Hopelijk werkt deze link.......
was effentjes zoeken naar jouw ferrari, via je peugeot-site. zet anders ff een foto ervan bij je eigen profiel: controlpanel / settings & Options / edit profile picture, dan kan iedereen die t interessant vind t wat makkelijker zien.
http://www.ferrariworld.com/events/ms/speciale.html helemaal in de uiterste rechter-boven of -onderhoek van het blad met je muis gaan staan, dan zie je dat de bladzijde in het hoekje naar je toekrult, en dan met je linkermuisknop ff klikken, dan sla je de bladzijde om. erg mooi! zo kan je aan de linkerkant ook weer terugbladeren. deze is ook erg mooi. en zo kom je vanzelf bij het bovengenoemde boek: http://www.ferrariworld.com/events/ms/intro.html
Pff... op die foto op de site van Marcello bij Van Vliet ziet hij er echt niet uit. Op de advertentie gaat het nog... Image Unavailable, Please Login
Ik ben er van overtuigd dat Ton, net als sommige anderen, op leesmodus staat. Hij zal wel andere dingen aan zijn hoofd hebben vermoed ik Geen probleem, al zou ik volgend jaar erg graag een meeting hebben in België. Waar, bij wie en hoe kunnen we dan nog altijd zien
Goedemiddag mannen!! what's up?? Nog iets gemist? Het gaat echt gebeuren..........vanaf 3 november heb ik weer een internet aansluiting thuis. Waarschijnlijk laat ik me dan weer wat vaker horen hier. Groet, Roel.
Hee Roel... dat zal echt tijd worden jongen, je hebt er erg met de pet naar gegooid. Maar een nieuwe woning kost altijd energie en tijd. Hoor je wel weer..
Erg off topic: Zie ik net iemand zijn auto achteruit in een C'tje draaien. Kijkt even bij de auto en rijdt verder. Hem toch maar even stilgezet en praatje gemaakt. Volgens hem geen schade aan de auto en moeilijk eigenaar te achterhalen. Nam mijn suggestie van een briefje achterlaten en schade ter beoordeling aan eigenaar laten toch maar over. Zijn samen even teruggereden, troffen daar de eigenaar van de (toch echt wel, niet te missen ook) gedeukte MB. Heb altijd een voorstelling van types die gewoon doorrijden maar bleek toch weer helemaal niet te kloppen: keurige vijftiger met Xsara Picasso.
"wat v a k e r "?? met reeds 10.967 pooosts??? hoeveel vaker gaat dat nog zijn dan? . U bent al F1 world champion! Enfin, 328robert/NoFear hier, aangenaam. Ik wilde u even attent maken op het navolgende: "nog iets gemist"? dat als je hier tegenwoordig 48 uur niet gekeken heb, dan moet je je al door enkele bladzijden heen- worstelen hoor.....
Henk, Ik heb voor zondag professionele ondersteuning op fotografisch gebied geregeld. Beelden waren in het verleden prachtig. Maar misschien is het goed om vaklui aan het werk te zetten. Bijgaand een foto die ik van hun site plukte. Volgens het gastenboek (helemaal onderaan) zou de onbevreesde eignaar ook eigenaar van een Ferrari zijn. In ieder geval is het bedrijf gewend aan de vastlegging van sportevenementen. Ik voeg een foto van zijn team bij, zitten, naar verluidt (ik type dit met de braille-balk), knappe dingen bij. gr., Gijs
Vanwaar die geheimzinnigheid? In commercieel opzicht lijkt het me juist aan te bevelen dat zoveel mogelijk mensen daadwerkelijk wéten dat de auto te koop staat. Dan hoop ik maar dat Ton zelf al weer bezig is met een opvolgende Ferrari. Ofschoon het gat dat een 512TR in je wagenpark achterlaat maar moeilijk te vullen is.
Ik heb het een aantal jaar geleden ook eens zien gebeuren dat een gozertje met z'n Civicje achteruit tegen een nieuwe mazda reed. Ik kwam net aanlopen en hij zat met zijn auto overduidelijk tegen die mazda aan, hij stapte niet uit maar reed weg en keek mij met een glimlach aan. Ik heb zijn kenteken onthouden, zag hem buiten de parkeerplaats kijken wat hij zelf aan schade had en reed toen weg. Dat schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat, de Mazda had meegespoten bumpers en een lelijke beschadiging. Eigenaar van die auto kwam net aanlopen en was mij zeer dankbaar voor het kenteken. Schade rijden overkomt ons allemaal, maar je kan het niet maken om zo weg te rijden. Wat een dom volk!
G*ts*mme!, kom ik ineens mijn eigen boeven-tronie tegen! Dat plukt ie zomaar van mijn site! Je bent asociaal Gijs! &*^%$#@%^ !! Nou ja, t is wél goed dat je mijn site aandachtig bekeken heb . Zocht je mooie plaatjes van pitspoezen of zo? Of was je op zoek naar een foto van Monique? Dan moet je vanaf hier 3 pagina's terug kijken hoor... . Helaas moet ik je teleurstellen; wij doen bijna alleen maar voetballertjes. En daarnaast nog wat hand-, korf-, honkbal, hockey, e.d. Echt team-bal-sporten dus. Auto's doen we nooit. Dat kunnen div. mensen hier op deze site denk nog wel beter dan ik . Moet je nagaan; zo'n vent (Gijs) zit ik dan zelfs nog over te halen toch ook mee te gaan a.s. zondag; zelfs zonder Ferrari ! Wat ben ik toch weer dom af en toe.. . Gijs, ga maar lopen jongen.... PS: gelukkig is deze foto al van 2 jaar geleden, en heb ik inmiddels weer wat 'andere' mensen om mij heen Maar dat zien jullie tzt nog wel eens.....
PS: gelukkig is deze foto al van 2 jaar geleden, en heb ik inmiddels weer wat 'andere' mensen om mij heen Maar dat zien jullie tzt nog wel eens.....[/QUOTE] ps wees blij dat je andere mensen heb want deze zijn foei en foei lelijk. gelukkig heb je meer verstand van verzekeren (uh fotograveren)
Of was het nou 'columns' schrijven? Volgens henk kon ik beter dát gaan doen.... Over verstand gesproken; ik neem aan Paulus, dat jij straks wel ff zo'n prachtig avatarretje van je nieuwe wagen neerzet in je eigen profile, zodat we elke keer ervan genieten als je wat poost?? Kost maar 13 euro, en heb je 1300 euro plezier van... Gewoon bij 'subscription info' (rechtsboven) ff aanklikken en invullen en klaar is klara. PS: is dat ding er nou al?? wat duurt dat toch lang man!
PS: is dat ding er nou al?? wat duurt dat toch lang man! [/QUOTE] als het mee zit komt ze vrijdag. ik hoor het donderdag (jullie dus ook) er is nog een vriend van me bezig een 456/550 te kopen hij woont in zwijndrecht dus weer een leuke om mee te gaan gummen