Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 255 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 348holland

348holland Formula 3

Ik las eens dat met openen/sluiten deur van een 360 het F1 systeem op druk wordt gebracht?

Ik heb nou eenmaal zo'n ding, aansluiten is een kleine moeite. Als spanningsniveau te laag wordt gaat het alarm af.

2. Paulus

Paulus Formula 3

henkie,

jep de kap meerdere malen open gedaan en veel met haar zitten spelen.

ff de 4 knoppen waar we het vanmiddag overhadden van rechts naar links
    sportstand,spiegelverwarming,mistlicht,asr aan/uit

3. Paulus

Paulus Formula 3

wat bedoel je daar mee
    als je de hoofdschakelaar aan hebt staan gaat het raam geheel dicht
    ik heb de ramen 10 cm open staan en zet dan de hoofdschakelaar uit.

als ik de hoofdschakelaar aan zet hoor je van alles (ff) bromen en opstarten.

als ik hem nu probeer te startten hoor je hem tikken/ratelen (is volgens mij dat de accu niet sterk genoeg is)

de mijne heeft ook vanaf december 2005 tot nu toe 1115 km gereden is denk ik ook niet best voor de accu.

4. Paulus

Paulus Formula 3

5. henkie

henkie La Passione... Lifetime Rossa

Full Name:
    henkie
    Bram (broer van...) vanmiddag stonden we een tijd met die vent van Dinoservice te praten weet je nog... waar Robert de hele tijd in die rode 355 gts zat.

Die vent beweerde dat een 355 7cm breder was dan een 348, veel bredere kont weet je nog ? Ik zei dat dat echt niet waar was, zelfde plaatwerk..
    Wie heeft er gelijk... ik natuurlijk... hij is 0,6mm breder door de vorm van de achterbumper.... wauw...

(manuals:)
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login

Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  6. Huijsje

Huijsje Karting

Full Name:
    Maarten Huijs
    Jezus Christus... Die kan er ook nog wel ff bij... (neem aan dat ie die 360 niet inruilt voor een porsche 997 turbo?) Heeftie vast nog meer leuk spul staan?

Owja, @Henkie: 0,6mm --> moet 6 mm oftewel 0,6 Cm zijn. (sorry voor deze bijdehante opmerking :) )

7. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Full Name:
    patrick vd knaap
    dat is erg dik hoor :)

8. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Als je een echte in zeer mooie en originele staat wilt zien moet je toch die van Forza eens gaan bekijken , geloof zelfs van de eerste eigenaar.

9. henkie

Full Name:
    henkie
    Ik hoop ook niet dat hij de 360 modena op heeft geruimd voor een karakterloze Porsche :)

Jaja, uiteraard bedoelde ik 0,6cm.

10. nofear01

nofear01 Formula Junior BANNED

Full Name:
    Robert v Gemeren
    Nou, op verzoek van een paar f-chatters, daar gaat ie dan:

