Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 270 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    De meeste van de wagens in de video waren ook aanwezig op de Virginia Water meeting. Het geluid van die TVR's is waanzinning.

2. eurperules

eurperules Formula Junior

Jan 25, 2005
    617
    belgium
    Full Name:
    stijn quintyn
    liep vorig jaar in londen door n smal straatje en opeens leek het alsof achter mij een ENORM onweer los barste.
    was n cerbera...

echt ongelloflijk, kan je je niet inbeelden als je ze nog niet in t echt hoorde. met niks vergelijkbaar

3. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
  4. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Op www.nu.nl lees ik:

Minimumleeftijd zware motor gaat naar 24 jaar , Uitgegeven: 22 november 2006 15:00

BRUSSEL - De minimumleeftijd om op een zware motor te rijden zonder voorafgaande examens voor lichte motoren gaat definitief omhoog van 21 naar 24 jaar. De verkeerscommissie van het Europees Parlement heeft dat woensdag besloten.

Europarlementslid Corien Wortmann (CDA) probeerde tevergeefs om de leeftijd op 21 jaar te houden. Haar plan kreeg slechts steun van een kleine minderheid in de verkeerscommissie van het Europees Parlement.

"Veel parlementsleden hadden wel sympathie voor mijn poging, maar ze wilden toch het EU-akkoord over rijbewijzen niet in gevaar brengen", zei Wortmann. De CDA'ster vindt de hogere leeftijd onzin: "Je hoeft toch ook niet eerst in een lichte auto te rijden voordat je in een SUV of Ferrari mag stappen".

Wortmann is wel blij met de rest van het EU-akkoord. Dat behelst dat autobestuurders zwaardere aanhangwagens mogen besturen dan nu is toegestaan in Nederland. De Nederlandse gewoonte om de roze papiertjes elke tien jaar te vernieuwen om fraude tegen te gaan, krijgt navolging in alle EU-landen.

Volgens mij is die Corien niet zo slim.....:(. Vindt zij nou dat je zonder veel ervaring gerust in een Ferrari kan stappen????

5. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Leuke Filmpjes
    maar ik zie toch liever 8 Ferrari's door een tunnel gaan dan al dez auto's bij elkaar :D

6. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Ik niet! Het blijft fantastisch om zo'n grote groep gepassioneerde autofreaks bij elkaar te zien. Al die TVR's, Ultima's, Aston's, Ferrari's, Lamborghini's, GT40's, Caterham's en Lotussen blijven een fantastisch spektakel. Daar kunnen 8 Ferrari's niet tegenop hoor. Maar daarom is het nog wel erg leuk om met een groep van 8 Ferrari's een tunneltocht te rijden.

7. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    heeft iemand een foto van een rode 456 GTA M ?

8. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,202
    The Netherlands
    Wat weet jij daarvan?

9. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Gijs,

Denk je echt dat jullie het eerste groepje Ferrari's zijn die door tunnels gaan rijden? Ha ha.
    Ik deed dat soort dingen al in 2002 met oa Wolfgang, Uwe en Jens in de omgeving van Bonn en Keulen. Soms met drie wagens, soms met tien wagens. Altijd leuk!

Het was ook erg leuk toen er op een dag een Porsche 911 RS met sportuitlaat mee deed. Wooooaaaaw, wat een geluid. Jens had op zijn 348 een Tubi en straight pipes (dus zonder cats). ERRUGG luid hoor!

10. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Moet het een GTA zijn?

11. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
  12. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Trouwens wanneer gaan jullie weer? Of staan de paarden op stal voor de winter?

13. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    ja want daar kan ik juist geen foto van vinden

14. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Maar wat wil je dan precies hebben? Van buiten ziet een GTA er hetzelde uit als een GT.

15. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  16. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
  17. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    rood voor een 456 is een beetje zonden vindt ik zelf. In het blauw is de auto echt een plaatje.

18. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    TdF blauw is prachtig. Pozzi blauw is wat flets omdat het geen metaalkleur is.
    Metallic zwart is absoluut mijn favoriet.

19. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

de f chat GOD heeft weer gesproken

20. Kingpin328

Kingpin328 Formula Junior

Nov 7, 2003
    433
    Proest - alles bijgelezen! :)

21. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Nice clip! :) Leuke nachtjes moeten dat zijn.

Pfff ;) zoals ik je al zei... Antwerpen heeft er ook 8 ;):D zelfs 9 als je de Sint-Annatunnel meetelt (maar die is 'n beetje lastig met 'n Ferrari :D)
    En in Brussel zijn er ook een heel deel erg leuke.

Tunnelrijden met Ferrari's of andere sportief klinkende wagens is idd niet nieuw he! Blijft altijd wel erg leuk natuurlijk! :D

22. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Altijd weer opnieuw dat gedoe over de beste kleur voor 'n bepaald model :rolleyes:

Toch 'n eindeloze en zinloze discussie! Feit is dat het gewoon een zeer persoonlijke kwestie is, punt!

23. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik (persoonlijke mening) denk dat zwart de mooiste kleur is voor een 456.
    Het rood is meer voor de echte sport V8's of (512)TR's. Een 550/575 is ook te hoog/log voor rood vind ik zelf.

Maar hee... wie ben ik :confused:

24. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Als we dan toch kleur bekennen... mijn voorkeur gaat al jaren uit naar Blu Tour de France en Nero... zo... :)

Maar ik vindt donkerblauw en zwart voor ALLE auto's sowieso het allermooiste... persoonlijk dus!

25. joopjoldersma

joopjoldersma Formula Junior

Dec 6, 2003
    364
    Holland
    Full Name:
    Joop Joldersma
    Een 456 moet in een donkere kleur, dan komt die het mooiste uit. Niet in rood of nog erger geel.

Share This Page