Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 260 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Henk! dit ziet er fantastisch uit man! tjeeeee. Jij hebt echt een onwijze goeie neus voor spullen op te zoeken, in te kopen, etc. Ben er heel blij mee! Onwijs bedankt! ik pm je ff.

2. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Kan je je voorstellen wat 't is om ermee te rijden... *zucht* Elke km zit nog in m'n geheugen gebrand...

Wie wil er nog eens uitwijden over hoe lang je precies naar dat moment hebt uitgekeken... welke hindernissen je tegenkwam en hoe groot de ontlading was toen die dag van aankoop eindelijk was aangebroken?

Ik ken verhalen van mensen die er 25 jaar over deden om hun droomwagen te bemachtigen, maar ook van mensen die op 'n dag of 2 beslisten om "eens" een Ferrari te kopen...

3. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
  4. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Kende je die wagen en z'n prijskaartje echt niet??? :confused:

Bassisprijs België...
    599 GTB Fiorano; 217.752
    599 GTB Fiorano F1; 224.770

Bassisprijs Nederland...
    599 GTB Fiorano; 291.064
    599 GTB Fiorano F1; 300.588

5. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Ja, ik moest nog aan je denken Alex, toen ik erin zat! Temeer omdat het vrijwel zeker was dat jij er die zondag ook was in Houten. Ik dacht al; die word gek als -tie deze ziet. Maar welke vond jij mooier/ de gtb of gts? fc*k man, jij hebt al in zó'n ding gereden.....

Over je vraag; bizar dat je die zojuist gepost hebt! ; diezelfde vraag heb ik toevallig afgelopen weekend ook al gesteld in een klein stukje dat ik al heb zitten vóór te typen, maar dat staat nog in Word, dat post ik tzt wel een keertje. ik ben er namelijk ook heel benieuwd naar; zowel bij de F-bezitters, als bij de F-dromers/fans. in dat stukje noem ik jou ook (omdat je een doel hebt én er al eens gehuurd hebt).

6. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Wel van benaming, maar niet echt goed kwa uiterlijk. De nieuwere types ken ik nog niet zo goed, omdat ik die nog niet in t echt gezien heb, en ook niet autobladen zit door te spitten.

Ze zitten ook wel iets boven budget....:(. Heb ik weer; vind ik eindelijk 'n leuke wagen, ligt ie net 10.000 boven budget... :D.

ps; wat een verschil tussen nederland en belgie......<zucht>: un-be-lie-ve-ble..... wat een land hierzo....:(

7. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #6482 pterps, Nov 17, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Helemaal met je eens, kan het me ook allemaal nog heel goed herinneren, vooral een ritje in een 355 GTS onder de geluidswal bij Zeist (A28). Een aanrader voor elke F bezitter.

Bij Kroymans stonden nog een aantal 430's te wachten op hun nieuwe baas:

http://img24.imagevenue.com/img.php?image=46168_4606_by_pterps_149_aan_123_474lo.jpg
    http://img142.imagevenue.com/img.php?image=46174_4606_by_pterps_147_aan_123_558lo.jpg
    http://img37.imagevenue.com/view.php?image=46182_4606_by_pterps_150_aan_123_430lo.jpg
    Image Unavailable, Please Login

8. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Ja Peet, wrijf het er nog ff een keer lekker in jôh........ :) <zucht>....
    Machtig mina; wat zijn die dingen mooi...... <zucht>. Die zwarte voor in de woonkamer, in plaats van het dressoir, en die gele om mee te rijden.... :D

9. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Pterps.. hele mooie fotos weer. Jammer dat er geen rode 430's staan om af te leveren. Er is voor mij maar 1 kleur, en dat is rood.
    Peter Schumacher was ook blij met de Lambofoto's van laatst.

Binnen bij Kroymans staat een grijze F430 demo, daar heb ik woensdagmiddag even ingezeten. Wat is dat ook van binnen toch mooi jongens... die gele toerenteller, dat carbon rond de console. Prachtig.

10. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    deze week ff wezen kijken naar die 430 die daar binnen staat.(nog ff dromen) is mega mooi ding helemaal stark en 8500 km er op alleen de kleur (toch liever rood denk ik)

er stonden wel 2 430's buiten voor onderhoud een spider en een gewone.
    nu wel goede ervaring met de verkoper daar.

11. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Verdorie Henk en Paulus (en ook pterps); wat doen jullie toch leuke dingen zeg! gewoon doordeweeks! tsja, da's het voordeel als je veel op weg zit, zeker? gewoon ff omrijden :). Tof! dus zo'n 430 is weer nóg veel mooier dan een 360? tsja, kan eigenlijk ook niet anders, is weer zoveel jaar later. maar ben ik toch wel eens nieuwsgierig naar. misschien moet ik ook eens langs?
    en paulus: als eigenaar van een 360 mag ik idd hopen dat je nu wel serieus genomen wordt ja. (ehh... de klemtoon gewoon op 'serieus' hoor :D). maar dat vorige akkefietje vind ik toch geen prettige wetenschap meer voor kroymans. hoe ging dat eigenlijk bij Wiggers? ging je daar strak in t pak heen, of ook gewoon in normale kleren. of in bikini of zo ?? :D

12. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    In Houten was de GTS zonder enige twijfel de auto van mijn keuze... die leek &#8216;t meest verzorgd... ik heb het sowieso altijd iets meer voor open wagens gehad... niets mooier dan genieten van &#8216;t geluid van &#8216;n Ferrari in open lucht... de 355 Spider is subliem maar ik heb gemerkt dat de kap van dit model voor problemen kan zorgen... problemen die met de 360 Spider weggewerkt waren... De GTS blijft &#8216;n erg mooi compromis tussen Berlinetta en Spider...

Ja, ook ik ben bezeten door Ferrari sinds ik &#8216;n kind was... de Testarossa was midden jaren &#8216;80 m&#8217;n eerste kennismaking met &#8216;t merk en werdt meteen m&#8217;n favoriet... toen kwam de F40 uit... ik begon me in het merk te verdiepen en leerde al gauw de geschiedenis en de historische hoogtepunten kennen uit allerlei boeken, video&#8217;s, schaalmodellen die ik kreeg en kocht... ik werdt helemaal gek van de 250 GT Calfornia Spyder en zoveel andere parels in de rijke geschiedenis van Ferrari... de 328 GTS leek mij toen DE ideale en meest realistische auto om zelf te bezitten... ik MOEST er &#233;&#233;n hebben... zelfs m&#8217;n verjaardag lijkt te bevestigen dat een 328 me op het lijf geschreven is :)
    Ondertussen begon ik naar allerlei Ferrari gerelateerde evenementen te gaan... sindsdien geen enkele editie van de Spa Ferrari Days meer gemist... Ik keek, zoals zovelen, naar Magnum PI en Miami Vice... maar &#8216;t was mij vooral om de auto&#8217;s te doen...

Later werdt &#8216;n zwarte 512TR m&#8217;n droom... daarna de iets bereikbaarder 348...ondertussen raakte ik ook ge&#238;ntresseerd in andere Italiaanse wagens, Itali&#235; en Formule 1 en begon ik in 1992 voor Ferrari te supporteren terwijl ze al jaren geen overwinning meer hadden behaald... Iedereen verklaarde me gek, ook toen ik steeds harder verkondigde dat m&#8217;n eerste eigen auto &#8216;n Fiat zou zijn, dat ik daarna &#8216;n Alfa Romeo wou en dan de ultieme Fiat ;) een FERRARI!
    Ik maakte plannen voor &#8216;n reis naar Maranello en raakte nog meer verslingerd aan het land en alles wat het te bieden heeft, auto&#8217;s voorop... De verkenning van nog andere Italiaanse gebieden volgde snel... hier zat ook m&#8217;n opleiding kunstgeschiedenis en m&#8217;n bijverdiensten in de mode voor iets tussen...

