http://www.grabx-art.be/meeting.html :)
Als we dan toch aan het hengelen zijn. Bijgaand mijn mooiste porsche foto. Image Unavailable, Please Login
Nee toch ! We gingen het over leuke dingen hebben volgens Robert... KRIJG JE DIT ! Aaaaaaah --> Geef die wagen dan aan mij als je er per sé vanaf wil. Ongelooflijk zonde! Die Porsche is een 959 volgens mij? Ook doodzonde, aangezien die niet al te veel rondrijden! Slechts 1x een gezien in Den Bosch (ja, dit keer wel een hele) Tip: NIET DOEN MANNEN! ook al kun je er de krant mee halen --> Gewoon niet in je hoofd halen! Edit: nou niet allemaal gaan roepen dat het schitterend is, die foto van die Porsche, (aangezien er weer een auto op de aardbol minder is die jullie 'karretjes' bij kan houden, sterker nog: stukje harder rijdt, sterker nog: een 360 er zelfs af rijdt qua 0-100 en topsnelheid) --> Niet erg sportief hoor!
Ehh... maarten, volgens mij zitten we hier op f-chat, niet op sportwagens-chat . dus een n klein beetje afzeiken op dat andere merk, mag dan toch?(?) zeker gezien dat bedrijf die die letters aanbood om bij hen achterop te plakken zeggende 'no more ferrari'... dát was pas onsportief/kinderachtig... hi-hi.
Oké oké. Ik houd mijn mond al hoor! Nou naar iets gezelligs! Heb nl. beetje positieve dingen nodig in deze toch al zo zware week! (Tentamens grrr..)
Owja, zie het nou ook... Iets te snel conclusie getrokken aan hand van vorm koplampen... maare Dan is het idd niet erg! Prachtige foto dan idd!
Moest Guy komen, wil je dan ook komen? Zou graag nog eens een non virtueel babbeltje met je slaan Wie weet... Ik weet dat 'ie het hele jaar rond met z'n F430 rijdt, so you knever know... Ik wacht nog op antwoord
Ik neem aan dat er nog massa's papieren-foto's van mensen in de la liggen of in een schoenendoos! leuk werkje van de winter, om de belangrijkste te scannen en te digitaliseren? en sommige hier eens neer te zetten? Noem het als onderwerp idd maar 'uit de oude doos'. Lijkt me leuk dergelijke dingen te zien! Goed om de winter dóór te komen! @ Ton: ik heb nu pas ff de tijd gehad die 3 oude foto's eens goed te bekijken. hartstikke leuk! vraagjes: - van die bovenste foto op dat parkeerterrein; zit er nou op je wagen zo'n groen stickertje /vignet van de autosnelwegen van zwitserland? wanneer was dat dan. ging je met je 328 toen ook al naar t buitenland? zo ja; ooit in t buitenland problemen gehad met je 328? - 2e foto links; waar was dat; er hangen kentekenplaten van kroymans op, dus t is op een of andere beurs? zat je daar voor het eerst in een 328?, of heb je er daar een bij hen besteld? het is 1988, dus t allerlaatste jaar geloof ik dat de 328 leverbaar was. rechts; je was nog vrij jong toen je je 328 had?
Dood zonden van al die exoten die kapot of te water gaan maar ik denk dat het met de aantallen best wel mee valt. want als er een exoot te water gaat of kapot gaat, gaat die foto mee heel de wereld rond. maar als je dit gaat vergelijken met ander auto's dan zou in verhouding het best wel mee vallen ( hoop ik )
Inderdaad, en die foto's blijven vervolgens jaren op het internet circuleren... het ongeval met die blauwe 308 GTB van de Nederlandse F-Chatter die Rob op de vorige pagina postte is ondertussen al geleden van Mei 2004... Jammer genoeg raken krachtige of sportieve auto's relatief gezien toch vaak betrokken in een ongeval of crash... Niet AL die beschadigde wagens worden gefotografeerd en op internet geplaatst he... 't Zit dikwijls in een klein hoekje, en zelfs de meest ervaren bestuurder kan van de weg afraken... Hoewel het een onervaren bestuurder die de kracht en listigheid van sommige wagens onderschat nog net iets sneller zal overkomen natuurlijk... zeker als ze dan nog overmoedig zijn ook... En dan is er ook nog het feit dat een groot aantal mensen die een recente Ferrari of iets vergelijksbaars rijdt niet echt wakker ligt van wat schade hier of daar... velen bestellen zich gewoon 'n nieuwe... no big deal... Maar voor een echte liefhebber blijft het altijd 'n beetje pijnlijk natuurlijk...
Natuurlijk Gairo! Zo is het! Ps. hoe is t eigenlijk met dat F-boek waardoor je de verkeerde trein stapte op de Houten-dag? heb je het al uit? is t mooi?
Ingeblikt worden in je ferrari blijkt trouwens wel een goede manier van conserveren... Image Unavailable, Please Login
Ga goed zijn geen rare dingen mee gebuurt ben al een end op weg nog niet uit . ik moet jammer genoeg ook boeken voor school lezen die over minder intersante dingen gaan
Ik ben een paar keer met de 328 naar Zwitserland en Italie geweest. Nooit een probleem gehad. En waarom zou je dat verwachten? Het zijn goede wagens toch? De Kroymans foto is gemaakt op een speciale klanten expositie in het Apollo hotel in Amsterdam. Ik kan me herinneren dat er toen een hagelnieuwe blauwe Testarossa buitenstond. Ben benieuwd wat er met die wagen is gebeurd.
Thanx voor de info Ton! Betreffende mijn vraag naar je trips en je ervaringen; op een dvd van de fcn naar italie zag ik dat een wagen van Forza meereed, en ik hoor wel eens wat over waterpompen bijv. Een trip naar t buitenland doen is 1. Daar met pech staan en het laten maken/ wachten/ betalen etc. = 2. De vorige eigenaar van mijn 328 is er iig al eens mee naar spanje geweest (!). Probleemloos. Dus was ik er benieuwd naar. In goede conditie moet een 328 dus makkelijk dergelijke trips kunnen doen..... Ik heb geen zin namelijk in zo'n geintje zoals Wibi.... (een paar pagina's terug) Over de blauwe testa, staat ie niet op ferrari-registry van marcel?
Ach, Forza rijdt eigenlijk voor de show mee. Bij de laatste trip naar Italië heeft hij maar 14 van de 50 Ferrari's weer op weg moeten helpen, dus eeeh, 72% haalt de heenreis zonder problemen.... Als troost misschien: het zijn zelden 328's die de geest geven.