Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 242 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Cor! Mooie plaatjes;)
    Op de foto's zie je dat de Lambo zowat tegen de grond zit als die van het afritje wil. Heb je cker ook last van met de Mondial

Op de foto's van mijn verjaardagspartijtjes hebben we vaak mooie blonde dames, mooie brunettes, bier, chips, leverworst ..... :D
    Maar dit ziet er toch verrekte ook goed uit hoor :D

Edit: prachtplaatjes Peter!

2. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Oh vandaar dat je zo vaak navraag doet over verpleegster Monique...:)
    Toffe foto's Cor en Pterps! thnx.

3. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    je leest mn gedachtes af als een open boek :D

4. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Hey Alexxx ;) ... yeah, I'm fine... beetje druk laatste tijd,... maar dat is niet iets nieuws. Maar kom zo nu en dan hier nog wel langs hoor :) ... Maar ik kijk meer dan dat ik reageer... heb niet zoveel nieuws (qua Ferrari) te melden.
    Tijdje terug gekeken naar een GT4, maar toch nog maar niet gedaan ;) ... misschien volgend jaar.

Laterssss

5. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    Ik ben op zoek naar de 'officiële' Ferrari kleuren. Ik las dat er 16 basiskleuren te verkrijgen zijn maar dat via het Carrozzeria Scaglietti programma zowat alles mogelijk is. Ik ben dus op zoek naar die 16 kleuren. Kan iemand me helpen?

6. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    #6031 575 GTC, Nov 7, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017

volgens mij zijn dit de 16 basiskleuren
    Image Unavailable, Please Login

7. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    nog niet eens gezien als ik het gezien had had je het meteen vertelt

mooie foto's ! peter,cor

8. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    Ik heb ook de namen nodig :)

9. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Opletten jongen! ;) ; je bent immers a: fotograaf, b: autoliefhebber, c: ferrari-gek; dat zijn dus 3 redenen (lees: vereisten), om oog voor detail te hebben... ha-ha-ha. Als fotograaf kijk je immers met ''een ander oog" of "3e oog'' :).

10. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
  11. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
  12. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
  13. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Echt weer prachtige foto's allemaal! Krijg er geen genoeg van! :)

14. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Zelfde verhaal als de meeste van de oudgedienden hier... ;)

Geweldig nieuws over die GT4 Waldo! Hou ons op de hoogte!
    BTW, was het de GT4 die ik denk dat 't was? Zo'n zilvergrijze? ;)

15. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    lekker doortypen is er wat te lezen.

16. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    he Cor,

nee t lach aan de schnietzel hij was zo groot dat hij over mijn bord hen lag.

nee tis super in de garage

als je in de regio ben waai gerust langs voor een bakkie en een bezichtiging.

17. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
  18. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    Op de foto's van mijn verjaardagspartijtjes hebben we vaak mooie blonde dames, mooie brunettes, bier, chips, leverworst ..... :D

Heren,
    we moeten even uitzoeken waneer VU jarig is want dit klinkt erg gezellie.

19. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Ik erger me nog veel meer aan mensen die hem gewoon naar links gooien, ZONDER eerst ff één seconde te kijken of dat kleine rode stipje in hun spiegel wellicht niet snel steeds groter aan t worden is. Met andere woorden; natuurlijk is met 100 blijven voortsukkelen achter iemand aan niet fijn, maar dat is dan tenminste nog een constánte snelheid. Moeten a f r e m m e n is gewoon súper-vervélend, en kost remblokken, en een hoop benzine want als ze dan eindelijk weer naar rechts gaan, kan je wéér terugschakelen, gas geven, wachten dat ik weer terug ben op 160, etc. Afgelopen zondagmiddag ook weer; de hele weg van tilburg naar dordrecht van 2 tot half 3 was geen reet aan; veeeeeeel te druk; iedereen sukkelt naar familie; en t is een vrije dag, dus WE (wie is we???: bepaalt een ander dat voor mij ook?????) hebben geen haast. Gewoon a: niet opletten, of b: t onbegrip en t moralistische: ''je mág niet harder dan 120 in nederland DUS blijf ik lekker voor jouw ferrarietje rijden, want JIJ MAG dat óók NIET in je ferrarietje". Gatver! Nee, geef mij de zondagmorgen maar..... Heb me stijf zitten ergeren. En dat is dan op de nieuwe A-16, 3 breed, nieuw asfalt, zo vlak en strak als een biljartlaken, met uitzicht van hier tot Tokio, en nóg kan je niet opschieten :mad: !
    En ik hou nu eenmaal niet van te gaan zitten seinen met mijn lichten of mijn richtingaanwijzer aan te hebben, dus dat doe ik niet. Mensen moeten gewoon beter opletten! En een ander vrij laten!! Ga dan lekker rechts rijden!!! Of ga met de trein. Of op
    de fiets. Of met je skelter, trekker, shovel, onderzeeer, vorkheftruck, rollator, driewieler, éénwieler, hondekar, kano, zeilboot, skeelers, leopardtank, surfplank, space-shuttle, zweefvliegtuigje, arrenslee, trike, ...
    Zo, dat moest er even uit. :mad: :mad:

20. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    Ik zoek ook nog bedrijven die het mogelijk maken om een Ferrari te leasen. Iemand?

21. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Ook helemaal mee eens! :)

22. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
  23. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Nofear ik ben het helemaal met je eens! En ik denk dat vele hier er ook zo over denken. Het verschil tussen de rijstijl die ik door de weeks aantref of in het weekend is zo ontzettend verschillend dat ik weinig zin heb om in het weekend achter het stuur te zitten. Meestal rijdt mijn vrouw dan ook in de weekenden. Afgelopen zondag schoot het de terugweg ook niet op, gelukkig trof ik een soulmate, een andere hothatch die ook van door rijden hield. We tikten regelmatig 180+ aan en veel mensen hadden door dat we hard reden en gingen snel op de rechter strook rijden. Was overigens binnen een uur in Zwolle.
    Normaal rij ik niet zo hard, maar op de een over andere manier leek 180 zo gewoontjes afgelopen zondag :)

24. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Die zilverkleurige Testarossa is een prachtige wagen. Unieke kleur.

:)

25. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Zo hey, u heeft smaak. Dan ben ik al jaloers op het 'petje' dat die BB met haar zes uitlaatpijpen in het echt mag aanschouwen (en horen!), laat staan op de eigenaar. Succes ermee!

Share This Page