Vandaag ''ff'' in Houten geweest. "ff" ?? Tussen aanhalingstekens? Lijkt me wel ja! Dacht een uurtje te gaan.... werd echter ''ietsje'' langer. Was gisteren natuurlijk al bij Guus geweest. Wilde nou ook niet het h&#233;le weekend tussen de Ferrari's ziten. Dat is toch immers helemaal niet leuk <proest> ;)? Bovendien heb ik nog meer dingen te doen. Had van Gijs ook al begrepen dat je t met een uurtje wel gezien zou hebben. En zou eerst Vu meenemen, maar die sukkel had zich per ongeluk opgegeven in een team om te tennissen :).
    Maar goed; paulus had de boel aangeslingerd om de aanwezige f-chatters toch ff op 1 tijdstip bij mekaar te laten komen. 10.45u. bij de oranje kanarie. k Dacht vanaf 10u totaan dat tijdstip dan wel snel ff het rondje gelopen te hebben, ff een kwartiertje gedag zeggen en weg. Liep echter ietsje anders......
    Was er pas om half 11. Heb toen 4 hallen snel doorgelopen op zoek naar die ''oranje kanarie''. Ik denk, dat zal wel &#233;&#233;n of ander referentiepunt zijn, ontmoetingspunt voor iedereen. Een groot speelgoedbeest of iets dergelijks. Was nergens te vinden! Zocht me de klere. Ik denk, 'nou da's ook mooi, kom ik speciaal hierheen, kan ik die gasten niet eens vinden'. Naar de receptie. "waar is de oranje kanarie? zeg ik. Mevrouw staat me aan te staren alsof ze water zag branden. "De oranje kanarie", zeg ik, "ik zou er een paar mensen ontmoeten...." Niks van bekend. Mevrouw begrijpt er niks van. Nou da's mooi dacht ik.
    Zie ik op dat moment net Peter Lambo binnenkomen lopen. Met Henk er achter (in gewone kleren, da's ff wennen zeg, want ben hem alleen in F-kleding gewend :)). En met Cor. Hartelijk weerzien. Op naar "de oranje kanarie' om paulus te ontmoeten! wat dacht je: lopen ze rechtstreeks naar de Lamborghini-club nl-st&#225;nd, alwaar 3 oranje superbolides stonden, waaronder de gallardo spider van Peter. Oooooooooohw.... juuuuuuuist! Ik snap het!... <eindelijk> :) Handiggggg.......
    Enfin, ff wachten. Zien we eerst ineens Roger lopen! Letterlijk ff aan zijn jasje getrokken. Die kwam er dus ook bij. En ja hoor, kwam paulus ook. In een prachtig Spyker overhemd. Was ie gisteren geweest, in zeewolde, ff interessant doen voor de kick. Logisch. alleen; 3 jaar levertijd... ja d&#225;&#225;&#225;&#225;g. Koffie gedronken. En ja, je 'babbelt'' eens wat, je luistert eens wat, en na dik een uur zegt er iemand ''zullen we eens een rondje gaan lopen?? Wh&#225;&#225;t? De tijd vliegt man! Zet een paar F-rijders bij elkaar, tussen al dat moois, en ze lullen zich suf, en de tijd vliegt.
    Nou ja, we gingen lopen. Ondertussen was Gairo er ook bij gekomen. Gezellig. Je kijkt wat rond, je ziet eens wat, de &#233;&#233;n vindt dit mooi, de ander dat, en je vergelijkt. En de verhalen blijven maar komen. O.a over alfa's die zomaar afvikken!!? Echt waar. Italiaanse auto's....ja-ja.. Ik wist dat ze vurig waren, maar z&#243; vurig? Moet dat echt meteen ook letterlijk dan? :)
    Stond ook een prachtige nieuwe motor, dat was neem ik aan een Ducati (Henk?), zelfde verhaal; is altijd wat mee. Nou lekker dan; wat doe ik dan hier??
    Komen een stand tegen met handschoenen. Van die rallye-handschoenen, dus zonder vingertoppen. Tegen het slippen van het stuur in je handen bij zweet. Gezien de ritten die f-chatters rijden, heb ik die dus d i r e c t gekocht. Heb tegen de mevrouw maar niet gezegd dat het bij mij tegen a n g s t -zweet was..:). Wilde niet w&#233;&#233;r beginnen over de tunnelrit :)...
