Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 238 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    Eerlijk?

Van alle 348's, in wat voor vorm dan ook, die ik al gezien heb vind ik Henk de mooiste hebben...

2. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Bram; jij moet toch ook een onwijze dag gehad hebben vandaag! Mee met de Lambo; waauw man! :)

3. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Zojuist nog eens op mijn gemakkie de Seven part II-dvd van Henkie gekeken. Zaaaaaalig! Wat een mooie beelden.

4. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,202
    The Netherlands
    Henk,

Het probleem met mijn mondhoeken komt van de lol. Mijn mondhoeken staan nu al een uur of 10 uur tegen mijn oren Ik heb veel geprobeerd citroenen, augurken, slechte film en pillen om een depressie te krijgen, maar ik krijg die grijns niet van mijn gezicht.

Ik heb maar een gedachte “WAT IS HET LEVEN MOOI”.

Bram

5. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Leuke foto's Gairo, ben benieuwd naar de rest. Die van Henk door de bladeren is ook leuk geworden.

6. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Prachtig!

Erg knap ook, die foto van Henkie's 348 met die opstuivende blaadjes! :cool:

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hee Alexander.... denk erom, binnen een jaar of twee willen we jou ook in de Ferrari zien he !

Ja, die blaadjes... Bram (Kingpin) was niet zo blij, kwam eea tegen zijn auto aan waarvoor nog mijn excuses.

Voor de andere mensen. Zoals je kunt zien op de 2 laatste fotos van Gairo zijn we even naar de verjaardag van Cor (MondialTcabrio) geweest... Hij kon niet mee omdat hij jarig was... Dus hebben we de pijpjes even laten galmen in zijn straat ;)

8. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    #5934 575 GTC, Nov 5, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Bedank mij niet bedank Henkie en bram ;)
    Henk reed door de blader heen
    en Bram reed er achter :)

en dat hoef ik aleen nog maar op het knopje te druken :p
    hier nog 1tje
    Image Unavailable, Please Login

9. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Cor! Als je jarig bent vandaag....van harte man! Vet rlxt dat ze je zo kwamen feliciteren :) Ik zie op de foto's dat het gezellig was bij je in de straat :)
    Jammer dat ik niet mee kon, had graag je even persoonlijk willen feliciteren en had graag ook een actie-foto van Henkie, rijdend door de bladeren willen maken.

Leuke foto's Gairo! Ik wil meer foto's zien ;)

10. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    kike foto's mot ik weer misse
    kom maar op met de zomer dat wordt pas gummen.

11. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    paulus heeft dr al zin in :D

12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    PAulus... ik heb begrepen dat je niet mee kon omdat je een beetje ziek was.
    Kijk, ik begrijp dat je vannacht in die 360spider hebt geslapen, ik had niet anders gedaan... maar om nou in de garage een paar uur de motor te laten draaien in de nachtelijke uren....

Heb met Gijs besproken dat we gauw een keer komen kijken naar de 360, als we nog welkom zijn uiteraard.

(Fumacher en Paulus, mail even adres voor de Seven part II dvd die ik je ga sturen...)

13. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #5939 pterps, Nov 5, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  14. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    altijd welkom gaan we gelijk ff bieren Vlugge japie ook ff mee.

15. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Robert! Waar blijven de foto's van Monique? :D

16. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Prachtige foto van Henk met zijn bolide in de herfstblaadjes Gairo! Zo zie je dat elk jaargetijde in nederland ook wel weer zijn charme heeft. Maar de zomer is natuurlijk wel zwaaaaaaar favoriet bij ons allen! :)

Cor heeft een toffe verjaardag gehad zeg! Kicke dat er ineens ff een paar italiaanse sportwagens in de straat komen rijden :)

ja die was natuurlijk bij paulus; die had dringend hulp nodig na zo'n stressvolle week :D

17. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Mannen, weer prachtige foto's van een prachtige dag georganiseerd door Henkie , kon echt maar ook echt niet komen maar een volgende keer ben ik er zeker weer bij.Rob

18. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    en oh ja, henk en gijs (en evt andere 348 bezitters); die treeplaten kan je dus gewoon vervangen. bij kroymans liggen ze zelfs op voorraad. lex heeft een set opgehaald, kreeg nog 10% korting, en er zélf opgezet. die van hem waren aardig verrot. kostte geloof ik iets van 368 euro of zo. (had nog geen tijd gehad dat jullie te vertellen vandaag :) )

19. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Die foto van peter die henk inhaalt in de tunnel over n dubbel doorgetrokken streep; die is misschien wel leuk om naar blik op de weg op te sturen :D (grapje!) (wat een zeik-programma vind ik dat toch! bah!)
    misschien kunnen we die leo de haas een keer vragen met ons mee te rijden?? ha-ha-ha. Heeft hij ook eens een keer een leuke dag.
    En snapt ie misschien weer eens, waarom mannen auto's kopen en rijden??? De tijd van paard- en wagen ligt ver achter ons hoor, eikel.... Een sportwagen is gebouwd om er mee te r-i-j-d-e-n. Niet om mee te trutten!!
    Zullen we de heer K. Spee ook gelijk maar uitnodigen dan? :D

pfff. zit met mijn hoofd nog steeds bij de rit van vanmorgen! mijn 2e rit. t was weer geweldig.
    kunnen we niet gewoon doen dat t morgen gewoon 1 mei is?? dat we heel de winter ff overslaan??? :mad:

20. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    mij nog eens niet op gevallen dat het een dubbel steep was vond het gewoon mooi 2 dik door de tunnel heen :)

21. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Leo de Haas heeft een 360, een 550 en 2 porsches.
    Overdag rijdt hij in een RS6. Laat hem maar schuiven...

Het was een leuke dag mensen, dat is weer voer voor volgend jaar.
    Het begint een aardige groep te worden zo, alleen jammer dat je sommige mensen maar heel erg weinig hoort verder. Maar goed, live op de meetings is ook goed...

22. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    En hij vertelde onlangs in Autovisie dat kort voor het interview nog 280 had gereden met zijn 360 op een snelweg in de buurt van Emmen!

23. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Wháááaat????! Hoe kan hij dan zo'n programma maken?? zo moralistisch?! een 360 én een 550. Tssssss. En dan ook nog 2 porsches??? machtig mina...

volgend jaar komen er nog weer mensen bij hoor henk! en ik heb de indruk dat er veel meer mensen de poosts wél lezen, dan dat ze ook even wat typen... Aan de ene kant wel jammer. maar goed, niet iedereen typt even makkelijk.

Is het niet een idee, dat de stille lezers onder ons, of degenen die niks te vertellen hebben of niet graag typen, maar wel alles lezen, dan op zijn minst bijv ff typen: "alles bijgelezen". Dan weten we in ieder geval dat je t gelezen hebt en nog leeft! En t wel vólgt. Is misschien wel leuk voor diegenen die wél/veel typen. Of typ gewoon ff een heel kort regeltje. Maar laat je horen!
    Ik probeer ook maar aardig wat te lezen te geven, maar ben ook bang dat mensen mijn berichtjes zat worden...

24. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??? Jaaaaaaaa hoor! Tsss...

Ga me nou niet zeggen dat Koos Spee toen náást hem zat, want dan blíjf ik er in.....:)

Share This Page