Wel een vrij grote koffer in een 360 hé... Daar was ik wel positief van geschrokken toen ik dat voor het eerst zag.
je ben heel erg te laat is al een half jaar gelden verkocht aan Harry van Moesdijk heeft wel meer leuke speeltjes... ...vandaag weer eens langs van de Akker gefiest. ik kom er aan en zie iets rood staan ik kom nog iets dichter bij en zi dat het een 550 is, kom nog dichter bij en zie dat het een 550 Brachetta is, ik zet mijn fiest neer en loop naar de 550 wat blijkt het is een prototype waar er maar een paar van zijn gemaakt dit was nummer p2 stond ook nog een F355 spider bij Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ha ha, grappig dat je dat gezien hebt. Ik heb hem zojuist betaald. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.
Ja dat was zeker toevallig, ik had laatst wat Auto Jahr boeken verkocht en was aan het snuffelen of er nog iemand er naar opzoek was.zodoende.
Veel plezier op de trip Ton! Klinkt leuk! Wel (nog) niet zo veel Ferrari's op die deelnemerslijst... En valt bv 'n Nissan Micra in Engeland ook onder de noemer sportwagen?
Hoi Gairo, Hoe vriendelijk zijn ze bij v/d Akker? Kun je er zomaar langs om foto's te maken? Toen ze nog in Veldhoven zaten, was het niet zo moeilijk. Alles stond toch buiten. Zou graag eens langs gaan om de verzameling Ferrari's binnen op de foto te zetten. Groeten, Peter
Hey Gairo; 1. wil je niet zómaar foto's van een 355 vantevoren onaangekondigd hier op deze site zetten ?. Bij het zien van dat model slaat mijn hart namelijk altijd 2x over, en dat is erg ongezond . Dan dus eerst een berichtje poosten; "er komt straks een foto van een 355", óf je pm-t mij eerst even "robert, pas op, er staat weer een foto van een 355 op de draad.. " . Wat is dat ding toch moooooooi.... <zucht> .. 2. is wel een beetje raar bij die v/d akker, want ik zat dus van de week op autoweek.nl te kijken en toetste ferrari in en daar stond advertenties op van hen van een enzo, een F50 en een F40, met allemaal erachter ''verkocht''. dat vond ik al een beetje raar en overdreven (wat is het nut om dit dan nog op die site te hebben zetten; ff laten zien dat zij dergelijke dingen verkopen??), maar nou zeg jij ook nog eens dat dat zelfs al een half jaar geleden is gebeurd. dan vind ik het helemaaaaal een beetje overdreven dat nog op een autosite te laten staan.....
bram(kingpin); dank voor je bevestiging. volkomen onbegrijpelijk idd. enfin; dan heeft mijn wagen (gts) dus 2 dingen wél die jij (gtb) niet hebt: 1. een slotje vóór de benzinetankdop, 2. een vuile/smerige motor/compartiment... (ben nog steeds onder de indruk....). (als ik nou gewoon eens 's nachts stiekum jouw blok eruit haal en die van mij in de jouwes zet, en de jouwes in de mijne zet??, heb ik tenminste een schone motor.. Goed idee? )
Deze advertentie's zijn pure reclame, de F40, F50 en Enzo staan gewoon voor de show in de showroom bij VD Akker, deze auto's zijn namelijk van Harry van de Moesdijk en hij zal ze niet snel verkopen! Hij wil trouwens ook nog een gele en een zwarte Enzo kopen. (Heeft ook al: SLR McLaren, SLR 722 edition, Ford GT Heritage Edition, Bugatti Veyron, Spyker C8 Double 12 S en ongeveer alle huidige Ferrari's
Goedemorgen / avond. Ben ook net thuis, naar 2 klanten geweest in Nurnberg en Mannheim, 1426km gereden vandaag. Ben het een beetje zat... Maar de heenweg was de mooiste rit ooit. Ik ben zeker 250km opgereden met deze F430. Vanaf voor Frankfurt tot Nurnberg. Elkaar div ingehaald etc., hij zag mijn camera en bleef maar gassen... fantastisch... waar is mijn stengun om de bank te overvallen... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Peter belde nog of ik meeging de Lambo op die beurs in Houten te zetten, maar ik was er natuurlijk niet. Ik zei dat de importeur daar een stand had, maar dat is een foutje, het is de Lambo club NL waar zijn auto met nog 2 auto's in dezelfde kleur staat. Als ik het goed begrepen heb... *Ton, laat zulke evenementen voortaan even weten he ? *George... je leeft !
Zijn weer mooie plaatjes Gairo! Ze hebben daar een zeer indrukwekkende verzameling staan! Zie op de foto ook nog een Phantom EN een zwarte BMW 1-serie! Henkie was je aan het shoppen bij vd Akker? Ik wist niet dat er ook prototype's van de Barchetta in omloop waren, denk dat het weer een leuke aanvulling is voor het register van Marcello? Ik kwam jaren geleden (in het analoge tijdperk) een Ferrari 550 Spider tegen, ex Sultan van Brunei. Ik had het niet door toen ik deze foto maakte, kreeg het pas later door toen ik de foto eens goed bekeek dat het geen Barchetta was. Dit was volgens mij ergens in 2001 tijdens de GP van Monaco. http://img22.imagevenue.com/img.php?image=27744_Ferrari_550_spider_by_pterps_123_318lo.jpg Image Unavailable, Please Login
Juist! ik dacht het al. toch raar om zó reclame te maken. Wow Henk; jij moet het onwijs naar je zin gehad hebben! en dan zo'n lange tijd achterelkaar; zeer bijzonder. wat is dat toch met jou jôh; heb jij een soort van ferrari-magneetje in je lijf zitten? jij trekt ze aan! . prachtding. is het nou een duits kenteken? t lijkt eerder een italiaans kenteken. Peet; ben jij nou ook al in Monaco geweest! heb je niks over gezegd afgelopen zondag!; ik ook, in 1999. was geweldig. Enfin, weer wat om over te lullen...<zucht>
hey; ik zie dat je bij meijers autobedrijf nu ook een 360 spider kan huren! dat is volgens mij nog maar kort zó! die 355's wist ik al wel. ook een rode, Paulus! je zusje! http://www.meijersautobedrijf.nl/pagina/onswagenpark/sportautos/sportferrari360/index.html
Ze hebben liever niet dat je foto's komt maken de eerste keer had ik gewoon geluk. een paar weken gelden was ik ook langs gefiest en toe hadden ze liever niet dat ik foto's makenyen en mcht ook niet boven kijken en gisteren was Harry er en van hem mocht ik wel foto's maken maar van het personeel daar mocht het eigelijk niet. toen ik zijn dat het van de eigenaar van de 550 wel mocht was het goed (Harry was er met zijn Rolls Royce en wat hij ook zie is dat hij zijn Ferrari coletie elmaal in het rood wil dus ook zijn 456 GT M ) lijkt me stug maar het zou kunnen hij was ook nog op zoek naar een mondial t
Ik ben er morgen ook !! Kun je daar je auto een beetje normaal kwijt of heeft iemand ervaring met het openbaar vervoer? Cor