    Volgende hal. Een stand met allemaal onderdelen. Of moet ik zeggen; onder-d e e l t j e s . wat dacht je van een stand met allemaal dozen schakelaartjes! heb met verbaaaazing staan te kijken. in alle soorten en maten. hoe vind je in godsnaam de juiste?? Staat niet eens type-aanduidingen bij. ja, zegt Cor, je neemt natuurlijk wel je oude mee, en dan ga je gewoon kijken. 'gewoon kijken??' als ik er iets in had moeten vinden, dan was ik n&#250; n&#243;g aan te zoeken geweest....
    Volgende stand; allemaal matten. Nee, niet 'vechten', automatten! ff kaartje gevraagd, voor aan iemand door te geven.
    Vervolgens liepen we half tegen een 355 aan. Die stonden buiten in de regen ook al, ivm de rondritten die Meijers deed; voor 35 euro 20 minuten. Wilde er buiten expres niet goed naar kijken. Maar hier toch ff bij staan te kijken. Zijdelings maar hoor. Was een dichte. En dat vind ik niet z&#243;. Gts is mijn ding.
    Volgende stand, wat autootjes. Verder gelopen. Komen we bij 'plaatwerk'. Interessant! Lagen alu delen op een houten mal. Een mal van een motorkap. De kale carosserie/kooi stond erachter, dus ik begreep de bedoeling. Met hamers erbij en ik weet niet wat allemaal. Lekker hamertje-tik doen. Deed ik op de kleuterschool ook al. Dit lijkt toch echter wel iets moeilijker. Knap hoor. Word je wel "getikt" van.
    Volgende stand; al-le-maal sleutels! Autodeursleutels. Tsjee... nooit aan gedacht. tsja, je kan je sleutel maar eens kwijt zijn. een wand vol sleuteltjes! Ook voor als iets kapot is natuurlijk. Mijn deursleutels zijn anders dan het contact slot, stond ook op een oude faktuur van 2001, dat er een occasionslot li en re ingezet is, stond toen al te knipperen met mijn ogen naar de prijs van een 2e hands ferrari-slotje, dus ben maar verder gelopen.
    Kwamen toen wel bij een zeeeer dubieuze stand; oldtimer-rubbers! ik denk: w&#225;&#225;&#225;t? 'Die ga je toch niet meer gebruiken? is dat nog wel safe dan? zijn die nog goed dan? d'r zal maar een gaatje inzitten...' Maar bleken autodeurrubbers te zijn! allerlei soorten en maten. Wist ik veel.
    Bochtje om. Kwamen we een "verrijdbare autobrug" tegen. met een alfa d'rop. leek me wel leuk voor de slaapkamer! Kan je je auto opzetten, en je bed eronder zetten! Als een soort huisje, een soort hemelbed. Leek me wel een goed idee, maar de mevrouw die info gaf had daar nog nooit van gehoord.... Vond ze maar raar. k was toch echt serieus. Is weer eens anders dan lepeltje-lepeltje liggen tegen je Wagen in de garage..... Die grond is best wel koud. Kijk daar heeft Paulus geen last van; die heeft rubbertegels in zijn garage gelegd, en vloerverwarming. geen wonder dat ie met haar slaapt. Nou ja, toch maar doorgelopen uit eindelijk....
    Stond nog een andere carosserie, helemaal gestript, nog erger dan de Ferrari van gister bij Guus; echt alle bekleding eruit. prachtgezicht. kon niet eens meer zien wat voor auto het was. gaat volgens mij nog 10 jaar duren eer die weer rijdt. als ie ooit komt te rijden. het moet je hobby maar zijn. of sluiten mannen zich soms vrijwillig op in de garage om even t gezeik van hun vrouw kwijt te zijn. Tsja, d&#225;&#225;&#225;&#225;nnnn is het wat &#225;nders natuurlijk dat je een restauratie-object koopt...... ohw, zit dat z&#243;ooo? Durfde dat maar niet te vragen aan degene die erbij zat...
