Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 225 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Je bent volgens mij alleen de tissue's vergeten. Heb je nog kunnen slapen na alle opwinding?

2. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,783
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger

3. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,202
    The Netherlands
    :->

4. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,202
    The Netherlands
    In dezelfde trant als Roger, ik kon het ook niet laten:

Mooi hè zo'n 3,4 liter met tubi die plek maakt voor Jaap?!

5. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Gezien alle reacties op mijn gepooste stukje nav de belevenis van afgelopen avond/nacht (goeiendag zeg!) ; en dus voor iedereen die zich zorgen maakt hoe het nu met me gaat :)D) ; mwjoah... út gaat wel weer. Man-man-man wat een nacht. Maar ben wel nét pas op de zaak....(oops!)., totaaal verslapen.......! Sssssst!; niks zeggen....! ik zeg gewoon dat ik vannacht hard gewerkt heb, en vanmorgen even naar de bank moest en zo....:) Gedroomd als een gek vannacht jôh... dromen- dromen- dromen... ! Vrooeoeoem- vroeoeoem- vroeoeoeoeooeoeoeoeemm, Was ka-pót vanmorgen zeg....:) Zaaaaalig! :) Enfin, iedereen bedankt die bezorgd was om mij, of mijn dvd-avondje wel goed zou gaan/zou aflopen! U kunt allemaal weer rustig aan t werk gaan...:)

6. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    [QUOTE=nofear01;
    Sjeeeeeemineeeee!, holekiedoooolie! Niet normaaaaaaaaaal!

Dan rijden we Rotterdam in. Nee herstel; we t r é k k e n Rotterdam in. Als stoottroepen die een stad innemen. Weer een fijn muziekje erbij. t Is allemaal nog redelijk lieflijk, onschuldig, naief, maagdelijk, :D :D maar dan:

Robert,

Prachtig verwoord het is net of je alles weer herbeleeft, ongelooflijk het lijkt wel een heel spannend jongens boek :D :D

Volgens mij heb je de aller Grootste beker verdient samen met Roger en natuurlijk de organisatoren Bram en Gijs.Salutos Rob

7. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Jongens, doe ns rustig. Straks zijn de smileys op.

8. eurperules

eurperules Formula Junior

Jan 25, 2005
    617
    belgium
    Full Name:
    stijn quintyn
    kun je die niet op youtube of google video zetten?
    daar zouden zeker nog meer mensen interesse voor hebben denk ik

9. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Of gewoon op een aparte DVD, heeft Roger weer eens wat te doen. :D

10. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    dank u, dank u, Rob, dat was ook een btje de bedoeling :). Er moet immers ook wat te beleven zijn op deze site, toch? ;)
    poeoeh; na, da's teveel eer voor mij hoor. niet vergeten; ik heb pas 3 maanden een ferrari en had er nog maar net 450km mee gereden. En dan ga je voor de 1e keer tezamen met andere ferraris rijden en dan ook nog met zo'n stel f-chat-malloten, die op een ochtendje door allemaal tunnels heen gaan jauzzen; wat denk je dat het voor mij allemaal was?? onbeschrijfelijk man! Was in shock na afloop! :D Desondanks; heel erg bedankt. groetjes, robertino!

11. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

12. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Oh is t waar :)??!? Verrek, wat leuk zeg! Heb ik dus weer een diploma erbij :D ! Ben er blij mee Rob! ;) thnx! hi-hi

13. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Er heeft nog niemand gereageerd, en dat zal waarschijnlijk mede afhankelijk zijn vanwege t weer?, maar laat ik dan maar ff beginnen, want heb zojuist even gekeken op knmi en die zegt:
    zondag 29 oktober tot en met donderdag 02 november 2006
    Wisselvallig. Dinsdag vrij veel wind. Daarna daling van de temperatuur en enkele buien.
    ...................... zo ma di wo do
    Zonneschijn (%)..20 20 20 40 20
    Neerslagkans (%) 50 30 90 70 60 , en dan
    vrijdag 03 november tot en met maandag 06 november 2006:
    Temperaturen rond normaal. Dagelijkse neerslagkans rond 60%

dat ziet er dus nog niet zo geweldig uit, maar goed; t kan zó weer anders zijn; t is nederland. en t kan ook wel alleen maar een kort buitje zijn, of alleen in de avond gaan regenen, dus t zegt nog niet zo heel veel. Ik weet zelf ook nog niet of ik kán (k wil wél natuurlijk!), maar vraagje aan henk; wat zijn jouw ideeen hierover qua programma? 's ochtends / 's middags / 's avonds / 's nachts? :) persoonlijk moet ik zeggen dat ik voorkeur heb voor de ochtend, een beetje vroeg, zodat zij die 's middags nog dingen moeten doen of (familie-)verplichtingen hebben, dat gewoon kunnen doen. Bovendien is de weg nog lekker rustig 's ochtends. Niet dat we nou de hele tijd gaan scheuren, maar t is de hele week al druk-druk-druk in nederland, zeker op de weg, dus op een rustige weg lekker kunnen toeren lijkt mij persoonlijk erg prettig. of is er voorkeur voor de middag?