En toen... werdt de F355 aan het publiek voorgesteld... ik was er weken niet goed van... de wagen leek me echt de perfectie zelve en werdt &#8216;n obsessie... In 1997 mocht ik voor de eerste keer zelf even met &#8216;n 328GTS rijden... twee jaar later volgde de unieke kans om &#8216;n 355 Spider voor enkele uren te lenen... dat smaakte natuurlijk naar meer en dankzij enkele mensen kon ik de daaropvolgende jaren verschillende keren tegen &#8216;n ZEER gunstig tarief over deze wagen en ook een keer over de 328 GTS beschikken... enkele uren, &#8216;n dag, &#8216;n weekend,... steeds in het achterhoofd houdend dat ik genoeg geld opzij bleef zetten voor m&#8217;n toekomstige EIGEN Ferrari natuurlijk, dat spreekt voor zich :)
    Al die jaren zaten diverse toegangscodes en geheugensteuntjes die ik gebruikte vol verwijzingen naar allerlei Ferraritypes, prestaties en gebeurtenissen... ik leerde informatie van buiten en ging steeds verder in het zoeken naar links... telefoonnummers, datums, adressen, nummerplaten,... ik zie overal verwijzingen... SICK! Ik weet &#8216;t... Een voorbeeld... in m&#8217;n gsmnummer hoef je maar 3 cijfers toe te voegen en je ziet 3 Ferrari types...

Om maar te zeggen... de liefde, de passie, de obsessie zit diep... HEEL ERG diep! Bijna om ziek van te worden... 'n echte verslaving... Bij het zien en horen van 'n Ferrari raak ik nog steeds 't noorden kwijt...

Ondertussen zit ik in fase twee van m&#8217;n Fiat-Alfa-Ferrari plan, ben ik vader geworden, is de kans groot dat ik nog voor het einde van 2006 een eigen huis bezit, ben ik enkele keren vrij dicht bij de aanschaf van &#8216;n Ferrari geraakt maar nooit echt dicht genoeg om qua verzekering en onderhoud echt haalbaar te zijn, en nader ik steeds dichter de leeftijd die ik had vooropgesteld om er ECHT wel &#233;&#233;n te hebben...vroeger mag ook maar als &#8216;t tegen m&#8217;n 35ste niet lukt vrees ik dat &#8216;t er nooit meer van komt...
    Hoe dan ook, ik zie de toekomst na een donkere periode dat ik m&#8217;n geloof al even bijna begon te verliezen weer positief tegemoet... de Ferrari komt er!!! :)

Als &#8216;t een troost kan/mag zijn, hier in Belgi&#235; is de belasting en inschrijving &#8216;n stuk duurder dan bij jullie...

Of door de Waaslandtunnel in Antwerpen... :D

Dit filmpje heb ik hier nog niet in &#8216;t openbaar laten zien geloof ik... &#8216;t is &#8216;n beetje donker en de geluids en beeldkwaliteit kon beter maar &#8216;t geeft toch &#8216;n idee :)
    Deze beelden zijn gemaakt in juli 2004, de voorlopig meest recente keer dat ik met &#8216;n Ferrari heb kunnen rijden... was op zaterdagavond enkele uren nadat ik de auto had afgehaald... Natuurlijk had ik meteen &#8216;n afspraak gemaakt met m&#8217;n goede vriend Guy/RPMtifosi en z&#8217;n vriendin...

http://video.google.nl/videoplay?docid=8219783634817230237&hl=nl

13. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    prachtig verhaal Alex! geweldig! leuk leesvoer. tjeeee, wat kan Ferrari ik weet niet wat betekenen voor mensen. Herinner me ineens het roemruchte TV-programma ''Showroom'' van de ncrv van vele jaren geleden, waarbij iemand spontaan begon te huilen alleen al als je het woord Bugatti noemde.....
    Mannen en auto's.... wat is dat toch?? :)

14. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,783
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Wat een herkenbaar verhaal zeg ! Ik had het zelf kunnen schrijven. Enige verschil is dat ik tussen het huis en het kind de auto heb gekocht. Nu, met een kind en vooral de extreem dure kinderopvang (&#8364; 1.100,- per maand NETTO, dat is 2.400 ouderwetse guldens, daar kun je een eengezinswoning van financieren), wordt het nog een kunst de Ferrari te kunnen houden trouwens...gelukkig heb ik een vrouw die de Ferrari volledig support en is de grote beurt net dit voorjaar geweest (van de Ferrari dan).

Ik wil trouwens deze winter al deze memorabele TV-momenten op DVD gaan zetten, de videobanden heb ik nog. Ze zijn wel grijs gedraaid in die tijd, maar liggen nu toch al enkele jaren te verstoffen; de uitzending van Jambers over Ferrari-rijders (met dat foute type met die Lambo Countach en pa een witte Testarossa), de introductie van de F40 bij RTL Veronique, de introductie van de 348 etc etc. T.z.t. zal ik er wel melding van maken als de DVD af is. Bij een FCN evenement vorig jaar in Zuid-Frankrijk kwam ik de Belg tegen met de grijze 328. Toen ik zei dat ik hem herkende van de Jambers uitzending stond hij mij verbaasd aan te kijken: 15 jaar later nog herkend worden ? Wat hij niet wist, was dat ik die band wel 30 keer had gekeken destijds !

15. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Bij mij ook zoiets. Ik heb, zolang als ik mij kan herinneren, een uitgesproken interesse in auto´s en rode sportwagens in het bijzonder. Zo heb ik als kind ns een plastic speelgoedauto gekregen waarvan de vormgeving toen al indruk op mij maakte. Geen idee wat het was. Achteraf weet ik dat het om een 512BB ging. Steeds meer begon ik besef te krijgen van het merk Ferrari als bouwer van peperdure, vaak rode, sportwagens. Ik ging definitief voor de bijl toen ik voor het eerst een plaatje van de Testarossa zag, ergens medio 1984. Het was ook ongeveer in die tijd dat de 1:18 versie van Bburago uitkwam en die moest ik hebben. Het eerste artikel dat ik zo graag wilde hebben dat ik er voor gespaard heb. Toen kostte dat ding al fl 39,95, bij de Bijenkorf. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik em eindelijk kon kopen en thuis in de kast zette.

Toen heb ik ook heel bewust besloten mij verder in het merk te verdiepen en de miniaturen te verzamelen. Waar ik toen nog plaatjes uit stripboeken natekende, werd dat vanaf toen steeds meer (en eigenlijk alleen maar) Ferrari. In die tijd kreeg ik ook een boek over Ferrari met daarin de nadruk op de klassieke modellen. Toen ging er zowaar NOG een wereld open. Het bleek dat de wereld van Ferrari nog veel verder ging dan rode tweezits sportauto´s. Een 512M Lemans racer vond ik maar een bizar ding. Een 250 LM had een rare afgekapte achterkant. Sommige modellen van Vignale stonden wel heel ver verwijderd van mijn toenmalig beeld van het merk. En is een 250 GTE echt net zozeer Ferrari als de Testarossa dat is?? Kortom, ik was genoodzaakt wat nuance aan te brengen in mijn beeld en beleving van Ferrari.

Dat heeft er uiteindelijk in geresulteerd dat ik nu te maken heb met een fascinatie juist voor met name de pre-1984 modellen, ook voor de soms bizarre uitspattingen van Pininfarina, Vignale en zelfs Drogo, om maar te zwijgen van Ferrari´s optreden op de roemruchte circuits over de hele wereld.

Inmiddels ben ik talloze Ferrari-evenementen, wat boeken, een zooi tekeningen en bijna 200 miniaturen verder en heb ik me er inmiddels maar bij neergelegd: het Ferrari-virus is chronisch, (relatief) peperduur en er bestaat geen medicijn voor.

16. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    welke partij is ook al weer voor gratis kinderopvang?

17. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    net seven part 2 zitten kijken (heeft mijn slaaf gebracht) echt super helemaal gaaf.

roger,
    misschein kan jij je dit herrinneren (of heb je het) toen ik als kind eens naar Ivo nijehe heb zitten kijken was hij in frankrijk (denk ik) en daar was een of andere kerel met een wit kasteel en een mega schuur vol met ferrari's
    ik heb dat toen een keer gezien en nooit meer.
    ik ben toen een week van slag geweest magnum en sonie croket waren toen ook mijn idolen. en dan ook die ivo nog met deze show.

mijn passie voor ferrari is ook al sinds ik me kan heugen mijn kamer vol met auto's en posters en natuurlijk magnum na praten.

ja drie jaar zoeken (en er omheen draaien) mijn eerste ferrari gekocht.
    was al bij 5 verschillende wezen kijken,maar dat was allemaal niet veel.
    via lex Forza eentje gevonden in maastricht ik ben toen wezen kijken en heb binnen 5 minuten de deal gedaan (bmw dealer,hij was hem spuug zat)daarna na forza laten brengen en hem groot onderhoud laten geven,en alles weer spik en span laten maken.

nu naar een jaartje rijden mijn 348tb heb ik hem ingerolen en zoals jullie weten een 360 S gekocht.deze gaat in April naar Forza om hem na te kijken en hem in te voeren.
    en ja dan op 15 mei ga ik hem halen en gummen tot ik een ons weeg.
    tot die tijd maar 150 keer per dag in de garage kijken.

18. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Paulus, (mijn story of life komt vanavond..) die aflevering van Ivo Niehe was te gek. Allemaal paardestallen vol Ferrari's. Had zelfs een eigen circuit in de tuin.

Die kerel ging met zijn helicopter naar het werk in Parijs. Hij was de alleen-distributeur van Pioneer auto apparatuur van volgens mij Noord Europa.

19. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Geweldig Roger, ik wil dolgraag die uitzending van Jambers weer eens bekijken. De laatste keer dat ik die gezien heb was op school tijdens een van de lessen, OMD78, kan jij je dat nog herinneren (was een les van Dhr Vader)?

Verder lijken onze verhalen denk ik aardig op elkaar over het hoe en waarom van Ferrari's. Ik kwam ergens in 89 een F40 tegen op de duitse autobahn, die beste man draaide net een parkeerplaats op, toen was het hek van de dam natuurlijk, dat heeft zoveel indruk gemaakt. En ritjes met 348's, 355's, 328's en een F512M hebben dat alleen maar verder aangewakkerd.
    Maar die Ferrari kan nog wel even duren, heb 2,5 jaar geleden een huis gekocht, ben vorig jaar getrouwd en er is een kleintje op komst, dus voorlopig zit het er voor mij niet in.

Over die kleine gesproken, hebben jullie nog goeie tips voor mij hoe je zo'n kleine helemaal auto/ferrari gek kan krijgen? Kreeg laatst al het advies om hem/haar zo snel mogelijk na de geboorte me te nemen naar de Nurburgring/Nordschleife om de nodige rondjes mee te maken in de Ringtaxi :) Kijk dat soort adviesen daar kan je tenminste wat mee!

20. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

Klopt dat was de aflevering.
    als iemand weet hoe ik die kan verkrijgen hoor ik het graag

21. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik ben voor de aardigheid even aan het tellen geweest wat 2 seizoenen Ferrari bezitten mij nu eigenlijk heeft gekost. Ik heb het nu niet over de afschrijving (die er eigenlijk niet is) maar over de extra zaken.

-verzekering Assicuro All risk EUR 1325
    -wegenbelasting EUR 620
    -spacers gekocht bij Hill EUR 600
    -alu ringen gekocht rond de klokken EUR 90
    -nieuwe matten EUR 69
    -'s nachts op snelheid verrotte vrachtwagenband geramd (spuiten) EUR 400
    -oliefilter gehaald bij Kroymans EUR 44
    -olie Mobil 1 0W40 via Ebay.de 12lit. EUR 108
    -APK + inspectiebeurt bij Forza / Oss EUR 263

Opgeteld: EUR 3519 delen door 728 dagen (2 jaar) = EUR 4,83 per dag.

Ok, we hebben gereden totaal 9000km : 8 = 1125 lit. xEUR 1,35= EUR 1518

Dus dat valt allemaal erg mee, maar het is ook een kwestie van geluk hebben. Voor hetzelfde geld had ik nog EUR 5000 kosten gehad aan dit of dat. Mijn auto moet een beurt hebben met riemen (eens per 3 jaar, echter voor het laatst gedaan in 2002) en dat kost tussen de EUR 3000 en 5000. Het is net wat ze tegenkomen, aldus Alex Forza 3 dagen geleden.

Natuurlijk heb je eigenlijk geen afschrijving meer op een 348.
    Met nieuwere auto's is dat een heel ander verhaal, maar dan heb je ook wat natuurlijk.

Ik wilde mijn hele leven al een Ferrari hebben. Had als 18 jarige de hele kast volstaan met modellen. Twee jaar geleden was het zover, dankzij deze site durfde ik het aan. Ik was vroeger helemaal gek van Miami Vice, nu nog overigens. Heb alle 24 videobanden nog. Gelukkig zijn er al 2 jaargangen op dvd.

