Tuning bij een Ferrari loopt vaak uit op een drama, maar in geval van deze F50 twin turbo van Koenig Specials wordt het wel heel leuk! Ik denk dat sommige van jullie deze video al eens gezien hebben, maar nog een keer kijken is echt geen straf (850 pk). Vergeet het geluid niet! http://video.google.nl/videoplay?docid=8071173432436833649&q=ferrari+f50+turbo
Ton, Ik vraag in mijn 300e bericht jouw aandacht voor een serieus probleem. De laatste weken wordt deze draad steeds meer gekenmerkt door vuilbekkerij en ranzige afbeeldingen. Berichten lijken ook af en toe vanuit hogere sferen getikt. Is met bovenstaand niet het absolute nulpunt bereikt? Paulus is, begrijpelijkerwijs, als een kind zo gelukkig met zijn 360, een echte jongensdroom die in vervulling gaat. Ik las in een andere draad dat ook jij de 360 een warm hart toedraagt Het kan toch niet zo zijn dat daaraan op bovenstaande wijze wordt gerefereerd? Waarom heb je ons verlaten (vrij naar Marianne W.) ? Keer aub terug. Je wordt gemist. Ik zal nog meer mijn best doen om af en toe iets in het Engels te typen. Voor jou is het min of meer routine om dit soort taalgebruik te laten inslapen.... Gijs
dat ding!!! eigenlijk moet de doodstraf weer ingevoerd worden. ik ga op Den Uyl stemmen komt de doodstraf weer op de politieke agenda ps beste lunch vandaag (eten maar over ferrari's praten super)
Nietus, het is: fotograveren (specialiteit van Sporting foto, hebben een licentie van Swarovski: jouw foto op een kristallen voet-, korf-, hockey-, golf- etc. bal)
Gijs wat bedoel je hier nou mee ik snap hem niet zal wel aan mij IQ liggen/leggen of gewoon dat ik een beetje lomp ben.
Eeeeeh... Dat ligt niet aan jou. Iemand denkt jou te betrappen op een spelfout (volgens mij een primeur dat daar melding van gemaakt wordt, wat mij betreft mag het ook achterwege blijven). Ik heb hem uitgelegd dat jij niet bedoelde fotograferen (foto's maken) maar fotograveren (een foto op een voorwerp graveren) en dat er dus geen sprake is van een spelfout. Gijs P.S. jij bent zo dyslectisch als een scheel konijn maar je hebt wel een 360! P.S. 2 er zijn veel briljante dyslectische mensen, zijn vaak heel creatief.
P.S.3 das praat,en ja ik heb een 360 en 2 titels voor mijn naam best aardig voor iemand met een spelfout
huh? waar gaat dit over?? "ze"?, "ze"? wat hebben jullie toch met ''ze'' ? zie je nou wel dat ik de enige nog normale ben hier op deze site? Tof! er huizen er nogal wat zeg in deze streek... ja-ja-ja-ja, t is al goed . maar mijn ferrari noem ik toch echt geen ''ze" hoor
Ik heb de 360 die onze gelederen gaat versterken al gespot ! Maar om nu meteen de naam van je lievelings-DVD erop te zetten... http://video.google.nl/videoplay?docid=-7106312868128589870&q=ferrari
Het is toch niet te geloven hè... Je hebt overal malloten voor. Nog hetzelfde lettertype ook als ik me niet vergis Alleen zijn die figuren in dat filmpje nog wat creatiever door het getal 7 in de naam te verwerken (niet dat het er fatsoenlijk uit ziet, maar dat even terzijde)
kan je zien dat ik de F-chat een warm hart toe draag. ik ga ook de datum van de volgende tunneltocht er op zetten. is makkelijk voor de mannen int blauw.
Paulus, was even gezellig he vanmiddag in dat Restaurantje, moeten we vaker doen. Jammer dat die Gijs er ook bij was. Hij had eerst een entreeverbod bij die tent, was een paar keer komen eten bij "onbeperkt spare-ribs voor EUR 12,95".
ja was prima, raar he dat ze gijs vroegen na 13 ommeletten rosbief of hij wel genoeg geld bij zich had. toen moesten we nog beginnen aan het hoofd gerecht
Gijs, Ik heb inmiddels al wat schuttingtaal gewist. Ik zal het wat beter in de gaten gaan houden. Binnenkort ga ik kaarten uitdelen. Zo........, weer even genoeg de moderator uitgehangen.
Hey allen! Een maatje van mij ging afgelopen zomer naar Zwitserland toen die overtroffen werd door een stoet van Ferrari's. Hij heeft er slechts 3 kunnen filmen, maar het ziet er toch zo prachtig uit daar met die bergen op de achtergrond Filmpje staat hier op --> http://www.youtube.com/watch?v=7o7OfwnrGhI
Dat moet toch een prachtig gezicht zijn als er uit het niets ineens 10-tal Ferrari's voorbij komen scheuren! Dat is nog veel leuker dan dat je al weet dat er die dag een Ferrari meeting is.
Hey Fumacher.. Ziet er goed uit, ik word ook altijd graag ingehaald door zo'n ploegje. Maarre... ik hoor dat je zondag niet kunt. Dat is jammer, jij hoort er immers echt bij. Ik begrijp dat het je besnijdenisfeest is, maar kun je niet gewoon wegvluchten ? Het weer ziet er redelijk uit, zal wel de laatste keer worden dit jaar.... en ik heb nog iets heel leuks geregeld... geloof me maar Mensen, denk dat we tegen vrijdag maar moeten kijken hoe het weer definitief wordt. Hoop dat we nog een leuk ploegje hebben om te rijden.
Ik zou eigenlijk best wel heel graag willen komen zondag om foto's te maken, maar ik heb geen Ferrari en ben pas bijna 15 Ik hoop wel dat jullie veel foto's/filmpjes posten op het Forum na zondag hè!
Je bent nog erg jong vriend.... jouw tijd komt nog wel. Zondag zal geen filmen worden hoor, het is geen echte meeting, meer een gezamelijk ritje. De int. meetings staan weer voor het voorjaar gepland.
Hey Henkie! Wegvluchten.... ik heb dat overwogen, maar toen realiseerde ik me dat "wegvluchten" voor lafaards is haha. Maar even serieus, het lukt echt niet om erbij te zijn Ik vind het erg jammer, maar misschien zie ik jullie de week erna in Houten nog Ik ben wel van plan te gaan als er meerdere Fchatters ook heengaan
Hier nog een plaatje van de Mondial / Koenig / Zender zoals genoemd een bladzijde terug.... die op Marktplaats staat... Image Unavailable, Please Login