áls het de ochtend wordt, wat wil jij dan henk? kwart voor 11 bij jou of bij een koffietentje daar in de buurt, zodat we uiterlijk 11.00 of 11.15 een uurtje kunnen gaan rijden; =dus 12.00u terug en dan evt. ergens broodjes en een soepie? met nabespreking. Zij die dan weg willen kunnen weg, en de zwaar verslaafden gaan wellicht nog een kort rondje doen? Ik zeg deze tijden omdat de westelijke kant van f-chat (paulus?, jaap?, gijs/bram?, 328rob? en 308rob?) evt om kwart voor 10 bij mij zou kunnen zijn?? en dan 10.00u op weg naar jou, daar zijn we dan om 10.45?? (t is toch 3 kwartier rijden of zo?)

En waar we dan gaan touren bij jou in de buurt, dat weet jij als geen ander. ik heb nog geen deilmeeting-rit meegemaakt, en die streek is sowieso al prachtig, dus ik vind álles best!

Maar zijn er evt veel mensen van de westkant die eigenlijk al om 12.00 bij hén in de buurt al terug willen zijn, dan kunnen we wellicht desnoods vanaf henk binnendoor via leerdam, meerkerk, ameide, he-le-maal langs de lek (over de bochtige dijk! :)) ff naar de kinderdijk in alblasserdam??, daar mooie plaatjes schieten, en dan zitten we zo weer op de snelweg (alblasserdam a-15), en kan ieder zijns weegs. of evt nog brood en soep bij míj voor wie dat wil en/of nog tijd voor heeft. maar dit is zo maar een losse flodder van mij hoor! evt is dit misschien eens wat voor een volgend jaar/ later/ ooit??? of misschien vindt iedereen hier wel geen ene b*l aan. ik probeer alleen maar wat te brainstormen (!)

vorige keer was er in ieder geval wel animo en voorkeur om t in de ochtend doen, want zó konden gelukkig roger en cor en jaap ook mee. nou ja, jongens, laat je horen. en de 12e is eventuele uitloop toch? mocht t slecht weer zijn de 5e ?

14. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,202
    The Netherlands
    Goed zo Robert!

Logde juist in om te vragen hoe het stond met de animo voor zondag 5 november. Jij hebt al concrete ideeen. Henk kennende zal dat voor hem ook gelden. Volgens mij heeft hij het druk, hij is hem weer eens gevlogen.

Zelf lijkt me leuk om eens te stoppen bij HvL (http://www.carinteriors.nl/), kan hij iets vertellen over zijn vak. Ik weet dat het een maatje is van Cor. Kan me ook voorstellen dat hij op zondag wel wat leukers weet. Misschien wil hij wel mee, hij heeft zelf een 308(?).

Misschien goed dat iedereen meldt of hij 5 en 12 november beschikbaar is en welke gedeeltes van de dag. Henk meldde me al dat Peter erbij is.

Zelf heb ik de 348 al voor de winter opgeborgen. Gewassen, gepoetst, Leer in het vet, banden op 3 bar. Maar Henk beloofde mij een bijrijdersstoel. Ik kan beide dagen de hele dag. Voorkeur voor vroeg kan ik me iets bij voorstellen: niet druk op de weg en beter te combineren met andere activiteiten.

Gijs

15. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,202
    The Netherlands
    Nog wat gedachten:

Heren,

De meetings bevallen mij meer dan heel goed, ik heb er dit jaar ongeloofelijk veel lol mee gehad. Het is wat vroeg maar misschien moeten we eens nadenken over het plannen van meetings voor volgend jaar (hoeveel?). We zouden bijv. data kunnen prikken. Niemand moet zich verplicht voelen natuurlijk en als iemand er vier wil organiseren is dat prachtig. Het mooie is dat we nogal verspreid wonen en ieder daar zo zijn favoriete wegen heeft. Gecombineerd kan natuurlijk ook, het ligt voor de hand dat Rob, Robert, Jaap, Paulus en ik nadenken over volgende tunneltochten oid. Voor mij geldt: een deel van de pret is voorpret.

Dan kunnen we er ook een aantal als internationaal aanmerken om de EU-community bij elkaar te laten komen, Ton is er erg voor om over de grenzen te kijken en dat is wel zo leuk natuurlijk, geeft een extra dimensie, ook op het forum.

