Doet me goed om te horen Henk! We zitten inmiddels op pagina 306, ik verwacht toch de nodige foto's van 308's op pagina 308 ;-)
Ow dan kunnen we over een paar weken nogal wat foto's verwachten van Paulus' nieuwe Wagen... op pagina 360 Overigens heeft Paulus zijn prachtbak zelf nog niet erkend in zijn profiel: Personal Ferraris: 348 tb 1990 Wanted Cars: 360 Maar in de tussentijd komen er natuurlijk nog heel veel types langs: 328, 348 etc etc....(daar weten jullie waarschijnlijk meer van dan ik, hoeveel pagina's er zo gevuld gaan worden!)
Huh? is dat zo? ohw, dat wist ik niet! goh wat zonde. de deilmeetings waren toch ook nederlandstalig? mag het in het engels dan wel? maar ja, dan krijg je de hele community erop. zonde zeg. jammer. krijg hem overigens niet helemaaaaal meer weg. moet 1 character laten staan. nou ja, dat kan Ton doen?
Daar verheug ik me dan op! Hij laat ons al veel te lang wachten. Vrees wel voor deze pagina, als Michiel foto's van zijn auto plaatst is dat behoorlijk off-topic.
Dat kan Ton doen? Ik ben niet van de schoonmaakdienst! Laat het duidelijk zijn dat Fchat een Engelstalige website is. Dat geldt dus ook voor de Eurosectie. Nederlands wordt er alleen gesproken in deze thread. In het verleden hebben we alle opties al een keer geprobeerd. Dat is uiteindelijk uitgedraaid op een hele hoop herrie. Daar beginnen we dus niet meer aan. Het is jammer dat het afgelopen jaar iedereen voornamelijk in zijn eigen taaldraadje communiceert. Daardoor is de coherentie van de Eurosectie ernstig verzwakt. Mensen kennen elkaar niet meer. In den beginne spraken we alleen maar Engels en was deze sectie een leuke internationale mix. Maar goed, tijden veranderen, dus ook de Eurosectie. Ton
Sorry Ton, wist hier echt helemaal niks van! Excusez moi. Excuse me. Entschuldigung bitte. (zo, toch nog n beetje internationale mix van gemaakt )
Jammer? Wat vindt je daar eigenlijk precies zo jammer aan? Als je alleen in het Nederlands post leer je 'n boel intressante mensen minder goed of helemaal niet kennen. Met 'n engelstalige thread zou je net nog meer intressante verhalen kunnen lezen en mensen leren kennen.
Volledig mee eens... En meteen ook één van de redenen waarom heel wat mensen van vroeger hier nu minder of helemaal niet meer actief zijn... Heel erg jammer... maar inderdaad, tijden veranderen zeker?
Vandaag ontving ik op mijn bedrijf: Fotumacher B.V. een DVD van se7en II Bedankt Henkie! Complimenten voor het bewerken van de filmpjes. Ik heb er al een beetje naar gekeken en ...woooow echt top! Het stukje waarbij er naar een VW Vento getoeterd werd is echt hilarisch In de intro van het filmpje gebruikte je volgens mij het motorgeluid van een 355? Dat klikken van de versnellingen is echt zo gaaf om te horen. De DVD van henkie gaat nu mooi in de kast naast: Ferrari the ultimate collection, Get away in stockholm's, Se7en deel 1, en nog wat filmpjes van Top Gear Morgen zal ik pas de hele dvd kunnen bekijken. Ik heb nl nog een tentamen van 18-21u. Ben overigens net thuis want had vandaag ook tot 21 tentamen. Kga maar slapen om morgen weer te gaan leren en dan het tentamen af te leggen Groeten, Fotumacher
Er gaan er wel een aantal naar Houten. Ik / Gijs / Peter Lambo etc. Wat geinig is, er is een stand van Hessing, de LAmbo importeur. En ze hebben de auto van Peter op de stand staan voor de show. Meijers stond er vorig jaar met een 355 GTS , 355 spider en een 360 spider. Je kunt alleen meerijden daar op dat moment. Was niet te duur. Maar verwacht zeker geen snelle rit. Dan kun je beter naar de Deil meetings komen heh heh...
