Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 222 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Leuk filmpje Henkie :)
    Prachtig geluid, hoop die X-ost uitlaat eens een keertje live te horen ;)
    Hopelijk heb je geen schade aan de camera? :confused: Was eigl wel grappig..... :D

2. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hee mannen, blij dat jullie het filmpje kunnen waarderen :)
    De camera is ok hoor, hij schampte hem bovenaan en viel alleen om.
    De zomer ervoor ben ik er wel eens helemaal overheen gereden, misschien is er op sommige plekken meer ruimte. Deze camera is 11,5cm hoog, moet je nagaan.

Gisteren nog even met Peter een broodje wezen eten in Utrecht op zo'n plein. Samen met onze auto's over de A2... hou maar op, zal de details besparen:D

Over een paar weken is die Auto-Italia in Houten.
    Peter's Gallardo staat dan op de Hessing stand, ze willen er alleen met oranje auto's staan geloof ik.

Mannen, vergeet 5/11 niet he ? Gaan we nog even karren !!!!

3. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Wat maak je ons nou Henk, dacht het effe niet. Dat soort details willen we juist wel horen. Wat was de top?

4. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    ja-ja-ja!; en natuurlijk rechts, links inhalen, van de ene baan op de andere baan; zo van "-> voep, <- voep" , binnen een paar meter. Iedereen die met Peter en Henk al eens een keer is meegereden begrijpt wat ik bedoel....:) .

5. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,193
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Wat staat er eigenlijk aan auto's? De 375 Plus? 288 Evo? Wat valt er verder te zien? Misschien ga ik, maar weet het nog niet zeker.

Groeten, Peter

6. eurperules

eurperules Formula Junior

Jan 25, 2005
    617
    belgium
    Full Name:
    stijn quintyn
    288evo is verkocht als ik me niet vergis
    is in UK nu

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Op de terugweg gingen we rond de 260 over de smalle brug bij Beesd.
    Peter is idd soms een enorme zigzagger.. dat zul je mij niet zien doen.
    Hij is een zeer ervaren karter (teamverband) en daar zullen die truuken wel vandaan komen. Ik ben iets zuiniger op mijn leven, maar voor hem is het gewone koek. Als je ziet hoe de mensen schrikken als hij ineens terugschakeld als hij naast een auto zit... dat lawaai... heh heh...:D
    Wat wel heel mooi was, we hebben bijna de hele tijd precies naast elkaar gereden, ieder op een rijbaan. Iedereen die ons aan zag komen maakte plaats, mooi hoor :)
    Zoals jullie weten vind hij die meetings en ritten prachtig, heeft alles opzij gezet om weer van de partij te zijn op 5/11. Het is een beetje raar om altijd voor hem te lullen hier, maar hij heeft helemaal niks met computers/internet.

8. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    oei! dat moet ruig geweest zijn! je merkt namelijk pas dat je hard rijdt als je een referentie-punt van dichtbij passeert (letterlijk). ga maar na; een vliegtuig vliegt 900km per uur, maar je merkt er in de open lucht geen bal van. maar rij je 150 in de maastunnel in een flauwe bocht, dan stokt de adem in je keel :D. idem voor met zo'n snelheid over iets smals zoals een brug.... Ben ooit een keer met 300km per uur op mijn motor onder een smal en laag viaduct door gereden.... je ziet hem ver van te voren aankomen maar t moment dat je er echt onder dat wegdek d&#243;&#243;rschiet, tussen die palen, schrik je je de tyfus!....:).

9. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    nou idd. en hij maakt het best wel bont hoor! maar t erge is; die gallardo die blijft dus totaaaaaaaal he- le- maal horizontaal. Nog geen graadje scheef! Moet je ons zien; wij bewegen toch nog wat heen en weer, als we op snelheid naar links en dan naar rechts gaan of vv. Bij hem is het gewoon: -> voep, <- voep, .... klaar :)

10. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    waaaauuw! dat moet een prachtgezicht geweest zijn henk. die foto van jullie-bolides naast elkaar voor je huis is ook zóooooh mooi. phôôoooh!

11. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,783
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #5536 roger_l, Oct 24, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Roger for President ! YEAH !!!

No Fear, zet je tv maar vast weer voor de voorruit en doe deze keer de deur open als je de 328 in die gesloten ruimte op 7000tpm zet !!! :D

13. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren

&#244;&#244;&#244;&#244;&#244;hhhhh; ik word g&#233;&#233;&#233;&#233;&#233;ek! jeetje, wat een pracht-gezicht! oi-joi-joi! :)

(die roger maakt ons ook &#233;cht he-le-maal gek h&#233;, met zulk soort plaatjes! :D die is &#233;cht een sadist :D . Z&#243; ga je toch niet met je (F-chat-) vrienden om? :D:D:D. Die moet je lief en respectvol behandelen... ha-ha-ha-ha! :))

14. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    JAAAAAAAAA, DAT WÓRDT WAT HENK!! :D :D . MAN IK WORD GÉÉÉÉK! echt waar

15. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Zondag een clipje aan het schieten in Geldermalsen en kwam toen ik wegreed daar een 348 tegen.
    Dus ik even stilstaan en liet hem rustig over de rotonde heen kruipen. Het was een rode 348ts 76-HD-FB. Een '92 en '01 ingevoerd in NL. Er zat een oudere kerel in, grijs met een rode Ferraripet op. En hij zwaaide zeer vriendelijk. Eigenlijk het prototype kerel van de FCN (voorzitter) die in Kesteren (20km verder) woont en een rode 348ts moet hebben. Maar ik ken de beste man niet. Kan iemand van de FCN vrienden hier dat verifieren ?

