Ton Visser: Was het nog wat in Engeland ? Niet de hele boel verregend ? Alexander / Guy: Zijn jullie nog in Houten geweest ? Hebben jullie niet gezien ?? Fumacher: Inderdaad, Interclassica in Maastricht is een mooie beurs. Heb daar vorig jaar voor het eerst Roel Dinogt4 en Ton Visser ontmoet. Gaan we zeker heen !
pfff..........weer een beetje bij gelezen. Lekker druk hier. Krijg weer wat tijd om hier vaker langs te komen.
btw, heb de Mondial nog diverse keren uitgelaten afgelopen 2 weken. Ook vanavond gaat die weer van stal Helaas regent het maar ja, het is maar een auto, dus een beetje water zal haar geen kwaad doen.
Oh ja, da's waar ook!, was ik ff vergeten Eehhh, foutje...! Dacht da k al uitgel*ld was, maar was nog niet zo. Sorriiiiie Daar deed ik het ook voor Vu! En zo zijn er waarschijnlijk nog meer... Pterps ook genoten? Ja, kan je t er aan af zien? Goed zo dan. Volgende keer niet meer gaan tennissen hé Ohw, God, wat nu weer???? k dacht dat ik voorlopig ff van mijn belevenissen af was!.... 11-13 januari 2007 : http://www.interclassicsmaastricht.nl/ Thema; auto's in films! Ohw leuk....! (nee hé, niet weer he... )
Ik heb hem gisten gekocht in houten voor een mooi prijsje van 15 euro Ik dacht eerst ach jo F355 is toch een 355 daar hoef ik je toch niet voor tewaarschuwen maar na gister snap ik het helmaal Mooie Foto's Het begon allemaal Zaterdag middag. ik zou Zondag naar Houten gaan. had nog rond een uur of 1 geken of er nog meer mensen gingen en hoelaat, maar toen was er nog niet zoveel bekent. dus ik denk bij me zelf ik kijk nog wel na eten even wat blijkt nou na het eten licht internet er uit Zondag ochtend 7 uur opgestaan, nog geken hebben of er weer internet was maar nog steets niet . Om kwart voor 8 op tein gestap naar houten. om 10 uur was ik eindelijk in Houten. eerst maar binnen gegaan er rond gekenen. na alles een keer vluchtig te hebben bekenen ben ik nar buiten gegaan kijken of daar nog wat te zien is. er was niet zo heel veel te zien alleen nog een testarossa gezien. het weer was nou niet zo geweldig om buiten te blijven dus maar weer naar binnen gegaan. nog wat rond geneust tussen de boeken had ik net een boek over de Ferrari 360 Spider in mijn handen en wie kom ik tegen ? ja juist paulus. die vertelden dat de rest rond een uur of 12 zou ariveren. nog wat rond geken en kwam ik het bruchte boek de orine v8 in het nederlands tegen dus maar meteen gekocht. Toen was het al tegen half 1 en kwam ik de rest tegen naar sammen nog een rondje gelopen te hebben en nog gezellig gegeten te hebben. gingen we treug naar huis. ik werd naar het staion in Gelldermasle gebracht daar wachten op de trein ben ik maar mijn mooie boek gaan lezen. Eindelijk kwam de trein dus ik maar snel in stappen zo dat ik weer veder kon lezen. maar wat bleek nou de trein had 2 treinstellen en die werden los gekoplet de voorste trein stel ging naar tiel en het achtste naar Eindhoven. dat was blijkbaar 2 keer omgeroepen maar heb niets gehoort. zou vast komen door het boek. Zit ik al een tijdje in de trein nog steets aan het lezen. kom de conedtuur langs en vraag waar ik naar toe moet ik kijk vreemt en hij zecht dat ik in de fouten trein zit. moet ik weer hebben. uit eindelijk is alles weer goed gekomen en ben ik weer thuis gekomen
Nou, wat ik net weer zie: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5560&cache=no Porsche speelt schijnbaar goed in op die fratsen van jullie (naampjes geven aan auto's ... sorry Ferrari's moet ik zeggen ) Heeft Paulus toch de verkeerde auto uitgezocht om haar een naam te geven?
Dan heeft ze hem eindelijk, en dan haalt ze Laura eraf en laat ze die andere tekst erop zetten: THANKS DADDY Neem aan dat ze die Porsche niet zelf hoeft te betalen ??? whaha
tis al druk zat om deze bij te houden jammer als je ineresse toont dat je dan zo'n opmerking krijg. maar ja! moderator spreekt (ander woord voor god)
Nou Robert ik heb weer genoten hoor van je verslag, dacht vanmorgen even snel bij te kunnen lezen alvorens ik de foto's zou uppen. Maar dat bleek dus niet te gaan, halverwege je verhaal ben ik maar even gestopt om de foto's online te zetten. Jammer dat ik er niet bij kon zijn gisteren, op zich vind ik Houten niet echt indrukwekkend, maar met zijn allen was het vast wel gezellig. Gairo wat heb je een lekkere reis gehad zeg, kan me goed voorstellen dat je met je hoofd helemaal in dat boek verdiept was.