Had al ergens gelezen dat Peter's Lambo er zou staan 't Is weer een eindje maar ben wel van plan me nog 'ns in Nederland te wagen om een kijkje te gaan nemen, de winter zal nog lang genoeg zijn en veel Italiaanse beauties staan al gestald in afwachting van warmere dagen. Bedankt voor de info Ik herriner me dat ik in april in de omgeving van Deil het gaspedaal stevig moest indrukken om jullie bij te houden ja!!!
Ah, die had ik inderdaad even gemist! Ik dacht dat het een meeting was. Zo'n beurs is over het algemeen niet zo interessant om met de wagen naar toe te gaan.
Op de site van Auto-moto-italia kwam ik deze foto tegen die vorig jaar gemaakt werd. ................ Image Unavailable, Please Login
Nou, als je weet hoeveel tijd ik tegenwoordig kwijt ben met deze draad bij te houden, en de mensen een beetje te leren kennen, die ik daadwerkelijk ook in levende lijve ontmoet, dan heeft het voor mij echt geen nut, om ook nog contact te krijgen met mensen van nóg verder weg. De kans dat ik die ooit in levende lijve zal zien, is wat mij aangaat zeeeer klein. Zo kan je dan wel met heel Europa chatten, maar dat is niet te doen en heeft geen nut. Er moet ook nog eens een keer gewerkt worden, en dat is bij mij niet misselijk. t is al ongelofelijk dat ik hier tsjet, en 2x meegereden ben en de f-chatters in t echt ontmoet hebt (was geweldig!). En om met De Wagen ooit ergens europees gezien heen te rijden, dan mag ik nog wel ff doorsparen, want de kilometers zijn niet goedkoop dames en heren. phoe. Een Ferrari kópen is 1 (is nog te doen), ermee rijden = 2, 3, 4 en 5... . Maar misschien dat als je langer chat op deze site (ik pas 3 maanden) dat je dan wel eens zin krijgt nóg verderop te gaan (?).
Robert, Ik studeer nog en moet daarvoor elke dag naar school. Ik kijk dan altijd uit naar het weekend. Op zaterdag moet ik weliswaar werken, maar op zondag ben ik vrij Jij aan de andere kant moet gewoon door met werken. Ik zou echt kapot gaan als ik 7 dagen in de week bezig ben. Wat je zegt over een Ferrari kopen is waar. Kopen is 1 ding, maar rijden is nog een ander probleem. Vrienden van mij vragen me wel eens wrm ik nog geen auto heb. Weliswaar is het kopen geen probleem, maar dan zijn er nog de onderhoudskosten, belastingen etc etc. Bovendien heb ik nog niet echt een auto nodig.De trein is mijn vervoer Paulus: wanneer mogen we meer foto's van je bella Ferrari zien?
Robert, om buitenlandse en anderstalige Fchatters te ontmoeten hoef je vaak niet zo heel ver van huis. Bv de Ferrari - Maserati dagen op Spa-Francorchamps of de Ferrari Racing Days op de Nurburgring trekken veel bezoekers uit de rest van Europa waaronder veel Fchatters (waarvan niet iedereen de Nederlandse taal machtig is). Ik weet uit het (recente) verleden dat daar ook hele geslaagde ontmoetingen zijn georganiseerd.