Heel toevallig staat ook deze rode 348 niet op die registry site van Marcel... Da's de tweede al in 3 weken.. ongelofelijk he.

Trouwens... hee.... ik zie dat Roger en No Fear beide silver subscribed zijn... mooie plaatjes erbij mannen !

16. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    ha-ha; ik denk, ik zeg lekker niks; kijken of ze t zien :). vannacht betaald en vanmorgen ff t plaatje uitgekozen en in orde gemaakt. zie ik dat stom toevallig vanmiddag roger ook ineens silver-subs is!. na ja, met die plaatjes staat t ff wat gezelliger. en t is wel leuk nu als ik me eigen postsjes zie staan, is ietsje meer persoonlijker. en ietsje vrolijker. en... ik zie me autootje staan! :)

trouwens henk; wat kom jij toch vaak ferrari's tegen?! ik zie er nooit een. maar jij trekt ze blijkbaar aan of zo? :) ik heb je er al vaker over gehoord. zó heb je mij ook ooit gespot voor t eerst, op de a-16 (zie juli) :)

17. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Op korte termijn komen er weer nieuwe Ferrari's in het register van Marcel, ik ben mijn foto bestand aan het door snuffelen. Wie weet kom ik nog foto's tegen van de 348 die jij gespot hebt Henk.

Ik kwam gisteren nog een donkerblauwe 456 GT tegen, aan de andere kant van de weg (A50 vlak voor afslag A15) dus helaas geen kenteken of foto's.

18. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

19. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #5544 henkie, Oct 24, 2006
  20. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Je bolide staat er geweldig mooi bij in de showroom. :D

21. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    verrek; d'r zat ook écht een plaatje op van 348challenge. dat heb ik nog nooit gezien. waarom wilde je dat niet zo houden?

22. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Nou, toen ik mijn auto wilde kopen heb ik hem eerst op kosten van de verkopende partij uitgebreid laten keuren bij Kroymans. Mede door het feit dat er challenge op stond. Als ik aan challenge denk dan denk ik aan racen.. en ik wilde geen ex-raceauto hebben natuurlijk. Nou, daar moesten ze bij Kroymans wel om lachen want mijn auto was zeker geen raceauto. Hij is wel officieel geimporteerd als challenge auto. Staat ook op die site van die Marcel. Mijn auto was van 1993 tot eind 2004 in onderhoud geweest bij Kroymans (zelfs dure onnodige voorjaarsbeurten....) dus alles was bekend.
    Achteraf had ik dat challenge er nooit af moeten halen, zo'n typeplaat is niet bestelbaar. Beetje naief. Toen heb ik er gtb opgeplakt, nog veel naiever, zal het deze winter zeker veranderen.

23. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Is er hier eigenlijk iemand die van plan is naar die Auto-Italia beurs in Houten te gaan? Valt dat zo'n beetje mee qua grootte en opkomst?

Tja, die subscriptions... ben lange tijd Rossa subscribed geweest maar heb 't 'n paar maanden geleden niet meer vernieuwd... ik zag er niet zo'n voordeel meer in... veel foto's heb ik niet te posten en die extra secties heb je ook niet zo veel aan... misschien later weer wel...
    Ik mis wel m'n avatar'tje eigenlijk :D

24. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #5549 henkie, Oct 24, 2006
    Hee Alexander...

Die beurs in Houten is wel leuk, maar niet supergroot of zo hoor.
    Maar alle italiaanse auto's zijn vertegenwoordigd, zelfs de NL Lambo importeur heeft een stand. Ook zijn er in een aangrenzende hal heel veel folders / boeken en modelauto's te koop. En dan ook veel gezochte niet gangbare modellen.

Ik vind het wel leuk om naar toe te gaan, maar het is dan ook maar 20km voor mij. Je moet het niet zo exclusief zien. Er zullen wel klassiekers staan, maar geen 250gto's of zo... :)
    Image Unavailable, Please Login

25. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Bedankt voor de info Henk :)
    Mja, voor mij is't toch meteen 160km... maar ik ben al verder geweest voor minder :)
    Twee hallen dus? Ik zal wel zien wat ik doe, misschien toch 'ns 'n kijkje gaan nemen als ik tijd vindt... de winter zal nog lang genoeg zijn...

Share This Page