Inderdaad, we zijn rond 10u30 in Houten aangekomen, samen met enkele andere Belgische Alfa's, makkelijk parking gevonden. We waren echter niet op de hoogte van 'n afspreekpunt, die info zal ergens in deze thread verdronken zijn? Ik geloof wel dat we ongeveer rond dat uur dat ik hier vandaag gelezen heb, Peter's Lambo aan het bewonderen waren maar we zullen de F-Chat delegatie dus net gemist hebben. We hebben tot een uur of 3 in de namiddag in de hallen rondgedoold en bekeken wat de beurs zoal te bieden had. Viel erg goed mee, leuke dag gehad, heel wat afgelachen Nog wat kunst bekeken, hoewel kunst, die meneer met z'n schilderijen van de Italiaanse vlag en dat detail van die 599 GTB had misschien erg z'n best gedaan maar met z'n werken nam 'ie de artistieke vrijheid wel HEEL letterlijk. Natuurlijk de aanwezige Ferrari's erg goed bestudeerd, die rode 355 GTS was 'n echte beauty, prachtige wagen! Vonden jullie ook niet dat die 308 VEEL te duur was voor de staat waarin 'ie zich bevond? Enfin, buiten op de parking hebben we ook nog 'n 360 Spider, 'n 360 Modena, 'n 348 en twee Mondial's gezien, naast de twee 355's die de passagiersritten verzorgden natuurlijk. Wat was er met de 360 Spider van Meijers gebeurd??? Verder een handvol Maserati's en heel wat ander Italiaans spul natuurlijk. En ook zo'n nieuwe Rolls (prachtig zicht om deze naast die gele Modena te zien staan!) en 'n Viper!? Wat deden die daar??? Dan nog even de twee 355's enkele rondjes achtervolgd met de Alfa om te weten te komen welke route ze precies volgden en vooral, om te genieten van het zicht en het geluid van Ferrari's op de openbare weg, tja, je bent gek of je bent 't niet. Ze reden idd niet echt door, weg was nogal druk en nat, waren dus vrij makkelijk te volgen. Als er niet van die idioten de pas probeerden af te snijden natuurlijk. Al met al leken die ritjes, zoals Henk al had aangegeven, hun geld niet echt waard. Bij terugkomst nog even bij die bewuste 355's gestaan en toen maar beslist huiswaarts te rijden... lukte echter niet want net toen vertrok ook de gele 360 Modena... die we dus nog een tijdje gevolgd hebben in de verkeerde richting Zo kwamen we in de buurt van Hilversum uit, nu we daar dan toch waren maar even de afrit genomen en op zoek gegaan naar Kroymans. Even staan kijken door de ramen en toen op 't idee gekomen om onze oude vriend Waldo, starter van deze NL-thread even op te zoeken in z'n woonplaats in de buurt van Utrecht. Nog een zeer aangename avond doorgebracht en oude (Ferrari) herrineringen bovengehaald. Na enkele uren toch maar weer richting België gereden en daar 's avonds laat ook nog even bij de showroom van Ferrari Antwerpen gaan kijken 't Was dus een leuke dag maar inderdaad, als je die beurs eenmaal gezien hebt...
Wat een dag idd!!!! We moeten nog maar eens "op stap" gaan in Nederland! En idd, de beurs viel al bij al ook wel mee
Goed zo gairo! Goed verhaal! Je vorige was ook al spannend geschreven over hoe je bij v/d Akker aankwam, en iets roods zag. En nou neem je zelfs de verkeerde trein door een F-boek. Prachtig. Maar hoe laat was je wel niet pas thuis dan? Prachtig te lezen dat jullie ook een fijne dag gehad hebben Alex! En er een fijne dag van gemáákt hebben. Ferrari's achtervolgen, ouwe bekenden opzoeken, herinneringen ophalen en nog ff langs een f-showroom! Nou-nou, goed hoor; that's the spirit!! Fijn te lezen dat iedereen een leuke dag heeft gehad. Daar í s zo'n evenement en t leven toch immers voor ?. (en ben gelukkig dus niet de enige gek die t allemaal zó mooi beleeft!) Zojuist ff op routeplanner gekeken, zwijndrecht-> schagen, 141 km.... Op de site staat echter vrijwel niks bijzonders (www.dinoservice.nl).... en voor t laatst geupdate op 22-9-04...
Wat een triest verhaal hebben ze trouwens op hun site geschreven jongens: moet je eens naar die 2e alinea kijken, als mogelijke tekst achterop: "No more Ferrari!" Wat een sukkels! Zijn ze nou helemaal gek? Laten we dit op onze kop zitten?? Heb hun tekst naar mijn beleving dus maar even gekopieerd en aangepast en dan wordt het dus dit: Laat je creativiteit de vrije loop en geef je <stofzuiger> een eigen identiteit met een unieke aanduiding op de achterklep. Dat kan alles zijn: 'made in germany', 'back off', 'follow me', 'have a nice day', ... Denk ook eens aan een tekst die helemaal bij jou past op de achterkant van je <half opgeblazen plastic zak>, zoals: 'no more ferrari', 'my third', of 'thanks daddy'. Maar ook een subtiele verwijzing naar je zeiljacht (Goulette), je favoriete merk jachtgeweer (Remington) of muziekinstrument (Fender) is een manier om <je platgeslagen kever> te onderscheiden als die van jou. Misschien liever laten zien waar je woont? Vegas, Amsterdam, Nice of elke andere lokatie op de achtersteven kan. Mag natuurlijk ook je favoriete vakantiebestemming zijn: Marbella, Palm Beach, St. Moritz, Dubai... De tekst van je keuze is simpel on-line te bestellen via het bestelformulier...bla-bla-bla Eikels... PS: lekker t-shirtje 308Rob !
Zo eerst weer ff bijgelezen voor je het weet loop je hier achter! Patrick: bedankt voor je mooie foto vanuit Assen! Joop: bedankt voor je welkom
Robert, ben vandaag nog bij Guus geweest even feliciteren en hij heeft gezegt dat je zelf je pedaal rubbers er op moet zetten.