-------------------- zo morgen 5e-----zomiddag5e-------zomo 12e-----zomi12 henk (met gijs)----------ja---------------ja---------------ja------------ja Peter (met ....)---------ja?--------------ja?--------------ja?-----------ja? 328robert (+ pterps)----90%------------nee--------------70%---------nee paulus....(met.......)-----ja---------------ja---------------ja------------ja Cor....(met .....)--------nee-------------nee--------------ja------------ja roger?....(met.......)-----ja??-------------??----etc Kan helaas zo 5 nov niet. Cor
Wooooooooooow Paulus! De kerstman: A: komt tegenwoordig vroeg langs! B:kan tegenwoordig veel meenemen! Hahaha speciaal voor mij gekocht ....ik voel me vereerd Wat een prachtauto joh! Met een F1-bak ook! Ik denk dat het zelf ook wel verstandig is om zo'n auto met een f1-bak te kopen, immers die koppeling kan vrij verrot zijn bij een gewone bak. Vorig jaar stond er bv in Houten een Diablo voor 70 mille ofzo, maar dan moest je wel de koppelingsplaten vervangen. Dure zaak!Maar de voornaamste reden is dat de F1 betere prestaties heeft Zorg dat je haar goed inrijdt he Hartstikke gefeliciteerd met je nieuwe schoonheid Groeten, Vu PS: ik zou er graag bij de 5e bij zijn, maar dan kan ik niet Op de 12e kan ik wel......
Mooi, bedankt voor de bevestiging van die F50! Hij heeft ook nog een gele 550 Barchetta trouwens. Ciao, Marcello
Ik ben vanochtend even bezig geweest om al mijn Ferrari foto's van afgelopen jaren even voor Marcello in kaart te brengen, veel werk maar ik had een uurtje over ivm wintertijd. Conclussie is dat ik buiten de evenementen om, ruim 70 verschillende NL'se Ferrari's op de foto heb gezet tussen 2004 en heden! Met alle ferrari's erbij die ik niet op de foto heb kunnen zetten moet het totaal aan NL'se Ferrari's die ik in die tijd heb gespot toch wel rond de 100 uitkomen! Weet verder nog niet of ik ook Mede F-chatters heb gespot, maar ik denk dat Marcello daar het snelste achter komt.
Die auto die bij Munsterhuis staat moet op een 288 GTO Evoluzione lijken, maar dit is slechts een replica op basis van een 328. Ciao, Marcello
verdorie, wat wordt die f-chat leuk zó jongens! er is nu altijd wel wat te doen / ergens over te lullen of zo. twee weken geleden de hele week over de tunnelrit, vorige week de hele tijd over de roger-dvd, en nou kunnen we een heel tijdje vooruit met de prachtige wagen van Paulus! wat een reacties allemaal! en dan a.s weekend 5 nov waarschijnlijk de laatste rit, dan de week erna: Houten Auto Italia. En dan tegen die tijd een week erna, moet iemand anders dan maar weer ff snel een andere mooie ferrari kopen, dan hebben we weer wat om over te lullen, ja toch ?? wie biedt zich aan. jij Gairo? of Vu? . maar eerst paulus. wanneer wordt ie nou afgeleverd? foto's maken hé!!
-------------------- zo morgen 5e-----zomiddag5e-------zomo 12e-----zomi12 henk (met gijs)----------ja---------------ja---------------ja------------ja Peter (met ....)---------ja?--------------ja?--------------ja?-----------ja? 328robert (+ pterps)----90%------------nee--------------70%---------nee paulus....(met.......)-----ja---------------ja---------------ja------------ja Cor....(met .....)--------nee-------------nee--------------ja------------ja roger....(met.......)-------ja-------------ja--------------nee-----------nee Roger
maandag 30 oktober tot en met vrijdag 03 november 2006 : Wisselvallig met vooral dinsdag vrij veel wind en tamelijk zacht. Daarna rustiger weer met lagere temperaturen en w e i n i g o f g e e n neerslag. ----------------- ma di wo do vr Zonneschijn (%)- 10 20 30 40 20 Neerslagkans (%) 20 80 50 30 30 zaterdag 04 november tot en met dinsdag 07 november 2006 : Grote kans op tamelijk rustig en m e e s t d r o o g weer met normale temperaturen voor de tijd van het jaar.
