Leuk filmpje Henkie Prachtig geluid, hoop die X-ost uitlaat eens een keertje live te horen Hopelijk heb je geen schade aan de camera? Was eigl wel grappig.....
Hee mannen, blij dat jullie het filmpje kunnen waarderen De camera is ok hoor, hij schampte hem bovenaan en viel alleen om. De zomer ervoor ben ik er wel eens helemaal overheen gereden, misschien is er op sommige plekken meer ruimte. Deze camera is 11,5cm hoog, moet je nagaan. Gisteren nog even met Peter een broodje wezen eten in Utrecht op zo'n plein. Samen met onze auto's over de A2... hou maar op, zal de details besparen Over een paar weken is die Auto-Italia in Houten. Peter's Gallardo staat dan op de Hessing stand, ze willen er alleen met oranje auto's staan geloof ik. Mannen, vergeet 5/11 niet he ? Gaan we nog even karren !!!!
Wat maak je ons nou Henk, dacht het effe niet. Dat soort details willen we juist wel horen. Wat was de top?
ja-ja-ja!; en natuurlijk rechts, links inhalen, van de ene baan op de andere baan; zo van "-> voep, <- voep" , binnen een paar meter. Iedereen die met Peter en Henk al eens een keer is meegereden begrijpt wat ik bedoel.... .
Wat staat er eigenlijk aan auto's? De 375 Plus? 288 Evo? Wat valt er verder te zien? Misschien ga ik, maar weet het nog niet zeker. Groeten, Peter
Op de terugweg gingen we rond de 260 over de smalle brug bij Beesd. Peter is idd soms een enorme zigzagger.. dat zul je mij niet zien doen. Hij is een zeer ervaren karter (teamverband) en daar zullen die truuken wel vandaan komen. Ik ben iets zuiniger op mijn leven, maar voor hem is het gewone koek. Als je ziet hoe de mensen schrikken als hij ineens terugschakeld als hij naast een auto zit... dat lawaai... heh heh... Wat wel heel mooi was, we hebben bijna de hele tijd precies naast elkaar gereden, ieder op een rijbaan. Iedereen die ons aan zag komen maakte plaats, mooi hoor Zoals jullie weten vind hij die meetings en ritten prachtig, heeft alles opzij gezet om weer van de partij te zijn op 5/11. Het is een beetje raar om altijd voor hem te lullen hier, maar hij heeft helemaal niks met computers/internet.
oei! dat moet ruig geweest zijn! je merkt namelijk pas dat je hard rijdt als je een referentie-punt van dichtbij passeert (letterlijk). ga maar na; een vliegtuig vliegt 900km per uur, maar je merkt er in de open lucht geen bal van. maar rij je 150 in de maastunnel in een flauwe bocht, dan stokt de adem in je keel . idem voor met zo'n snelheid over iets smals zoals een brug.... Ben ooit een keer met 300km per uur op mijn motor onder een smal en laag viaduct door gereden.... je ziet hem ver van te voren aankomen maar t moment dat je er echt onder dat wegdek dóórschiet, tussen die palen, schrik je je de tyfus!.....
nou idd. en hij maakt het best wel bont hoor! maar t erge is; die gallardo die blijft dus totaaaaaaaal he- le- maal horizontaal. Nog geen graadje scheef! Moet je ons zien; wij bewegen toch nog wat heen en weer, als we op snelheid naar links en dan naar rechts gaan of vv. Bij hem is het gewoon: -> voep, <- voep, .... klaar
waaaauuw! dat moet een prachtgezicht geweest zijn henk. die foto van jullie-bolides naast elkaar voor je huis is ook zóooooh mooi. phôôoooh!
Roger for President ! YEAH !!! *** No Fear, zet je tv maar vast weer voor de voorruit en doe deze keer de deur open als je de 328 in die gesloten ruimte op 7000tpm zet !!!