    Stond ook nog een of ander alfa uit 1947 die nog helemaal gedaan moet worden. waar halen ze zoiets vandaan??? uit een of andere kippenschuur of zo?? alleen die wielen al. wat een werk...... helemaal verweerd. deed me eraan herinneren dat ik mijn velgen ook nog moest doen. dus maar weer snel verder gelopen.... :(
    Had ondertussen toevallig een gesprekje met lambo-peter. Want in die ene hal stond een witte lamborghini Countach 5000. Die hangt als poster al 20 jaar op mijn jongenskamer; die langwerpige poster, en hangt er n&#243;g :). Of hij nou per ongeluk op een lambo gekomen of dat d&#225;t eigenlijk altijd wel zijn grote liefde was. Bleek dat zijn voormalige 360 eigenlijk zijn toevallige koop was, en die bestelde-430 ook, maar dat ie &#233;igenlijk een lambo wilde. jullie kennen het verhaal van de 430, dat duurde te lang en zo kwam ie alsnog bij zijn juiste liefde terecht. Zo zie je maar weer dat het leven soms gestuurd wordt. Soms are we mend to be. daar vertel ik later nog wel eens wat over.
    Enfin, een paar pagina's geleden hebben we t ff gehad over italie, met alles wat erbij hoort, eten, vakantie, rai-uno, etc. Peter gaat elk jaar op vakantie in italie, gaat er misschien ook ooit wonen, en kan daarom ook al italiaans spreken en is t aan leren. Moest gelijk denken aan al die mooie namen die Judith de Koster een paar pagina's geleden hier neerzette als mogelijke term om aan je auto te geven, omdat die termen horen bij je geliefste zoals Chiara <geliefde>, Celestina <hemelse>, Gioia <vreugde> etc. Had die termen net van de week uit mijn hoofd geleerd en wilde in een reflex peter dus graag laten merken dat ik ook al wat italiaans kon, maar om peter nou gelijk aan te spreken met geliefde, hemelse, en vreugde, dat ging me toch net ff te ver :). Ik bedoel, kijk, t is een aardige vent, &#233;n hij heeft een lambo, maar om nou gelijk 'liefste' tegen hem te zeggen.....? :) Enfin, kwam dus niet verder dan nog te vragen of ie dan ook zo van italiaans ijs houdt, en te zeggen dat ik de bediening altijd zo goed vind in die italiaanse ijssalons. Was ie t roerend mee eens! Kijiijijjiijijik, als italiaanse-sportwagen-rijders, heb je dan toch gelijk een band onderling he...:D.
    Enzo (ha-ha) vl&#243;&#243;g de de tijd en hadden we al l&#225;ng honger, maar toen moesten we eerst ook nog naar boven, daar was ook n&#243;g een verdieping. Wat dacht je; allemaal autootjes. tientallen, honderden, ik denk wel duizenden. wat bezielt die mensen? :) nou, laat cor het maar niet horen, want die weet er &#225;lles van! Ik heb dat vorige week jammer genoeg gemist maar die heeft er een paar honderd thuis! En n&#243;g daar kijken he!?!? t is toch wat met die mannen. maar wat blijkt; ze kijken ook echt naar detail, in de zin van; het interieur moet kloppen, qua kleur, kwa details, en zo ook de buitenkant; nee deze is van 1995, ik moet die van 1994 hebben, want dit spiegeltje is niet goed, en die luchtroosters zijn hier in trapeziumvorm en ik moet ze in rechtboek. un-be-lie-ve-ble! ga t maar zoeken in die duizenden auto's! Stond paf. En me oren stonden helemaaaal te tuuten na de gedegen master-class die hij me ff gaf om me tenminste een b&#233;&#233;&#233;tje bij te spijkeren (ik ben immers nieuw in ferrari-land en weet nu eenmaal niks) want hij legde ff de verschillende merken uit; zoals ixo, en bbr, waarvan de mallen gekocht zijn door een chinees bedrijf die dat gaat v&#243;&#243;rtzetten (hoe w&#233;&#233;&#233;t je dat nou toch allemaal man!?) en kijk; "deze is grijs en heeft een rooie neus, en deze is rood en