Mijn god, wat is dit mooooooooooooooooooi!...
Had hem ook te koop zien staan, echt prachtig in het wit met rood van binnen! Hier staan er nog veel meer foto's van: http://www.autosalon-singen.de/Katalogfahrzeug_RecordView_Detail.cfm?fahrzeugID=01175_0032_07_01&languageID=DE
In 2004 heb ik deze op de foto gezet bij Munsterhuis Hengelo, mogelijk is deze in vlammen opgegaan tijdens de welbekende brand. Marcel weet jij daar meer van? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
http://img162.imagevenue.com/img.php?image=53306_IMG_1153_aan_122_511lo.jpg http://img165.imagevenue.com/img.php?image=53327_IMG_1155_aan_122_565lo.jpg
Bedoel je Protech? Heb het al diverse keren laten doen; echter, met wisselend resultaat. Ik laat het alleen maar doen door Toon Michielsen ( Moergestel). Is eigenaar van Protech! Kosten ca. € 850, m'n F. heeft het ook; scheelt een hoop gepoets. Ook wel eens een goedkoper ander bedrijf geprobeerd; helaas met slecht resultaat. ( prijs was ca. € 500)
GR360... George... waar was je nou het hele jaar man. Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik je gemist heb hoor
Paar maanden geleden inbraak thuis gehad; op klaarlichte dag, gelukkig niemand thuis. Was een waarschijnlijk een opgezette, zeer professionele klus: alarm afgegaan, zijn toch binnengekomen en hebben binnen 10 min. hééél veel ( sieraden, horloge en lederwaren) meegenomen. Hebben dus mij, mijn vrouw én mijn kinderen in de gaten gehouden: daardoor had ik even nergens meer zin in! Heb het daarnaast erg druk gehad met het organiseren van een congres.
Deze wagen is nieuw. Lijkt me een typisch geval van een speciale bestelling die vervolgens niet is opgehaald bij Ferrari. Startprijs is redelijk hoog trouwens.
Verschrikkelijk George! Gaat wellicht nog niet eens om de materie maar zoiets schaadt je vertrouwen in je omgeving op grove wijze. Gelukkig hebben ze ervoor gekozen om niet te komen terwijl jullie thuis waren.
He George, ik ken je niet maar ik kan me wel indenken hoe je je voel. ze hebben mijn huis 2 jaar geleden ook helemaal leeg geript. wij zijn ook wel ff van slag geweest. nu hebben we zelfs camera's en heel speciaal deur beslag. succes met verwerken
Hallo George.. Tjee, verschrikkelijk jongen. Ik kan me best voorstellen dat zoiets keihard aankomt. Ik zie ook mensen hier uit de straat nog steeds zonder alarminstallatie. Een goede vriend van mij werkt bij MacTwin in Heteren (hoger prof. beveiligingsbedrijf, maken als enige in NL o.a. plofkoffers) waardoor ik het meest geavanceerde spul heb om de keet te beveiligen. Anders zou ik echt niet prettig op vakantie gaan e.d. Nou houden wij niet van luxe sieraden en geld is er al zeker niet in huis (ben al jaren blut) maar het idee dat ze tussen je onderbroeken snuffelen.... Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een paar keer dit jaar op de site van de RDW heb gekeken of er een wijziging was van jouw kenteken, m.a.w. of je de 360 nog steeds had Wellicht is er in 2007 weer tijd om wat leuke dingen met ons te gaan doen.
henkie, over smaak valt te twisten, maar deze is echt wel heel appart. er is echt geen tweede van ik vindt hem helemaal super. zou wel aardig staan in mijn schuur. http://www.autosalon-singen.de/Katalogfahrzeug_RecordView_Detail.cfm?fahrzeugID=01175_0032_07_01&languageID=DE
Zag vanavond deze 348 (foto gepikt van marcel, www.ferrariregistry.nl) in R'dam centrum. Prachtig! Image Unavailable, Please Login
Aanbeland op pagina 348!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Net Nofear op kraamvisite gehad. was gezellie er zal wel een verslag komen van een pagina of 10. ik denk dat hij ook wat in alle openheid moet gaan vertellen hier. nieuwe ideeen deel je toch met je F-chat maten.
En nog een paar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login