Hallo hallo? Henkie? Zou ie met een winterslaap bezig zijn (--> wintertijd is inmiddels ingegaan natuurlijk), of is het veel ernstiger met em gesteld? Lijkt er sterk op dat hij na die foto's van Paulus van zijn stoel gevallen is ! Misschien moet er maar eens iemand gaan kijken of het wel goed gaat, want dit is wel heel extreem: 3 volle pagina's geen post meer gedaan door Henkie! Zelfs niet na die zeer mooie 360 spider F1 van Paulus!
Laten we hopen dat het weer de goede kant op gaat. Effe over het weer, het is dit jaar echt onwijs zacht, ik heb even een foto opgezocht van precies een jaar geleden. Het is geen F, maar kijk eens naar die bomen op de achtergrond! http://img476.imageshack.us/my.php?image=img0207aan4bp.jpg
nog geen idee (antwoord volgt) hij stond wel te koop op paleis het loo afgelopen zomer. Tussen VU zijn Foto's ,staat er ook een foto van mijn 360
uiterraard neem ik foto's aleen praat mijn vrouw door jou schuld niet meer tegen me (die 3 zusters) ik had voor ze me gingen behandele helemaal geen pijn (maar na afoop wel) toen kwam net mijn vrouw binnen "was ze boos" ik heb jou de schuld maar gegeven
rustig, rustig, jongens, en no worries, henk is wellicht even weg, en komt zó terug. d'r bestaat ook nog zoiets als een gewoon-leven naast f-chat hoor tsja, als je tegenwoordig 24 of 48uur niet kijkt op f-chat, dan lig je gelijk 3 pagina's achter..... Iedereen is dus gewaarschuwd, dat ie niet denkt slechts met 1x in de 2 weken, in een kwartiertje voor t slapen gaan, of in 10 minuten overgebleven tijd van je lunchpauze, zichzelf ff bíj te lezen; dat kan niet meer hoor!
tering dat klopt das mijn nummer hoe weet jij dat in godsnaam????? (k ben nog steeds helemaal hyper hij kan niet snel genoeg komen) maar k zal mijn 348 ook wel missen was echt een super wagen degene die hem gaat kopen doet er een super deal aan.
hoe is t toch mogelijk dat jullie al die ferrari's kennen jongens! knap hoor. alles is al ergens wel eens een keer gefotografeerd, en dat jullie dat allemaal nog weten en dan ook nog kunnen terugvinden; waanzinnig!
nou Paulus; da's ook gek van je vrouw zeg? Zuster Monique heeft jou dus ook behandeld?; maar heb je niet tegen je vrouw gezegd dat ze alleen maar knie-massages doet dan? . had van de week ff een fotootje van die Monique gemaakt hier bij mijn ferrari. Vóórdat we naar huis gingen die dvd gingen kijken.... (haar 2 vriendinnen zouden rechtstreeks naar mijn huis komen ) k Zal maar niet zeggen wat er in die spuit zat... Monique (zie onderstaand) vroeg van de week aan mij of ze een keertje mee mocht met de eerstvolgende f-chat rit. ''tsja, dat weet ik niet hoor'' zei ik, " dat moet ik eerst netjes vragen..... ". Bezwaren jongens? Image Unavailable, Please Login
Mooi herfstweer vandaag... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoi Roger, ja zeker een mooi herfstweer wat zie ik? Bolide gewassen? wat een prachtige foto's ziet er goed uit. ben zelf + cheffin nog even op de boulevard van scheveningen geweest, een beet je veel wind + zand maar verder best aardig.Rob