heeft een grijze neus". Echt waar hoor; dat zei -ie let-ter-lijk! Met het grootste gemak van de wereld. Is voor hem gewoon gesneden koek. en wat dacht je??? ja hoor; daar gaat ie w&#233;&#233;r met 3 autootjes. nrs 301, 302 en 303 in z'n collectie. Straks dondert heel zijn vitrine nog in elkaar thuis...:). Maar henk vond er ook nog een die hij niet had. tsssss. Ik verwed mijn kop eronder dat die gasten thuis zo'n kinder-vloertapijt hebben in de kamer, waar zo'n weg in afgebeeld is, met gras en bomen en water enz. die zitten gewoon thuis op hun knietjes op de grond met hun autootjes op dat tapijt te spelen, broem-broem, heng-heng, h&#233;&#233;&#233;&#233;ng.... Tsjonge-jonge.
    Maar goed we zijn er nog niet, want toen kregen we ''de folders''. De w&#225;t?? De folders ja. Bakken vol, rijen vol! Met stukken karton als tabbladen ertussen, met de merken met stift erop gekalk, en de types. En een prijzen man! Maar daar gingen ze weer hoorl Henk en Cor. En z&#243;eken man en z&#243;eken man. Alles lopen ze door. Cor kon echter jammer genoeg niet de juiste folder vinden van zijn mondial t. Henk vond wel een mooie folder van een 360. Die heeft ie gekocht. Niet voor z&#243;maar voor in de kast, maar ook echt om te lezen. Geen wonder dat ie over veel ferrari's zoveel verstand heeft!
    Tot slot in die hal; je houdt het niet voor mogelijk; postzegels, sigarenbandjes, eerste dag-evenveloppen, sleutelhangers en allemaal dat soort gesnor. Nou, alles gezien. Tegen die tijd vielen we om van de honger, was al ver na 14.00u. Dus eerst het restaurant overvallen.
    Dat eten gaat maar z&#243;-z&#243; tussendoor want ze blijven maar lullen. Waaronder overigens een intrigerend verhaal van Paulus, dat ie in werkkleding niet serieus genomen werd bij kroymans toen die daar wilde praten over de aankoop van een auto en dat dat ook let-ter-lijk gezegd werd tegen hem! "ja, uw v&#243;&#243;rkomen...." Tssssss. Dom-dom-dom. Da's dan toch wel een beetje kouwe kak hoor daar. Niet goed!
    Enfin, toch nog maar weer ff een rondje gaan lopen, kijken of we niks vergeten waren :), stonden ff bij de F40, en ondertussen belde Bram-broer-van, Henk, die was toch ook nog in de hal, samen met vriendin, dus toen ff op hem gewacht en nog ff verder gelopen.
    En ja....... toen gingen we ergens een hoekje om en toen ging ik bijna het hoekje om..... Daar stond ze.... een 355 GTS. Vuurrood. Toeoeoeoenk! Pof! Had ik blijkbaar overheen gekeken in het eerste rondje. ff goed bekeken. 69.500 maar.... Toch maar even de verkoper aangesproken (die stond immers t&#243;ch in de weg om een mooie foto te maken, dus die moest ff opzij) en ff lullen en je vertelt dat je een 328 gts hebt en zoiets de volgende wordt en 3 minuten later zit je erin........k Had het niet w&#237;llen doen, had het niet m&#243;eten doen, k wilde st&#233;rk zijn, het bewaren voor l&#225;ter, maar ze was te sterk voor mij.
    Je z&#225;kt erin, je pakt het stuur met beide handen vast, en je doet je ogen dicht, je haalt diep adem, voor zover dat nog gaat, en denkt: #$%^&F*CK**&^%$. Whooooow. P&#244;&#244;&#244;&#244;hhhh. <zucht> <zucht> en nog eens <zucht>. Wat zat ie lekker jongens ! onbegrijpelijk. Heeeeeel anders dan een 328. Met alle respect; dat is ook &#233;cht een ferrari en hij is mooi, en rijdt hard en leuk, maar je zit niet echt supercomfortabel. En dat zat dit wel!!!! Ik zat als een vorst. Zelfs met het targa-dak achter de stoelen. dat is bij een 348 voor lange