http://www.telegraaf.nl/anptelevideo/autotelegraaf/article52227611.ece voor de liefhebbers onder ons. filmpje van de autotelegraaf over de lambo gallardo bij hessing. altijd weer een lekker geluidje, als ze zo'n auto vlak langs de camera jagen...
Verrek, je hebt gelijk. Dat is Ton's auto. Vreemd. Ik heb hem hier ook al een poosje niet meer 'gezien'. Dr staat zelfs een fotootje tussen van de eerste Deil-meeting, waar je overigens nog op te zien bent Rob.
goddeloos, wat staan er veel ferrari's te koop in belgie??! hoe kan dat? deels van nederlanders die daar wonen? en is t vanwege het eind van het seizoen dat er veel aangeboden wordt of zo? wat is er trouwens aan de hand met 328's?? een voor 36,5 en een voor 40???! in nederland stond er de afgelopen weken ook al een voor 38,5..... pfffff. wat een prijzen. en een 308 gtsi voor 50! tsja, dat had ik ook al gezien. grappig.
Goedenavond heren ! Was even in Montreux voor de zaak. Ben vanmiddag thuisgekomen en eerst even een uurtje wezen rijden natuurlijk Tjee... wat een nieuws allemaal weer, ben een half uur bezig geweest om het allemaal door te lezen, fantastisch ! Allereerst, Paulus... woorden schieten te kort... in 1 woord fantastisch man !! Je weet dat een 360 mijn droomauto is. Een modena of spider maakt me niet uit, de een heeft dit voordeel de andere dat. Werkelijk fantastisch dat jij dit waar hebt kunnen maken. Ik wou dat ik het ook kon, maar is helaas onmogelijk. Ik hoop je auto volgende week te zien en in de toekomst nog veel vaker. Je weet dat Peter / Lambo dezelfde had. Heeft hij in 02-2004 nieuw gekocht bij die jongen van Wiggers toen hij nog bij Munsterhuis werkte. Deze jongens hebben ook de gele RS4 voor Peter verkocht een half jaar geleden, echter die zie ik nu wederom op de site staan bij wiggers. No Fear / Robert, je had columnist moeten worden halve gek Jouw belevenissen met de dvd zijn prachtig om te lezen. Ik heb de dvd ook dit weekend weer diverse keren bekeken op de labtop in Zwitserland. Over de rit die we aan het plannen zijn mannen, we kunnen dat toch het beste volgende week zondag doen, want de week erop is die show in Houten en hebben we veel meer kans dat het weer nog slechter wordt. Ik heb telefonisch contact gehad met Cor Mondial, helaas heeft hij familieverplichtingen, maar volgende keer is hij er zeker bij. Gijs, ik heb een ritje voor je geregeld bij Peter Schumacher, maar niet voor de hele tijd, hij heeft immers diezelfde vriend bij zich. Dus je moet even niet zo dom lullen met je op stal en invetten en banden pompen maar gewoon meerijden met je vrienden ! Vindt Bram toch ook leuk ? Rijden met die hap! Jongens, ik had beloofd om niks te zeggen over Ton's auto. Maar nu hebben jullie hem zelf gevonden. Hij staat te koop vanaf begin juli waar ik destijds op vakantie op geattendeerd ben door Zwoemba. Een mede F-chatter (die sommige van jullie ook kennen) is momenteel bezig met zijn auto en maak je over Ton maar geen zorgen Maar buiten dat vind ik het ook heel jammer dat we Ton als moderator nooit meer horen hier. Hopelijk komt daar deze winter verandering in. Het leven in het NL forum is ongelofelijk jongens, hoop dat we elkaar de hele winter naar het voorjaar kunnen lullen hier Ik heb het met Gijs al over een kalender gehad, komt ook in orde. Als iedereen het er mee eens is dat wij dit naar ons toe trekken, ik bedoel wij zijn ook niemand he... Kijk zo'n No Fear eens in een paar weken tijd op de lijst van aantal posts in het NL forum staan zeg.... wow... Image Unavailable, Please Login
Dat bedoelde ik ook niet, dacht met jou mee te rijden. Geeft nix. Ik bedel niet. "Dom lullen" is een etiket dat mij niet past. Plezier!
gijs je kom toch wel volgende week. ik weet niet zeker of ik een ferrari heb met kenteken. maar ga zeker even langs om bij te kletesen.(en te genieten) ik hoop je volgend de week ff te zien.
