Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 243 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,783
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ton, ik ruil hem graag tegen een 512TR ;-)
    Hij is altijd door een oud omaatje gereden en dus in perfecte staat !

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  3. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  4. Huijsje

Huijsje Karting

Sep 15, 2006
    133
    Eindhoven
    Full Name:
    Maarten Huijs

Whaha dat ziet er echt niet uit... Maar toch zou het zo zijn voordelen hebben. Die dj's van de radio zouden het veel minder druk hebben: ik meld alleen de files van 6 km of langer --> passen veel meer auto's in een km dus minder files (ogenschijnlijk).

Aan de andere kant is het voor de autoliefhebbers een ramp: het ziet er echt niet meer uit. Alleen hele kleine mensen zouden er nog wel in kunnen zitten, maar ik met mijn 1.96 zal toch een probleem hebben met dit soort auto's :)
    Het zal trouwens ook de wegligging niet echt ten goede komen.. 120 rijden zal er niet meer in zitten met zo'n skelter-achtig ding, laat staan nog harder... Toch weer meer files / langzaamrijdend verkeer :)

<edit: snap de laatste post niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen >

5. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Die laatste post was een foutje.

6. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    ben net officieel voor de 1000ste keer beneden wezen kijken.
    blijft helemaal super
    k snap nu ook waarom er een wisselaar inzit,elke keer als je er in zit kan je ff een lekker nummertje draaien.
    in de zomer is hij totaal waardeloos.

net bij alex de orginele slaapzak besteld.
    ik heb de vloerverwarming in de garage ook maar vast naar 18 graden opgedraaid.(wordt ze blij van als ze er lekker warm bijstaat)

nu heb ik ook nog een serieuze zaak met jullie te bepraten.
    ze moet nog een mooie naam krijgen,ik denk dat ik maar een prijsvraag ga uitschrijven.
    en een geboorte kaartje ga verzenden,voor bezoek wel even bellen want als mijn kleine meid slaapt ben je niet welkom.

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    26/1. Ik laat die maat van mij met zijn Mustang Mach I de straat uitroken daar.

8. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

ik neem de 27 en 28 ste maar vast vrij om bij te komen van al dat bier (en de blonde kippen) lelijke mannen knappe vrouwen, er is dus nog hoop voor ons henk

9. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #6059 Fumacher, Nov 7, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  10. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    op de onderste foto dat meisje an de linker zijde woont hier een dorp verder (geervliet)
    haar achternaam is Abrahms (zo das pas info)

11. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    :D:D:D Nou inderdaad Paulus! :D ha-ha-ha. Je steelt weer helemaal de show! Heb echt ff dubbelgelegen zojuist! :D Hé, wat is lachen toch heerlijk! 2-1 voor paulus!

12. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Ik had het niet beter knn verwoorden! :D

Kan me niet voorstellen dat er iemand hier op het forum is die zulke "weggebruikers" wel lollig vindt! :p

Vroeger reed ik ALTIJD veel te snel, maar moet zeggen dat ik me tegenwoordig redelijk aan de snelheidsregels hou. Hoewel..... :p :D
    Het verkeer laat het steeds minder toe, en tja die boetes zijn ook niet goedkoop :mad:

13. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Paulus! Dat weet je goed :p ..... op i-net vond ik de naam: Ancilla Tilia voor die meid.

Ze was overigens de knapste van de 3 :D

Mag ik je auto een keer lenen? Dan pik ik dr ff op

14. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    :D

Nice!!!

15. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Ik wil ze ook wel voor je oppikken hoor, moet jij al die moeite niet doen!
    Ik zal ze wel bij je afzetten, geen probleem (nadat IK er klaar mee ben :D )

16. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    ook al leuk! god, je bent wel op dreef vanaaf zeg Paulus :D. Oh ik snap het al; je bent weer een beetje beter, na je ziekte-tje!
    ja, dit kan natuurlijk maar 1 naam of aanduiding zijn!; "ciao bella!" = italiaans voor: "dag schoonheid". Dit zeg je daar als je een mooie meid ziet en haar aanspreekt. (g*ts*mme, vooral in die ijssalons daar staat onwijs veel moois! niet normaaaaaaaaaaal!) (Kunnen we t niet snel over aan ander onderwerp hebben....<zucht>.....;) )

17. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Na, t is al te laat.... zit nu met mijn hoofd in itali&#235;...<zucht>. Ik hou van blond, maar wat d&#225;&#225;r rondloopt (en -rijdt natuurlijk :) ) dat is echt verschrikkelijk.
    Wie van ons chatters zijn allemaal al in Italie geweest? en waar wanneer, waarom, etc. Mooie dingen toen gezien? Vertel eens!

18. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

jij wel "ik heb haar toch voor jou gekocht'

19. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    #6069 Paulus, Nov 7, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017

nee die naam hoort bij mijn schoonmoeder (hier ziet ze er nog wel aardig uit)ze wordt per uur lelijker
    Image Unavailable, Please Login

20. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Haha..... je bent beter dan Sinterklaas!:D

Wa betreft je schoonmoeder.......het "bieren" heb je zo te zien (die cola in dr handen) niet van haar. Wellicht van de schoonvader?

21. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Aaaah Italië... wat 'n fantastisch land is dat toch! Al verschillende keren geweest en van plan nog vaak terug te keren. Vrijwel alles wat uit dat land afkomstig is kan me bekoren... de auto's natuurlijk ;) Maar ook de kunst, de architectuur, het design, de wijn, het eten, de desserts, de vrouwen, het landschap, het klimaat, de hele levensstijl eigenlijk... *zucht* :)

De meest recente keer was september j.l., deze keer was 't Toscane geworden. Stadjes als San Gimignano, Voltera, Siena, Lucca,... te mooi voor worden. En dan heb ik 't nog niet eens over de kunststad Firenze gehad!

Natuurlijk kan ik ook nooit naar Italië gaan zonder in Maranello te passeren :D Ik moet gewoon steeds even 'n kijkje gaan nemen in het Mekka voor liefhebbers van Italiaanse auto's!

Droom even mee... een terrasje op een Toscaanse heuvel, Chianti in de hand, wat verse olijven, genietend van een geweldige zonsondergang na een heerlijke maaltijd met Tiramisu als dessert... even verderop staat 'n Ferrari geparkeerd, nog natintelend van de rit over bochtige weggetjes... aaah... la dolce vita... :)

22. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    't Is misschien wel 'n Bacardi Cola of iets dergelijks? :D

Yay, die foto was even schrikken... dan toch liever dat Bavaria-meisje... het vocht dat ze promoot mag ze wat mij betreft houden!

23. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    ha die Peet; hoe is t? al weer een beetje tot rust gekomen na afgelopen zondag? Toch niet al te stoere verhalen aan je vrouw verteld? :) straks mag je anders nooit meer mee :)

je schreef iets opmerkelijks, vond ik, dat is de bovenstaande 2e zin. jij rijdt giga veel kilometers, dus jij kan t weten (én jij komt vanuit het noorden elke week de randstad in). is er echt zo'n verschil tussen ddw en wknd joh? dat is voor ons ferrari-rijders dan wel een beetje kl*te, want ddw is het te druk op de weg, en in het wknd rijdt iedereen alsof ze allemaal 20 pakken eieren bij zich hebben. ik kom maar heel weinig op de weg, dus ik weet het niet zo. maar dat betekent dan dus wel, dat als ik lekker wil rijden het voortaan gewoon altijd zondagmorgen moet doen, of zon-middag op verlaten wegen, liefst dan maar brabant in of zo. een ritje met mooi weer naar de bekende kustplaatsen kan ik dan dus wel helemaaaaaal vergeten, blijkbaar. triest.
    zoals die a-16 ook triest was zondag; 3 breed, prachtig strak, wijd zicht, en nóg niet ff lekker kunnen rijden. eigenlijk vond ik die gereden kilometers zonde van het geld. ferrari-rijden is niet goedkoop, dan moet het wel lekker zijn. continu van 140 naar 100 en vice versa en vice versa, is niet mijn idee van lekker rijden. nee, dan was het afgelopen zondag beter, vond je niet? ;). Goh, dat jij daarna ook met 180 naar huis rijdt en dat ineens een normale snelheid vindt, eigenaardig, vreemd.....:D.
    ps; we hebben niet eens een foto van onszelf van afgelopen zondag bij de wagen!! lekker stelletje fotografen zijn wij ! a-hum, kuche-kuche :) . sukkels! groet.

24. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Hou maar op Alex! wordt er al helemaal week van.....;). En depri. Moet je eens buiten kijken naar het weer nu. gatsie... :(
    Ik ben bij het gardameer geweest (Verbania), en in Val d'Aosta. Onvergetelijk!.... <zucht>

25. Joann

Joann Rookie

Jun 5, 2006
    13
    Full Name:
    Judith de K
    Hier Judith, de vrouw van Ad (sempre_gilles). Heb alles bijgelezen.

Even voor Paulus, ik heb wat namen voor je. Wat denk je van deze? Betekenis staat erachter. :)

CHIARA (=Geliefde)

GIOIA (=Vreugde)

GIOLINDA (= Bewaarster van vele geheimen)

BRIGIDA (=Verheven, godin)

CELESTINA (= Hemels)

GRAZIELLA (= Sierlijke schoonheid)

Allemaal wel enigzins van toepassing op je vurige begeleidster, toch?

Heb ik nou een prijs gewonnen in je nog niet uitgeschreven wedstrijd? ;-)

Groeten vanuit een mistig Almelo

Share This Page