Hehe eindelijk tijd om wat reacties te plaatsen om te beginnen maar even met Italië daar heb ik een hoop goeder herriner aan de eerste keer dat we naar italie gingen was een dag naar het gardameer we waren op vakantie in oosterijk. ik weet nog goed dat ik aan het water zat naar de zons onder gang te kijken en dat er achter mij opeens een 550 Maranello voorbij reed super was dat . dat was in augustus 2000 de 2e keer dat ik in Italie was tevens ook de laaste keer dat ik er was was nog het mooist. We waren weer op vakantie in Oosterijk en ik had mijn pa zo ver gekregen om naar Maranello te gaan 400 Km heen en weer 400 Km treug Super om in Maranello te zijn maar dat hoef ik denk ik aan jullie niet te vertellen helemaal mee eens in het nederlands sprekent forum ken ik teminsten de mensen en zie je ook regelmatig en daar komt nog eens bij dat mijn engels super slecht van wegen mijn dislectie is dus dan is het wel zo makkelijk dat het in het nederlands is zo als het er nu uit ziet ga ik Zondag naar Houten ik hoop dat ik me pa zo ver krijg dat hij met mij mee gaat wat dan hoef ik niet weer met de trein wat daat heb ik niet zo hele goede herinrgen aan. vorig jaar was mijn eerste trein 5 minuten te laat daar door misten ik mijn 2e trein. daar door moest ik de trein er na pakken eat weer 20 minuten duren om vervolsen weer op de 3e trein te moeten wachten en aan het einden van de rit was ik ruim een uur laten dan geplant
Ik begrijp je standpunt wel Robert, maar 't blijft jammer. Ik heb zelf ook niet altijd even veel tijd, er moet idd ook nog gewerkt worden om geld binnen te krijgen maar dat is voor velen onder ons het geval. Toch ben ik blij dat ik dankzij deze site al heel wat mensen met dezelfde passie uit de rest van de wereld heb leren kennen, zelfs niet alleen uit Europa dus. Op die manier leer je gewoon ook hoe Ferrari elders beleefd wordt en da's echt wel de moeite waard Toen ik deze site ontdekte was er nog niet echt sprake van aparte talenthreads en zo heb ik tal van intressante mensen leren kennen, prachtige zaken gelezen en belangrijke info verzameld. Natuurlijk hoef je niet elke dag contact te hebben maar ik heb toch heel wat Ferrari vrienden in het buitenland. Je zegt dat de kans klein is dat je ze ooit daadwerkelijk ontmoet, maar dat hoeft altijd toch helemaal niet? Een aantal van die mensen uit 't buitenland heb ik toch al meerdere keren ontmoet, altijd super! 't Gaat dan idd vaak om meetings zoals Spa, Nürburgring,... en zo, maar ook om kleinere meetings onder vrienden. Op de Deil meeting in april bv waren Mark uit Engeland, Simon uit Zwitserland en Carsten en Tina uit Denemarken er ook. Allemaal erg leuke mensen... volgens mij natuurlijk... Maar als je er nooit mee gechat heeft ken je ze natuurlijk niet... Een voorbeeld, toen ik voor werk weer 'ns in Parijs moest zijn heeft een Frans F-Chatter me nog uitgenodigd voor een rit over de peripherique in z'n Ferrari... fantastisch! En zo zijn er ook verhalen van mensen die zijn uitgenodigd in de VS of in Azië! De Toscane rally's, waar ik zelf jammer genoeg nog niet aan heb kunnen deelnemen, zijn ook 'n goed voorbeeld van internationale vriendschap. Met een aantal mensen heb je na een tijd gewoon ook een vriendschappelijk contact buiten F-Chat, dus via mail en telefoon ed... Je hoeft daarom ook niet altijd per se met je Ferrari naar het buitenland... da's vanzelfsprekend leuk, maar geen must. Natuurlijk ligt niet iedereen je, sommige mensen die vlakbij wonen kan je niet horen of zien, anderen die duizenden kilometers verder wonen kunnen je beste vrienden zijn... De groei van de talenthreads heeft in bepaalde regio's voor meer activiteit en samenhang gezorgd (Nederlands, Spaans, Frans,...)... voor andere regio's met minder aanhangers werdt 't minder intressant... Velen vonden 't frustrerend om op een internationale site aan bepaalde threads niet te kunnen deelnemen... meteen ook een reden waarom andere talen enkel getolereerd worden in hun basisthreads. Maar ach, ik wil niets forceren hoor 't Blijft iedereen z'n eigen keus he.