Ziet er uit als het plein aan de Waalkade in Zaltbommel, recht voor Grand Cafe "de Verdraagzaamheid" en het oude politiebureau.
Dat iemand uit Almelo dat juist kan weten Inderdaad, hier 10 minuten vandaan, was vergeten te reageren hierop.
Henk, misschien is het wat minder gek als je weet dat ik geboren en getogen "Bommelaar" ben. Heb er de eerste 32 jaar van mijn leven gewoond.... De enige voorbijgangers op die plek op zondagmorgen zullen waarschijnlijk kerkgangers geweest zijn.
De auto staat sinds kort te koop. Iedereen die een technisch perfecte Dino 308 GT4 wil kopen, wil ik graag doorverwijzen naar Forza Service in Oss (auto staat helaas nog niet op hun site).
De Dino is een fantastische auto waar we veel plezier mee gehad hebben, maar na 5 jaar ga je toch eens nadenken over iets anders. Geen idee wat het gaat worden, al zou een mooie Berlinetta Boxer niet verkeerd zijn.... Die F40 valt nog steeds buiten budget jammer genoeg
excuses voor de grove onbehoorlijkheid van mijn persoon om iemand te willen betrappen op een spelvout. Aangezien u vriendelijke vriendelijkheid wil dat het voortaan achterwege blijft zal mijn persoon dit nooit meer doen. En inderdaad, ik leef. En inderdaad ik ben de starter van deze thread. En inderdaad ik heb ooit op nummer 6 gestaan bij Fchat qua aantal posts. En inderdaad... ik heb nu andere dingen te doen. Zoals fotograferen. Nee, niet graveren in glas/kristal, maar gewoon met een fototoestel op een schijfje, op film en/of dia. Nou ik ga maar weer eens. Wilde weten waar de clicks op m'n site vandaan kwamen, maar nu weet ik het. Wat een discusie zeg. ...
Dat laatste dus, alle opties zijn nog helemaal open. Ik heb recentelijk inderdaad rondjes gelopen rond de 512 BB bij Alex, mooie wagen met niet al te veel kilometers op de klok en gelukkig ook nog een motor met carburateurs. Maar als ik dan toch mag kiezen, dan heb ik voor de 365 GT4 BB een nog groter zwak. Alleen al die 6 uitlaatpijpen, daar maak je toch menig petje jaloers mee!
Dat is een behoorlijke stap. Goed gespaard! Alles bijgelezen. P.S. Hoe vieren we de 300ste pagina in NL-draad? P.S. 2 Robert mag dan de normaalste zijn, ik ben de vriendelijkste!
staat n leuke 365 gtc/4 bij automusa voor weinig. iets te weinig, als je t mij vraagt mss best s n PPI laten doen
neh, geen zin vandaag ben geen taalpurist hoor; alleen fotograven valt me dan wel op... of fotograveren wat was het? ... Maar nooit aan gedacht dat het graveren van foto's in kristal ook een naampie moet hebben; fotograveren. Leuk
Vandaag vroeg mijn collega: Bram heb je zaterdag of zondag nog iets leuks gedaan? Ik zeg met een glim op mijn gezicht: UUUHHUHU NEE IK NIET HEB HET GEWOON RUST GEHAD!!, maar ik moest gelijk aan de teller van de lambo denken die tien voor half aanwijst. Met groet, Bram broer van Gijs
Vol verwachting wacht ik op de andere foto's van gisteren Gaan er nog mensen naar Houten a.s. weekend? Vorig jaar ging iemand, die ik ken daar met die 355S een ritje maken. Hij vertelde me dat daar zgn. eco-drive op zat whaha Best zielig om die op een Ferrari te zetten, vinden jullie niet? Ik ga misschien naar die beurs, maar denk dat het me erg tegen gaat vallen. Ik probeer nog even een maatje van me mee te krijgen. (kostenbesparing ) Groeten, Vu Edit: Bram, de Lambo is verrekte snel he! Ik had steeds het "achtbaangevoel" toen ik mee mocht de vorige keer. gewoon geweldiggggg
Hier staat er één te koop: http://www.belgoexports.com/&03_fiche.php?id_car=196# Year : 05/1974 Drive : Left Hand Drive Colour : Red Interior : Beige Gear : manual Km : 16640 Price : p.o.r. Euros Ref : 36520 VAT : Price including VAT not claimable Description : #17807 is one of only 387 Ferrari 365 GT4 / BB built by Ferrari and is hence rarer than other exceptional Ferraris like the F40, F50 and Enzo. With an output of 380 bhp and a weight of 1120kg, the 365 BB accelerates from 0-60 in just 5.4 seconds and reaches a top speed in excess of 175 mph. In 1973, the GT4 BB was a tremendously quick machine and can still outpace most of today's sports. etc, etc. lees maar
Ik ga denk wel even kijken Vu, en als t een beetje droog is, denk zelfs wel met De Wagen. Misschien dat ik dat zaterdags doe, omdat ik dan ook even naar Guus van Eijk wil, in Alblasserdam. Zijn zaak bestaat 5 jaar, en hij heeft alle klanten een kaartje gestuurd voor een bakkie te komen doen. Als je nou geen vervoer hebt, én het is droog, én ik ga op zaterdagmiddag, én jij ook, én je hebt zin, én de treinverbinding is goed naar zdt...., . Maar de weersverwachting is nog niet geweldig hoor, voor zaterdag. <Heey, dit is post nr 6000 !!, prachtig!>