Maar het blijft een dure hobby die echt niet voor iedereen weggelegd is. Ik heb een beetje geluk gehad, de andere iets minder. Mijn vrouw bijvoorbeeld geeft er helemaal niks om. Natuurlijk loopt ze hard op de meeting omdat jullie allemaal gasten van mij zijn, maar geloof je mij als ik zeg dat wij er samen nog nooit ingezeten hebben ? Toen ik hem kreeg heeft ze met de buurvrouw een rondje gereden van 500 meter. Verder heeft ze er nooit ingezeten. Als ik hem morgen verkoop springt ze een gat in de lucht :)

22. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,783
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #6497 roger_l, Nov 17, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Mijn Ferrari-gekheid is ontstaan op het Vrijthof in Maastricht. Bij een oldtimerrally kwam een kleine rode auto aan, waarvan ik de vormgeving zo geweldig vond dat ik mijn fotorolletje er helemaal mee volschoot. Achteraf bleek het een Dino (246 GTS) te zijn geweest. De Dino-memorial in Maastricht volgend jaar is dan ook een absolute must.
    Kort daarna kwam er een uitzending bij het ZDF (moet ergens rond 1986 geweest zijn) waarbij Ferrari-bezitters werden gevolgd, iemand met een 288 GTO die een stevig aantal rondjes ging rijden, een vrouw met een 400, een Dinobezitter, iemand die z'n hele kelder had verbouwd met daarin alleen maar schaalmodellen en boeken en uiteindelijk ging iedereen via de Gotthard-pas naar Maranello. De band heb ik laatst nog eens bekeken, blijft geweldig.
    Vanaf toen is het eigenlijk pas goed misgegaan....maar ach, volgens mij zitten hier de enige geloofsgenoten die het begrijpen...

Ik heb mijn dochtertje van bijna 3 maanden al verschillende keren in de maxi-cosi meegenomen, maar iedere keer valt ze in slaap na de eerste bocht; het juiste recept heb ik dus in ieder geval nog niet gevonden

23. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    ey henk weet jij of peter vandaag met zn Gallardo spyder op pad is geweest?

24. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Wat een heeeerlijke verhalen zijn dit allemaal jongens. Heel leuk om te lezen. Bovendien komen we dan weer ietsje meer te weten over elkaar, van waar de beleving vandaan komt. Vind ik erg leuk. En het komt z&#243; waanzinnig overeen. Ik had deze vragen al eens op een lijstje gezet, voor de winter, om de winter door te komen, voor het geval het in de winter te stilletjes zou worden op deze site. k Had het ook al gevraagd aan pterps toen ie meereed met mij 5 nov, maar dat lijstje hebben we nog niets eens af kunnen werken h&#233; Peet? :). Opmerkelijk te lezen dat iedereen naar Magnum keek! Dat shot aan het begin he, dat ie spinnend wegreed de weg op. Mmmmmmm. En ja, daarna kwam Miami Vice; bizar en tof te vernemen dat die serie z&#243;'n en&#243;rme impact heeft gehad op de huidige bijna 40-ers. Hoe zit dat bij de jongeren eigenlijk; Vu, Gairo, etc; zegt het jullie iets? In onze tijd was het toch j&#233; van het. We keken half alleen al maar voor die Testarossa. Dat Henk ze allemaal op video heeft zegt genoeg! Fantastisch. Die beelden van die speedboot van Crockett waren trouwens ook niet verkeerd....
    Inderdaad; de testarossa was s&#250;&#250;&#250;per, je zag het op posters in winkels, enz. En toen kwam daar dan nog eens die F40 overheen; buitenaards, monstrueus, ordinaire-brute-kracht, ruig, woest, meedogenloos, in d &#237; e tijd. Ieders bek viel open; was dat een a&#250;&#250;toooo?? Autoliefhebbende of snelheidsliefhebbende jochies/pubers waren er allemaal w&#233;g van. Ik liep als ik langs een posterwinkel kwam altijd naar binnen ff naar die poster(s) kijken. Dromen-dromen-dromen...
    Idioot ook te lezen dat iedereen net die ene aflevering kent van Ivo Niehe; dat was toch dat die man ook gewoon fulltime een monteur in dienst had om alles te onderhouden? met inderdaad een eigen circuit in de tuin.
    Geweldig allemaal. Tof om te lezen. Ik vertel mijn F-levensverhaal later nog wel eens.

25. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    Ik vertel mijn F-levensverhaal later nog wel eens.[/QUOTE]

zo dat zullen wel 35465487 paginas worden.

Share This Page