En als ík al onrustig word, wat moet het dan wel niet voor Paulus zijn??, nog maar 1 nachtje joh; dan komt Je Wagen!! Toch?
De prestaties van de Veyron zijn zeer indrukwekkend, zeker als je de 0-300 tijd vergelijkt met de rest van het veld. Maar ik ben erg verrast door de prestatie cijfers van de 599!
Nou... dan zit jij zeker in Zwijndrecht in Belgie ? Het regent hier als een idioot, al een paar uur. Maar het zou vanaf morgen droog worden...
tsja, t was weer de goden verzoeken natuurlijk; ik heb het nog niet gepost of ff later trekt alles weer dicht en gaat het weer regenen . terwijl er eerst ineens ff een heel groot gat blauwe lucht was... . komt zeker weer uit barendrecht...
k ben er schijt Ziek van en baal als een stekker. geen wagen morgen de chauffeur die mijn auto zou komen brengen is verhinderd. (kut kut en nog eens kut) moet ik tot woensdag wachten. de lol is er al vanaf zeg
Paulus This really sucks Misschien zijn deze fotoos een opkikkertje ... Voor even dan........ Deze zijn van jouw auto op Paleis 't Loo in september PM me maar even als je de high-res wil hebben Cor Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
G*tsie, ja dat is zeker kl*te zeg. Zit je af te tellen, nog 4 nachtjes, nog 3, etc. En dat precies naar het weekend toe. En nou dit. Beetje lullige reden trouwens ook; ''de chauffeur kan niet''. t is g*tsamme geen broodje-kaas hoor dat je koopt! En t is ook geen ándere auto, het is een F e r r a r i . Daar heeft de koper slapeloze nachten, dat is zijn d r o o m a u t o, zijn liefje. Nou, nog maar even doorbijten dan Paulus! Mag je nou eigenlijk dan wel nog met je 348 rijden dan? of mag dat niet meer? En zo niet; waarom eigenlijk niet? ivm de kilometer-stand, of de staat waarin ze hem gezien hebben; of ivm overschrijven van het kenteken en zo?
Moet je niet pikken als hij morgen verhinderd is had hij er vanavond moeten zijn. Altijd hetzelfde met autoboeren. Tis altijd anders dan beloofd. Contract=contract leer ik mijn studenten.
Paulus, wat maakt het uit... je krijgt een droomauto man... Hee, kom je nu met de 348 zondag ? Is dan toch ook wel weer leuk...
Voor de liefhebbers heb ik een link naar het filmpje van de highspeedtest door AMS, inclusief een blik op de snelheidsmeter bij 400+ in de Veyron. http://www.need4speed.ws/Bugatti-Veyron-400-kmh.html circa 100 mb! Peter
Precies. Een van de fundamentele beginselen van het verbintenissenrecht: gemaakte afspraken moeten worden nagekomen. Daar is een latijnse term voor, maar die weet Gijs beter dan ik. Hoewel het me heerlijk lijkt om je te ergeren aan het feit dat je zojuist aangeschafte Ferrari 360 Spider een paar dagen later dan afgesproken wordt geleverd. Ik wacht op mijn beurt de levering af van de Ferrari 400 Superamerica Aerodynamico. Maar ja, die is 43 kleiner dan het eigenlijke model.
Jongens, het is mooi weer... ik rij even op en neer naar die WiggersMastercars met mijn 348. (ruim 300km) Even kijken hoe het daar er uit ziet....
Had dat eerder gezegd Henkie! Vanochtend even naar de Autovisie Meet en Greet geweest in Raamsdonksveer, best aardig en nog een 355 en 2 Mondials gezien! Gr. Martin
gewoon helemaal te gek!!!!!!!!!!!!!! hij staat in de schuur hoor ben zo blij als een kleine jongen. ben hem wezen halen vandaag gewoon 500 ferrari km weggetrapt mega wat gaat die 360 van kiet slaat echt nergens op. ik ga hem wassen,tegen hem praten enzo. de rest horen jullie vannavond wel. gr Paulus
Super dat je hem in huis hebt Paulus! Kan me voorstellen dat je niet tot volgende week wou wachten. Heb je hem dus al op kenteken staan?
Geweldig nieuws Paulus!! Moet werkelijk een fantastisch gevoel zijn, je eigen 360 Spider gaan ophalen! Heb je Henkie niet gezien? Ik lees hierboven dat ie even een kijkje ging nemen bij WiggersMastercars met zijn 348. Mss heeft hij em ingeruild voor een 430 Spider ofzo! Vergeet zeker geen pics te maken Enjoy..... Guy
Prachtig Paulus! Nogmaals gefeliciteerd met mooie aanwinst. Graag foto's (ook van interieur!). Zie je morgen. Gijs