Zeg Gijs! ; je bent toch niet mal geworden??? dan kom je toch op zijn minst gewoon in een normale auto!? al kwam je kruipend! ten eerste; bij-lullen. ten tweede; voor de gezelligheid. ten derde; gewoon meerijden! want ook alleen al naar een rijdende ferrari kijken is/blijft al mooi, + het geluid is altijd lekker + je moet mee kunnen blijven poosten en m í j n nofear-belevenissen mee-kunnen-begrijpen mocht ik er weer een stukje over schrijven, + je bent er toch ''bij''. en jij hóórt er bij! als ik niet met de mijnes had kunnen komen, omdat ik bijv van de andere kant van nederland kom, ivm mijn werk, dan zou ik zeer waarschijnlijk, als ik wel een stukje aanwezig had kunnen zijn, toch wel ook even met een ándere auto gekomen zijn hoor. dat mag toch, heren? nou kan ik natuurlijk niet in jouw hoofd kijken, misschien vind jij t niks / of surrogaat, maar van mij hoor je d'r bij hoor! en trouwens; ik heb puntjes achter de namen gezet in die kwoot (quote ). dus misschien is er nog wel een stoeltje over! dus paulus; heel goed!; geen F, dan tóch ff komen bij-lullen! .
Haha ik zou wel willen maar ik moet eerst nog naar ens mijn rijbewijs halen ik hou het voorlopig nog maar even bezig met modeltjes Maar als het kan dan staat er 1 voor mijn deur maar dat is nog even blijven dromen, maar zo als ik hier lees zijn dromen niet bedroch
Vooral blijven dromen Gairo, en ik doe lekker met je mee! Blijft een heerlijke manier om in slaap te komen, denken welke auto's je als eerste zou kopen wanneer je heeeel veeeel geld te besteden had. Tjonge wat kan je hebberig worden bij die gedachten. (Het begint altijd met: ik laat een grote garage bouwen met een huisje erbij) Allemaal wel eens geprobeerd???
ohw ja, vond je t wel leuk? goh, nou prima. tsja, t schijnt nogal amusant geweest te zijn om te lezen geloof ik. t was ook maar deels van me áf praten hoor . maar goed, als er nog eens wat leuks is, dan zal ik misschien nog wel eens wat typen als de mensen dat grappig vinden. ik ben ook maar echt een 'Robertje-in-Ferrari-Wonderland' hoor. voor mij is alles nieuw en prachtig hier in ferrari-land. ben nog maar een broekie! tuurlijk! want íemand moet het toch doen? mijn zeer bescheiden standpuntje is in ieder geval: go ahead! ja, t is wel een beetje uit de hand gelopen zeg.... Nou weet je ook waarom ik me in aug/sept eerst nog op de vlakte hield.... had toen mijn aandacht 200% nodig bij mijn werk en er nog geen minuut tijd voor, en ik ken mezelf.... ; mocht/wilde nog niet uit de bocht vliegen (om hier maar even in de juiste sfeer te blijven ). moet wel zeggen dat dit tsjetten behoorlijk verslavend is zeg . en t zal straks wel iets minder worden. maar t is ook wel heerlijk ontspannend. ff met wat anders bezig zijn en zo. na 15 jaar 80 uur in de week werken, werd dat ook wel eens een beetje tijd, dacht ik zo...
Hopelijk werkt deze link.... http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/ferrari/58024810-ferrari-mondial-2-9-cabriolet-orgineel-getuned-door-konig.html%3Frotid%3D5026-40279-15698-0 Heeft iemand ooit deze speciale Mondial zien rijden in Nederland? Groeten, Nick
Ik heb hem nooit eerder gezien Nick, en ik zou willen toevoegen: gelukkig! Proporties zijn vreselijk, het is een onding om te zien. Koenig was altijd erg extreem, en het trok over het algemeen nogal verkeerd volk. Ik denk dat het voor de verkopende partij niet mee zal vallen om deze prijs te vangen.
Deze auto is terug te vinden op de site van Marcello als een Mondial QV Cabriolet Zender! Dus geen Koenig. Op die site staat hij ook afgebeeld met andere velgen. Bron: http://www.ferrariregistry.nl (erg handig om hier lid te zijn heb ik afgelopen weken gemerkt!)