mensen wel anders. En de bekleding is mooooooi. En de stoelen zijn mooooooi. En de metertjes zijn moooooooi. En er stond maar 65.000 km op de teller. En de spiegels stonden precies goed. Gaat die verkoper ook nog eens vertellen dat die fantastisch rijdt! Hij rijdt al 26 jaar Ferrari, en roemde deze wagen. Tsja, dat had ie nou net niet moeten doen:.... boe-hoe-hoeoeoeoeoe; k kon wel j&#225;nken! Ik probeerde nog de jongens te verleiden met "gaan jullie nog ff gezellig een rondje lopen?" maar daar trapte ze niet in. De motorkap moest nog open. Ik er weer uit, met vuurrode wangen (ik denk inmiddels net zo rood als de wagen) en je v&#243;elt het ook aan jezelf, de vl&#225;mmen slaan je uit, je hebt het warm, je z&#250;cht en je ademt sneller, t is net alsof juuuuuuh, nou ja, laat maar.... :)
    Enfin, klep ontgrendeld en ik begon al mijn spierballen warm te rollen want bij m&#237;jn 328 moet je dan ook &#233;cht een klep omhoog doen hoor... maar bij deze: schrok me t lazerus, want zzzzzzzjjjjjwoepp!, ik gooi die klep bijkans van dat ding af ! wat is dat l i c h t !! schrok me rot! of je een a-4tje omhoog gooit. s u p e r licht. Echt niet te geloven. Heeeel anders.
    Nou en daar lag ze dan h&#233;.... t&#233;&#233;&#233;&#233;e&#233;&#233;&#233;&#233;ring wat een blok. wat een slangen allemaal. de hele ruimte is volgebouwd. Het hele compartiment zit tsj&#243;k-vol ! Mooooooooi! Was allemaal keurig schoon ook. En naar de grond toe vrij open. Stak mijn kop er in, en kon met mijn vingers van mijn hand van binnenuit tegen de carosserie van de achterkant tikken..... en kreeg de volgende schok: tink-tink-tink. Tjseeeeeeeee; wat is dat dun... Gotsie, t lijkt wel blik als van een blikje frisdrank. Z&#243; dun. Ik zweer het je; een conservenblik sperziebonen is veel dikker. Verschrikkelijk. Iemand zal er tegenaan rammen met een andere auto; je bent n&#233;r-gens!!! Al rijdt die andere auto maar 5 km per uur, dan zit ie n&#243;g gelijk in mekaar. Maar ach; who cares????? D&#225;&#225;r koop je hem ook niet voor. Wil je iets veiligs dan moet je een leopardtank kopen. Die is alleen niet zo handig met inparkeren bij de supermarkt (kan wel veel &#237;n :) .
    Na ja, wat moet ik er verder over zeggen? Op de toerentalmeter binnen&#237;n had ik al gezien dat ie tot 8.500 gaat. Dat zal lekker giiiiiiieeeren als een gek. Had van de week al de tests gelezen van de autoweek, van '94, '97 en nog &#233;&#233;n. Deze was van '96. Een schoonheid, een beauty. Van de week maar ff naar Schagen in Noord-holland rijden........?????? Of toch nog maar niet?? :(. Hmmmmm.
    Geheel onder de indruk nog ff wat met elkaar staan te drinken. En je bl&#237;jft maar ouwehoren. Het werd al stiller in de hal. Om 16.00u (!!) zijn we dan maar gedag gaan zeggen tegen Bram, die ging de hal nog ff met zijn vriendin bekijken, en wij nog ff langs de Bugatti EB110 gelopen, en langs een 328- of 348 Challenge? (stond een beetje weggedoken), nog ff bij maranello gekeken, die gaat verhuizen, nog ff snel wat boeken doorgebladerd in een stand en toen naar de uitgang. hartelijk gedag gezegd tegen cor en henk, die gingen Gairo ff ergens op de trein zetten, dat zou hem veel tijd schelen, ff snel een foto van een lambo diablo gemaakt die buiten stond, en naar huis. Om 16.15. Je zal een vriendin hebben en gezegd hebben dat je maar ff 'een uurtje' gaat kijken. Die slaat je tot appelmoes als je thuiskomt. Snap ook niet hoe Cor en Henk dat doen... hi-hi.

