laten aflopen; d í t i s e e n F e r r a r i ! Hier doen we t allemaal voor mannen; 'n echt race geluid. Záálig. Nou hier heb je veel mensen een plezier mee gedaan hoor Henk! Dit scheelt allemaal voor de winter Enne.... t lijkt me zo dat je uitlaat wel een beetje ''goedgekeurd'' is bij deze . Twee beetjes zelfs . Laten we maar zeggen: ''F-chat goedgekeurd". Ja toch jongens? Iedereen mee eens? Plak er maar een stickertje op: "F-chat goedgekeurd!"
Hehe eindelijk thuis ik zat op school en zag dat henkie zijn filmpje had gepost ! maar op school hebben we geen geluid dus toen ik thuis meteen maar even gekenen, super mooi geluid ! dit moet ik ook nog in real live horen
hahahaha .....Henkie, ik lig helemaal dubbel om de afsluiting van je filmpje Top filmpje trouwens! Edit: moet je zwarte emmer na deze stunt weer een nieuw stukje afstaan voor je auto?