Peter, als jij nou ook nog ooit een avatar neemt, dan was de hele pagina 294 vol met avatars geweest! prachtig-mooi man! help me ff herinneren dat ik jou er aan moet herinneren morgen....
ik zit nu in mijn 360s in de garage te internetten. er zit ook een of andere mega stereo in met wisselaar en subwoofer. wat een geluid (is alleen leuk in de winter) ga straks maar ff boven kijken of ik er nog in mag. de wagen is echt voor 98% perfect. - kleine beschadeging aan de asbak - bij het linker portier is het rubber van het dak wat versleten. - krasjes op de sleutel verder kan ik niks vinden echt in top staat.
Tuurlijk, was 2 dagen erna al dicht. Dus vanaf de A2 afslag geldermalsen en dan de 1e afslag links naar Deil. (na 1.8km)
heb je voor de zekerheid wel een slaapzak meegenomen naar beneden? dat maakt het allemaal extra geweldig!
ben net gebeld door oscar om me te feliciteren met mijn aankoop (eigenaar van de 355 spider die bij forza te koop staat rode) is ook opzoek naar een 360 s zal deze kopen als de zijne verkocht is. hij is nu op vacantie k zal zorgen dat hij na zijn vacantie ook eens op de f chat komt kijken. mee rijden in 2007 doet hij zeker. is net zo gek als ik (kan dus nog wat worden)
Henkie Je hebt zo te horen al ideeën voor 2007 Een bijeenkomst is contact en contact is gezelschap Top dat je dit weer eventjes zo hebt geregeld. Kun je miss binnenkort een downloadversie van Gijs zn videomateriaal maken? Ik ben echt zo errrugggg benieuwd naar die beelden
Het was een zalige dag vandaag. Voor mij is bijgaande foto een mooie dag-afsluiting. Ik heb een heerlijk voldaan gevoel (maar nog niet zo voldaan als Paulus natuurlijk! ) Maar morgen dus ook nog een fijne dag; tezamen met nog andere Ferrari's rijden! Allemaal broertjes en zusjes... ! Image Unavailable, Please Login
Goed gezien jongens! Vreemd! Die avatar was nog een hele tijd blijven staan nadat m'n rossa-subscription al verlopen was maar verdween enkele maanden later dan toch... en nu staat 'ie er ineens weer Leuk! Maar het zal idd ergens 'n foutje in de software en dus van korte duur zijn... Maar ik ga niet klagen hoor De F355, da's inderdaad m'n favoriete moderne Ferrari Maar dat was al duidelijk denk ik Toen 'ie uitkwam was ik meteen verkocht, elke lijn, elk detail in die wagen zit gewoon perfect! Ik was en ben er nog steeds HELEMAAL gek van! De eerste keer dat ik mee kon rijden was onbeschrijfelijk... de keren dat ik zelf die Spider kon besturen... daar zijn gewoon geen woorden voor!!! Gewoonweg PRACHTIGE herrineringen! *pinkt 'n traantje weg* Ik heb 't wel meest voor open versies, de GTS en de Spider dus, niets mooier dan van de zon en de sound en zoveel meer te genieten in 'n Ferrari! Mijn grote droom dus... nog steeds... al lijkt 'ie de laatste tijd weer iets verder weg Geen nood, 'n 328GTS vindt ik ook geweldig en dat is dus m'n eerste doel... maar ja... 'n huis kost ook geld he... Geen nood, ik kom er wel! Dat MOET gewoon! Werdt er de laatste maanden soms 'n beetje depri van... m'n doel was er tussen m'n 25ste en m'n 35ste één te hebben... maar ik zit al bijna middenin die periode en 'k heb 'm nog niet Erger, 't is alweer maanden geleden dat ik 'n Ferrari van binnenuit gezien heb... en de F355... da's ondertussen al meer dan twee jaar geleden... zucht... Ik moet bij gelegenheid dat korte filmpje dat ik er van heb hier nog 'ns neerzetten, 'n nachtelijke rit door de Waaslandtunnel in Antwerpen gefilmd door Guy/Rpmtifosi... Euh... sorry... heb me even laten gaan... was erg lang geleden dat ik nog zo'n bericht gezet heb zeg...
Grappig, ik zie net dat de afbeelding in m'n profiel ook "even" terug is. Misschien moet ik m'n gegevens ook maar 'ns opnieuw invullen... waren 'n tijdje geleden gewist...
Hehe eindelijk is het zo ver 7 Tunneltoch The Movie is af !!! Na veel moeite en frusatie. paar keer mijn pc uit het raam willen gooie toch maar niet gedaan volgende keer toch wat klamerings middel gebruiken die hier ook worden gebruik schijnt goed te helpen dus waarom niet maar ik kreeg hem niet op dvd wel op CD dus hij is niet af speelbaar op je dvd speler (of je moet een dvd speler hebben die ook filmpjes van cd af speelt) maar wel op de pc en zo als ik hier kijk heeft iedreen een pc !
Thx, je ziet daarin ook de F355 Spider en de 328GTS waar ik mee gereden heb, de Fiat is m'n oude auto en de Alfa m'n huidige Mijn 1/18 F355 Spider stond erg mooi op het levensechte exemplaar waarvan 'ie is afgeleid Tja, om nu speciaal voor die fotootjes die bijdrage te blijven betalen, ik weet 't niet. 't Is inderdaad 'n erg klein bedrag voor de informatie die je hier krijgt maar veel extra biedt 't nu ook niet echt.
Ik ben er morgen niet bij trouwens. Maandag tentamen. Dat diploma brengt me als het meezit een stapje dichterbij een heuse Ferrari, dus het moet maar ff.
Goedemorgen heren, Ik zie dat jullie gisteren nog de nodige berichten hebben uitgewisseld! Gairo super dat je er straks ook bij bent, we hebben al wat jaren op dezelfde forums rondgehangen dus vind het leuk je eens te ontmoeten. Ik lig al vanaf 6.30 uur wakker, geloof dat ik er zin in heb. Eerst een bakkie en dan op naar Deil!!!!! Tot straks. Peter
moge Heren, ik laat vandaag even overgaan ik ben niet lekker (kots mijn hart er uit) zal wel door de zenuwen van afgelopen week komen. 2007 ben ik zeker van de partij. gumse vandaag,
Wat een geweldige ochtend weer! Bijgaand alvast een paar plaatjes. Gairo en Peter zullen straks wel met hun fotomateriaal komen. Henk wederom bedankt voor de enorme gastvrijheid! En de mooie route! Het was weer hartstikke leuk een paar f-chatters te zien. Pterps; t was gezellig! Een beetje naar je zin gehad? En Peter S. nog bedankt voor zijn mede-aanwezigheid en de geweldige luchtverscheurende sound die we mochten ervaren, als ie weer eens optrekt of je inhaalt (kan li of rechts zijn, dat weet je nooit bij hem ) én de shockerende beelden die dat oplevert . Wat was het weer een ervaring! We waren maar met een klein groepje, maar de fun was er niet minder om! Heerlijk gereden! Bedankt iedereen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login