Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 271 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. joopjoldersma

joopjoldersma Formula Junior

Dec 6, 2003
    364
    Holland
    Full Name:
    Joop Joldersma
    Een 456 moet in een donkere kleur, dan komt die het mooiste uit. Niet in rood of nog erger geel of wit.

2. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,250
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    De vraag was om een foto van een rode 456 M GTA. Niet of de kleur mooi is voor deze auto ;-)

3. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Als je het maar weet!

4. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Ik heb het gevoel dat er iets is veranderd. Zit er iets scheef? Heb ik iets niet goed gedaan in de ogen van het Nederlands / Vlaamse clubje?
    Wat is er aan de hand?
    Als jet hier niet wilt schrijven mag je me ook mailen op [email protected] hoor!

5. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

Brrrrrrr.

6. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Durf je het niet te zeggen? :)

7. joopjoldersma

Dec 6, 2003
    364
    Holland
    Full Name:
    Joop Joldersma
    #6757 joopjoldersma, Nov 23, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  8. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    #6758 Dutchman, Nov 23, 2006
    Ah, ik begrijp het!!! :)
    Ik heb minachtend gedaan over een 328 door het een "karretje" te noemen.
    Maar kerels, dat is het toch ook! Het is een prachtig karretje. Ik vind het zelfs een mooier karretje dan mijn eigen karretje. Eigenlijk heb ik er altijd spijt van gehad dat ik mijn karretje heb weggedaan.

Ik heb dat nooit minachtend bedoeld hoor. Ik bied daar mijn excuses voor aan. Ik ben een GROOT fan van de 328. Het zal voor mij altijd mijn eerste Ferrari blijven.

Hoe diep moet ik door het stof? :)
    Image Unavailable, Please Login

9. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    #6759 Dutchman, Nov 23, 2006
  10. joopjoldersma

Dec 6, 2003
    364
    Holland
    Full Name:
    Joop Joldersma
    Goed zo Ton. Het is nog altijd (met de 308) een van de mooiste Ferrari's gemaakt. Het is een pracht ontwerp.
    Maar je bent toch blijk met jou "karretje"(wow!!!!).

11. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Ja zó is t wel goed zo hoor Ton! :) Zo t al uberhaupt al nodig was! (wat mij betreft: níet). En ik héb een 328 dus ik mag er iets over zeggen... :D
    Desalniettemin; misschien soms een heel kleieiein beetje opletten wat men schrijft hier allem-
    aal. Maar aan de andere kant: ook niet allemaal van suiker zijn! We zijn verdrie m-a-n-n-e-n. Geen wijven! ;).

Kunnen we dan nou gewoon weer dóór hier met gezellig te doen tegen elkaar, lief, compasio-
    nate, sexy, (fellow-)interested, etc, etc :D :D, en onze hobbie te d-e-l-e-n, ipv hakketakken.
    Ik kom hier op deze chat voor m'n lol :).

Snel vergeten alles. Snel door naar wat leuks!

12. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Ik zoek een rode 456 GTA M omdat ik iemand ken die er naar op zoek is
    persoonlijk vind ik rood ook niet mooi voor een 456
    Hij heeft al wel een zilverblauwe 456 GTA M en als hij geen rode vind wil hij hem messchien rood laten spuiten :(

13. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Mooie plaatjes uit de oude doos Ton... ik herken de parking van Spa bij die 2e foto. ..
    1989 ? Dan had je geen oude 328 jongen.. €€€€.. :)
    Toen had ik een Renault Alpine V6 turbo, NS-52-VL.
    Die neus raakte de grond niet meer vanaf 200km/u. :D

14. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Nou ja, ''leuks''...; wordt hier verdrietig van! is t een 355??? bhoe-hoe-hoeoeoeo... dan kan ik wel janken!! (van andere F's natuurlijk ook hoor!)

je bent me net vóór joop; ik kom hier net naar de computer gelopen met het stukje uitgeknipt uit de krant om het te scannen want....

.... hier kom ik vandaan!! Hazerswoude! Dit is h'woude-rijndijk weliswaar (niet: -dorp).... maar toch. Ken die N11 als mijn broekzak. Welke *&^%$ remt nou zó hard dat ie in de sloot glijdt???!

En had ik nou gisteren-avond niet iets gepost hier vanuit de politiek; over zware machines te (mogen)rijden voor jeugdigen? Niet dat ik weet hoe oud de bestuurder was van dit voertuig, maar t geeft dacht ik wel aan, dat Ferrari rijden nou niet zómaar sinecure is....