Enfin, wat een geweldige dag weer. Ik rol van de ene verbazing in de andere, ik hoor nog eens wat, ik beleef eens wat, en.... het is super-gezellig z&#243; met elkaar !! Was weer een geweldige belevenis! En..... ik heb alvast in mijn nieuwe rode 355 gts gezeten....... Ik ga nu naar bed en daar ga ik heeeeerlijk over dromen....! Ciao allemaal!

Attached Files:

11. nofear01

Full Name:
    Robert v Gemeren
  12. nofear01

Full Name:
    Robert v Gemeren
  13. nofear01

Full Name:
    Robert v Gemeren
    Ôhh!: ik heb er maar een paar minuutjes in gezeten!...:D

14. nofear01

Full Name:
    Robert v Gemeren
    Henk; hadden jullie het echt over het koetswerk? ik dacht dat hij het over de banden had, de spoorbreedte is 4 cm breder, en misschien met 2 spacers van 1,5 dat je aan die 7 kwam? of ben ik nou gek.

Prachtige plaatjes trouwens!

Hij kán dus door mijn garagedeur.....

15. nofear01

Full Name:
    Robert v Gemeren
  16. pterps

pterps F1 Veteran

Full Name:
    Peter
  17. Paulus

Paulus Formula 3

jammer beetje klein verhaaltje!

paar minuten je hebt 3 kwartier zitten kwijlen!in die 355

k mis wel een heel belangrijk stuk verhaal,over die 348 van Henkie
    is eigenlijk geen 10 euro meer waard hij is helemaal opgebouwd uit zwarte gamma emmers.!-!-!

maar k zal er verder niets meer over zeggen (het is zo erg dat hij zelfs van de F-chat verwijderd kan worden)

18. henkie

Full Name:
    henkie
    ***Robert Nofear: zeer beknopte versie van Houten. Had je geen tijd ??

***Paulus: heb je de pm van mij ontvangen ?

19. nofear01

Full Name:
    Robert v Gemeren
    Oh ja!; dat ie thuis waarschijnlijk ca 100 emmers heeft waar de halve bovenkant van af is..:D
    Zo lang? na in mijn b e l e v i n g was t echt maar een paar minuutjes hoor...:D

Heb t kwijl dat overal zat overigens weer keurig netjes afgeveegd hoor...;)

20. Paulus

Paulus Formula 3

ja gisteren heb ook geantwoord

is best morgen eten we we een happie in de magneet )snitsel paradijs'

21. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

Full Name:
    Vu
    Zoals we Robert al kennen, is het een zeer beknopt persoon :D hahaha....laaange tekst Robert! Kostte me wel ff om door te nemen hoor ;)

Maarre ik wil dit even aanhalen: "Heb tegen de mevrouw maar niet gezegd dat het bij mij tegen a n g s t -zweet was" Agstzweet? NOFEAR kent geen angst! :)

Toen ik aan het lezen was en "tot slot" tegenkwam dacht ik dat je er een einde aan maakte. Het is niet voor niets een "concluderend woord" hehe krijgen we nog zo'n lap tekst erachteraan :D Ik kon weliswaar niet mee, maar mede dankzij Robert kan ik toch alles een bj mee beleven.

Leuk om de foto's te zien en leuk om te horen dat jullie het allemaal naar je zin hadden :)

Op naar de volgende beurs? Ik denk dat de eerstvolgende de Interclassics in Maastricht is....

Groeten,

Vu

22. Paulus

Paulus Formula 3

Op naar de volgende beurs? Ik denk dat de eerstvolgende de Interclassics in Maastricht is....

Groeten,

Vu[/QUOTE]

nee we hebben al eerder op een beurs afgesproken
    de kamasutrabeurs (niet tegen nofear zeggen want mijn vrouw leest ook wel eens op fchat)

23. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

Full Name:
    Vu
    hahaha...ik weet niet wat je van plan bent met je 360 S (je meisje nog wel) :D

24. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nee, de 360 gaat niet weg. Het is eentje voor bij de rest van de collectie ;)

Ik mag hopen dat dit een droge mop is :)

25. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Full Name:
    Gairo Flores
    Heb thuis geen internet tot volgende week :(

nu heb ik al een behoorlijk stuk bij gelezen begonnen van af pagina 313

strak post ik wat meer heb dan weer een tussen uur :S

Share This Page