Een twijfelpunt: misschien doet dit idee wel af aan de kracht van onze club, spontane ideeen die leiden tot spontane bijeeenkomsten en moeten we dat helemaal niet ver vooruit plannen met een hele kalender en gevoelde verplichtingen voor organisatoren en deelnemers. Het moet allemaal informeel blijven en zeker niet overgeorganiseerd.

Goed om het hier even over te hebben als we elkaar weer zien.

gr.,

Gijs

16. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    Als de Nederlands F-Chatters bereid zijn om ook eens naar België te komen zou ik erg graag een meeting organiseren rond midden Juli...

17. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren

ben het hier allemaal helemaal mee eens Gijs! want juist ook om een eventuele overwoekerende wildgroei vóór te zijn, mochten er nog meer enthousiastelingen bijv bijkomen en iederéén een tochtje willen organiseren, is het bijv wellicht handig; een zeeer ruwe en ruuuuuuime kalender te maken van wanneer er o n g e v e e r evt iemand íets organiseert. natuurlijk zijn we sowieso al geen club waar je verplicht moet verschijnen, dus kan iemand niet of heeft ie geen zin, nou; prima! niemand moet zich verplicht voelen, dan is voor mij zeker de lol er af. want ik heb een bloedhekel aan verplichtingen. maar zoals henk zijn deilmeetings doet; een aan t begin van het seizoen eind april?, en een aan t eind van de zomer?; begin september; kijk, dát is misschien handig om te weten. t is ook allemaal enorm afhankelijk van t weer. en de tunnelrit? ''ergens'' in oktober? kan ook handig zijn. een afsluiting?: begin november? mijn f-chat-droomrit (!); eind juni. een belgie-rit?; juli?.
    dus grofweg per maand. lijkt me handig! en wil iemand graag een stukje met iemand anders rijden; dan zijn daar de pm's gelukkig voor geschapen, toch? ff een ander, of 2, 3,4,5 anderen pm'-en, een dag of een week vantevoren; dat kan natuurlijk altijd, toch?
    overigens, niet iedereen zal misschien een eigen tochtje wíllen of kúnnen organiseren, er zullen er ook zijn die zeggen; waar moet ik naar toekomen/ wat is het startpunt, en ik rij lekker achter het opperhoofd-van-die-dag aan, verstand op 0, en alleen maar lekker hoeven te volgen. is ook wat voor te zeggen!
    en wil iemand wél alvast 1 datum mededelen, met reserve-datum, nou dat kan altijd natuurlijk. iedereen moet ook maar zien of ie wil/kan/zin heeft. maar voor een beetje grofweg te plannen is t toch wel handig. dan kunnen bijv verplichte prive-activiteiten zoals nieuwe schoenen kopen met je vrouw of vriendin, alvast een beetje een bepaalde datum uit geduwd worden...:D (lees: dat er dan waarschijnljik toch geen f-chat rit is.... "zeg schat, zullen we de 14e eens gezellig gaan winkelen???" (denkende, maar pas op: niet hardop zeggende!; de 21 of 28 is er namelijk misschien een f-chat rit, en daar wil ik dan wel bij zijn..... ha-ha-ha-ha :D!)

18. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    ja zeeeeeker Zwoemba! graag!; komende vanaf bergen op zoom en dan de R4 is dat? de liefkenshoektunnel (zijn 3 aparte secties!) dan de kennedytunnel (max 70km p/u) en dan de chraeybeckstunnel heen, en weer alles terug :). = de belgische tunnelrit :D. maar misschien weet jij wel iets veel beters :)

19. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    Waar ik woon zijn er niet echt tunnels maar wel vrij veel mooie en uitdagende wegen. De tunnels die jij opnoemde zou je wel moeten nemen als je naar hier zou komen... :D

Toen we naar Deil kwamen in de 360 zijn de ruiten ook ettelijke keren naar beneden gegaan...

20. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    dus bijv zoiets???, en dat iedereen het quote en zijn bolide erbij zet?:

-------------------- zo morgen 5e-----zomiddag5e-------zomo 12e-----zomi12

henk (met gijs)----------ja---------------ja---------------ja-----------ja
    Peter (.........)----------ja?---etc
    328robert (met pterps)--90%------------nee--------------70%--------nee
    roger?
    etc

21. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    #5621 Paulus, Oct 28, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  22. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Henkie's droomauto!

Van harte! En alvast een prettige kerst toegewenst.

23. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    Mooie wagen, gefeliciteerd!

24. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    ja ja ja ja en nog maar een ja als het teminste een beetje weer is

25. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3