Hoeveel krantenberichten heb ik al niet in de afgelopen 3 jaar gelezen, dat iemand een Ferrari in de sloot rijdt? ik weet dat het hier al eens gepost is over die Bugatti EB110 van Emiel. Hoeveel meer gevallen zijn er hier bekend op F-chat???

Ik kon inderdaad ook al niet het kenteken zien, kan iemand achterhalen wie dat was??? (ik kan het misschien ook, maar heb er ff geen tijd voor).

Volgende week dus een bla-di-bla model te koop :)?

15. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik ben eigenwijs en ik zeg: F355!

16. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    ik volg.

henkie wat ,moet jij met een airco unit dan!

17. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Je hebt helemaal gelijk, hoe kan ik dat nou verkeerd zien...
    Mistlampen eronder, smalle lichtunit... heb nog slaap in mijn ogen. :(

18. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Nou, da's heel eenvoudig, die van mij doet het niet sinds juni vorig jaar !
    Allerlei foutcodes, E2 E5 E6.. etc
    Maar ik had nog wat vlokken in mijn ogen want het is overduidelijk een F355.
    Zonde, mooie auto. Zag gisteren op wreckedexotics ook nog een rode 430spider staan uit NL met de achterkant een meter korter. Moet er niet aan denken.... brrrr....

19. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Ha-ha- henk; je hebt waarschijnlijk iets gepost dat inderdaad nog niet helemaal uitgeslapen was en weer snel weggehaald; maar anderen waren er al bovenop gedoken, dus je was net te laat.... ;) hi-hi !

schaam je, vriend! :D. ik weet niks van velgen; maar die grill; die kleine ronde lampjes li en re onder die lache-bekkende grill, dat is o-v-e-r-duidelijk een 355! en ik kan het weten inmiddels ... ;). gte is derhalve verre van eigenwijs; gewoon goed gezien. volgende keer krijg je een draai om je oren hoor henk; voor zulk soort rare opmerkingen :D . (oh nee we gingen 'wat meer lief' tegen elkaar doen :D ). Nog 1 steek om t af te leren: Kijk eens naar je eigen 348-foto in je eigen-profiel man :).

gekkigheid natuurlijk henk; eerder vandeweek postte ik ook lekker iets doms noemde de motorkap van een 550 het kofferdeksel ! :D. ook dom! :D. ha-ha

het is een 348 Robert, eenvoudig het snelst te zien aan de wielen aangezien de body in het water hangt. Auto is total loss. Gauw Alex Forza bellen waar hij hoogstwaarschijnlijk komt te staan, misschien is de AC unit iets voor mij !
    Je hebt helemaal gelijk, hoe kan ik dat nou verkeerd zien...
    Mistlampen eronder, smalle lichtunit... heb nog slaap in mijn ogen.

t is al goed hoor, goeie uitleg.. :)

20. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik zag jaren geleden ns een totaal uitgebrande Testarossa bij Forza staan voor weinig. Mijn eerste en enige kans om een heuse Ferrari te bezitten, maar ja, toch maar niet gedaan.

21. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    jeemig! écht waar??? goh, d'r wordt nogal wat naar de knoppen gereden zeg... dood en doodzonde!

22. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,517
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #6772 henkie, Nov 23, 2006
  23. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #6773 308ROB, Nov 23, 2006
  24. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    OOhw, man; verschrikkelijk! Doet me zeer!
    Die 308; daar zit zo'n gele band bovenaan op zijn voorrruit; is dat zo'n sticker van een of ander evenement of race, dat je wel eens ziet zitten op die ruiten? dan is dat niet op de openbare weg gebeurd. De 430; op de A-16!! Dat voelt dicht bij mij..... sjiiiiiiit. k Rij immers heel vaak op de A16. 308Rob: jij blijkbaar ook aangezien je er afgelopen zatmid nog op geweest ben voor je rondje A'werpen. je ziet: oppassen geblazen.
    @ henk; over dat spoorvorming op de snelwegen; dat is inderdaad een ramp en o zo oppassen geblazen. in principe is het voor elke auto vervelend rijden en oppassen, maar is het voor sportwagens erger dan? omdat ze breder zijn of bredere banden hebben? richting de maasvlakte is het op het laatst ook zo vreselijk erg; logisch; daar rijden allééén mááar vrachtwagens. Voor motorrijders is t trouwens ook niet echt lekker als je van baan verwisselt...

25. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

Share This Page