ik zou ook weer graag bij de meetng willen zijn als dat kan en mag ik kan heel de dag maar ben wel afhakelijk van het openbaarvervoer dus vroeger als 9 uur gaat niet lukken voor mij Edit: Mooi die 360 Spider !
Thanks, ik heb vandaag met marcel wiggers zitten praten het klopt dat tito (of zo ) 2 enzo s heeft hij heeft ook zeker een f50 wist marcel me te vertellen. er staat bij munsterhuis een FXX (te koop gaf de verkoper aan)
wat een prachtige wagen Paulus! een echte droomauto. van harte gefeliciteerd. wel nog een beetje geslapen van de week? nog wel kunnen eten, geen pijn in je buik en zo? Hou hem in ieder geval heel! betreffende de laatste rit, dan wordt het dus zó?:
ik heb alles in huis gehaald wat jij ook had voor het kijken van de DVD.heeft prima gewerkt (alleen was mijn vrouw het niet zo eens met die 3 zusters) raar he'
ik heb begrepen dat dat niet mog hij is terug gefloten door Italie hij schijnt zo te zijn dat ze een soort (volgsysteem hebben) en ze zo de gangen vanuit italie nagaan (ik weet niet of dit verhaal klopt of het een broodje aap verhaal is) er stond ook een 599 en nog een stuk of 30 andere wagens.
Wow wat een super gave auto Paulus, een droom voor velen van ons!! Dat wordt genieten van een prachtige sound, en met open dak moet het helemaal geweldig zijn. Veel plezier met deze bolide, en veel veilige kilometers toegewenst!! Peter
munsterhuis stond ook een 288 gto en heel veel nieuw spul meerdere 360 meerdere 430 f40 en nog wat ouder spul
Drecht-tunnel (A-16) dordrecht Kil-tunnel (N-217) 's-gravendeel Heinenoord-tunnel (A-29) heinenoord Botlek-tunnel (A-15) hoogvliet Thomassen-tunnel (A-15) rozenburg Benelux-tunnel (A-4) schiedam Noord-tunnel (A-15) alblasserdam Maas-tunnel (Euromast) rotterdam ik tel hier 8 tunnels maar welke hebben we niet gehad ???? Edit: dat was toch de drecht tunnel die we niet gehad hebben de rest hebben we volgens mij wel gehad maar mocht ik het fout hebben verbeter me dan
Jezus Paulus! Wat ongeloofelijk gaaf! Goed gedaan. Ben heel blij voor je. Ben er benieuwd naar. Echt helemaal top! En de TB? gr., Gijs
Tunnel onder de Noord hadden we niet gepland maar gedaan ivm Peter. Drechttunnel ligt net na de afslag Zwijndrecht. Ik ben via een andere route gedaan. Robert was van plan hem heen en terug te nemen op weg naar zijn bedrijf.
Paulus, Jou dromen komen wel erg snel uit als je tijd over hebt kan je dan voor mij ook even dromen? Man wat een prachtige wagen, ik wens je er erg veel plezier mee en veel Veilige kilometers.Rob
he Gijs die heb ik daar ingerolen voor en mooie prijs. volgens alex van Forza is het een nette deal die ik gedaan heb. ik ben nog steeds helemaal hyper. hij kan niet snel genoeg gebracht worden (dan nemen ze gelijk mijn 348 mee)
he Rob ik ga vannacht voor jou dromen zal ik maar gelijk van een enzo dromen of neem je met minder genoegen. thanks ik heb hem eigenlijk voor VU gekocht zodat hij wat fatsoendelijke foto's kan nemen
Paulus, Ben blij dat je voor me gaat dromen. een Enzo hoeft niet maar tegen een 512BB zeg ik geen nee Rob
Suggesties voor het komende seizoen: - Dagtrip naar het 'Von Tripps' museum in de buurt van Kerpen (tussen Keulen en Aken). Iedereen die de film van Chris Rea kent zou hier toch minstens 1 keer in z'n leven naar toe moeten gaan... - Weekendje Limburg a/d Lahn (tussen Keulen en Frankfurt, heb ik al vaker gedaan). Ik heb motorpuzzelritten in deze omgeving (garantie van minimaal 4 bochten per kilometer). Vrijdagavond aanrijden, zaterdag hele dag rijden, 's avonds gezellige avond, zondagmorgen rijden langs de Moesel en zondagmiddag terug naar huis. Ook gezellig met vrouwen (eigen of vriendin). Ik heb hier een DVD van, maar daar komt maar 1 Ferrari in voor, de rest is behelpen...
Ik ben echt heel blij voor je. Weet goed hoe enthousiast je was onlangs. Goed dat je daar onmiddellijk aan toegeeft! Misschien nog een paar weken pekelvrije wegen. Ben heel benieuwd naar jouw auto. Is natuurlijk machtig mooi. Wordt een moeilijke week denk ik. Kon zelf aan nix anders denken tussen telefonische koop (was op vakantie, meisje wilde niet onmiddellijk terug) en aankoopkeuring (twee weken later of zo). Anders dan 348 360 klinkt al zonder Tubi helemaal geweldig, kwestie van de klepjes open laten zetten. Gefeliciklapstaart! (inderdaad: als Henk dit leest wordt hij helemaal gek, sinds de auto van Peter is hij helemaal weg van een 360)
Op zich wel maf dat ze die FXX van V. Merksteijn alweer verkopen, doen ze dat dan echt omdat ze er zo'n goede prijs voor kunnen krijgen? Daarnaast die Enzo blijkbaar verkocht van V. Merksteijn? Ik zag trouwens afgelopen week een rode 575 Superamerica op zwitsers kenteken staan bij Munsterhuis, gezien het kenteken verwacht ik dat die ook van Merksteijn is. Bij Wiggers hadden ze volgens mij de 512 LM van John Bosch binnenstaan, misschien kan Paulus dit bevestigen, meende de auto te herkennen toen ik er langs reed.
er stond inderdaad een 512 bij wiggers en die nappa waarmee ze op de peel zo verschrikkelijk te keer gingen.
moge Rob, nou ik heb gedroomd voor je die 512. staat al klaar voor je. er is alleen nog een kleine maar ik ben vergeten voor de centen te dromen. dus nog even langs "de bank' gr Paulus
Paulus, Proficiat met je kerstcadeautje.. pffff man.. Kerstman is bij jouw ook erg vroeg. kzag gisteren de eerste kerstspullen al weer liggen wat een prachtige auto. Kun je helemaal genieten van all tunneltjes bij je in de buurt En dat je de auto voor Vu hebt gekocht...... hahahahaha. bij mij heeft ie toch meer bewegingsruimte hahahahihihihihi. Nogmaals veel plezier ermee Cor