ôôôôôhhhhh; ik word géééééek! jeetje, wat een pracht-gezicht! oi-joi-joi! (die roger maakt ons ook écht he-le-maal gek hé, met zulk soort plaatjes! die is écht een sadist . Zó ga je toch niet met je (F-chat-) vrienden om? . Die moet je lief en respectvol behandelen... ha-ha-ha-ha! )
Zondag een clipje aan het schieten in Geldermalsen en kwam toen ik wegreed daar een 348 tegen. Dus ik even stilstaan en liet hem rustig over de rotonde heen kruipen. Het was een rode 348ts 76-HD-FB. Een '92 en '01 ingevoerd in NL. Er zat een oudere kerel in, grijs met een rode Ferraripet op. En hij zwaaide zeer vriendelijk. Eigenlijk het prototype kerel van de FCN (voorzitter) die in Kesteren (20km verder) woont en een rode 348ts moet hebben. Maar ik ken de beste man niet. Kan iemand van de FCN vrienden hier dat verifieren ? Heel toevallig staat ook deze rode 348 niet op die registry site van Marcel... Da's de tweede al in 3 weken.. ongelofelijk he. Trouwens... hee.... ik zie dat Roger en No Fear beide silver subscribed zijn... mooie plaatjes erbij mannen !
ha-ha; ik denk, ik zeg lekker niks; kijken of ze t zien . vannacht betaald en vanmorgen ff t plaatje uitgekozen en in orde gemaakt. zie ik dat stom toevallig vanmiddag roger ook ineens silver-subs is!. na ja, met die plaatjes staat t ff wat gezelliger. en t is wel leuk nu als ik me eigen postsjes zie staan, is ietsje meer persoonlijker. en ietsje vrolijker. en... ik zie me autootje staan! trouwens henk; wat kom jij toch vaak ferrari's tegen?! ik zie er nooit een. maar jij trekt ze blijkbaar aan of zo? ik heb je er al vaker over gehoord. zó heb je mij ook ooit gespot voor t eerst, op de a-16 (zie juli)
Op korte termijn komen er weer nieuwe Ferrari's in het register van Marcel, ik ben mijn foto bestand aan het door snuffelen. Wie weet kom ik nog foto's tegen van de 348 die jij gespot hebt Henk. Ik kwam gisteren nog een donkerblauwe 456 GT tegen, aan de andere kant van de weg (A50 vlak voor afslag A15) dus helaas geen kenteken of foto's.
Dat klopt Rob. Hier staat mijn auto in de showroom toen ik mijn handtekening zette. Op de tweede foto zie je een sticker op de voorruit zitten van FCN 2004. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
verrek; d'r zat ook écht een plaatje op van 348challenge. dat heb ik nog nooit gezien. waarom wilde je dat niet zo houden?
Nou, toen ik mijn auto wilde kopen heb ik hem eerst op kosten van de verkopende partij uitgebreid laten keuren bij Kroymans. Mede door het feit dat er challenge op stond. Als ik aan challenge denk dan denk ik aan racen.. en ik wilde geen ex-raceauto hebben natuurlijk. Nou, daar moesten ze bij Kroymans wel om lachen want mijn auto was zeker geen raceauto. Hij is wel officieel geimporteerd als challenge auto. Staat ook op die site van die Marcel. Mijn auto was van 1993 tot eind 2004 in onderhoud geweest bij Kroymans (zelfs dure onnodige voorjaarsbeurten....) dus alles was bekend. Achteraf had ik dat challenge er nooit af moeten halen, zo'n typeplaat is niet bestelbaar. Beetje naief. Toen heb ik er gtb opgeplakt, nog veel naiever, zal het deze winter zeker veranderen.
Is er hier eigenlijk iemand die van plan is naar die Auto-Italia beurs in Houten te gaan? Valt dat zo'n beetje mee qua grootte en opkomst? Tja, die subscriptions... ben lange tijd Rossa subscribed geweest maar heb 't 'n paar maanden geleden niet meer vernieuwd... ik zag er niet zo'n voordeel meer in... veel foto's heb ik niet te posten en die extra secties heb je ook niet zo veel aan... misschien later weer wel... Ik mis wel m'n avatar'tje eigenlijk
Hee Alexander... Die beurs in Houten is wel leuk, maar niet supergroot of zo hoor. Maar alle italiaanse auto's zijn vertegenwoordigd, zelfs de NL Lambo importeur heeft een stand. Ook zijn er in een aangrenzende hal heel veel folders / boeken en modelauto's te koop. En dan ook veel gezochte niet gangbare modellen. Ik vind het wel leuk om naar toe te gaan, maar het is dan ook maar 20km voor mij. Je moet het niet zo exclusief zien. Er zullen wel klassiekers staan, maar geen 250gto's of zo... Image Unavailable, Please Login
Bedankt voor de info Henk Mja, voor mij is't toch meteen 160km... maar ik ben al verder geweest voor minder Twee hallen dus? Ik zal wel zien wat ik doe, misschien toch 'ns 'n kijkje gaan nemen als ik tijd vindt... de winter zal nog lang genoeg zijn...