Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 279 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    ga maar klaar zitten want in dit tempo duurt dat niet meer lang!

2. Huijsje

Huijsje Karting

Sep 15, 2006
    133
    Eindhoven
    Full Name:
    Maarten Huijs
    Whaha, dit is wel heel debiel... Ben je op zoek naar foto's van 599 GTB --> kom je op deze site een foto van 430 Challenge tegen die in exact dezelfde kleurencombi is..

http://news.caradisiac.com/Ferrari-Days-a-Valence-2-2-Enzo-F1-599-GTB-tout-y-est

Foto:
    http://news.caradisiac.com/IMG/jpg/2-26.jpg

3. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    #6953 Paulus, Nov 26, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  4. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    hallo mannen hoe was het weekend

5. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    van af vrijdag weg net (rond een uur of 15.00) weer thuis. maar weer eens begonnen met alles te lezen. nu eidelijk af (niet dat het een straf was ;) )
    in Eindhoven nog een astin DB9 gezien. kom ik thuis nog moe van het weekend lig ik net een uurtje te slapen word er aangebeld. bel niet gehoort maar mijn moeder deed open. kom ik naar beden toe, is er een vriend van mij en zecht dat er een Ferrari een eindje (ongeveer 2 km) staat ik meteen me fiets gepakt en me foto camra en er naar toe gefiest. zo snel heb ik daar nog nooit naar toe gefiest (hoogstens een keer van daar naar huis omdat ik ander te laat thuis zou komen)aan gekomen zie ik daar een prachtige 360 Spider staan snel wat plaatjes genomen maar na een paar minuten moest de eigenaar al weer weg. dus kon ik jammer genoeg niet zo heel veelplaatjes schieten

http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/FHR/100_2835.jpg
    http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/FHR/100_2839.jpg
    http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/FHR/100_2837.jpg

6. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    helaas wel gairo

7. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    #6958 nofear01, Nov 26, 2006
    Aloha beste vrienden! daar ben ik dan weer.... bovenwater. goh; ik leek wel ondergedoken, niet? beetje druk gehad. gister de hele dag in gent, laat thuis, en gelijk daar naar paps; verjaardag. vanmorgen allemaal huish-taken, en in de middag eerst eens liggen bij-slapen achter glas in de zon. heeeerlijk. een paar keer 3,5 uur slaap per nacht is namelijk een beetje te weinig. achter de schermen wel bezig geweest overigens hoor. en vanmiddag gereden! was geweldig. heb alvast een deel van de route verkend die ik volgend jaar wil doen voor de droomrit. auto uit de loods gehaald, zag nog niet een pmmejte van paulus, en op de terugweg langs geweest. was onwijs gezellig!
    en dan te bedenken dat ik helemaal niet z&#243; visiterig ben en zeker de afgelopen jaren nauwelijks bij mensen geweest ben. maar ja, bij ferrari-mensen langs gaan is op een of ander manier wel leuk !! :D. paulus, hartelijk dank voor de gastvrijheid man! ik vond het onwijs leuk. en ja, hij heeft zo'n rood otootje, klein dingetje maar hoor, en welk type is het nou ook alweer paulus? ik weet het niet eens meer, niet opgelet, niet belangrijk... :D:D <proest>!
    kletskoek natuurlijk jongens; die 360 f1 spider is schof-te-rig mooi!! ik schrok er gewoon van. ik had niet meer de draad gelezen paulus dus ik wist niet dat je hem buiten had gezet om te laten draaien. kwam daar stapvoets dat bochtje om naar jou, links en rechts kijkend van, tsja, waar moet ik nou eigenlijk zijn? ik hoop dat ie mij ziet, en pof, knal, pats, boem; daar stond ze ineens. met die grote gaten voor. en niet zo'n klein beetje rood en glimmend maar vuurrood en superg*il glimmend. man-o-man. de mijne er naast gezet. toch wel een verschilletje.. .:). nou even zonder dollen; wat-is-dat-ding-mooi-zeg! Ik ben 10 jaar uit de ferrari-wereld geweest; heb dus na de f40 niet goed bijgehouden wat er kwam, wist alleen wel iets over ''een'' enzo. En heb nou via f-chat hier natuurlijk veel plaatjes ervan gezien, en vorige week stond ik dan bij Monza er naast een. maar was toen aan t fotograferen en dan let ik op t fotograferen en niet zo heel goed op het object. en in een showroom vind ik het ook &#225;nders. dan staat ie in de showroom, net of t een soort nog niet echt is, dat ze daar alleen maar staan om te pronken. Nou stond ik er n a a s t, op asfalt, buiten, helemaal in t echt. Paulus demonstreerde ff de kap hoe die open gaat, mijn bek viel open!! D&#225;t gaat ff mooi zeg. k Greep naar mijn hoofd!; hoe kan dit allemaal. Heb ik echt 10 jaar zitten slapen of in een hol geleefd. Sj**zs wat gaat dat mooi zeg! Zjzjzjzjzjzjzjzjzjzjzzzzuh, klik. Prach-tig.
    En ik mocht er zelfs even inzitten! Nou-nou-nou zeg. Wat een interieur! Een f-16 piloot is er jaloers op! leuk verhaaltje; ik zachtjes en voorzichtig stuur beetgepakt en met mijn rechtervoet het gaspedaal opgezocht; ging prima. daarna met mijn linkervoet op de rem, en daarna even wat naar links op zoek naar het koppelingspedaal, voelde niks, 1 cm verder, niks, 1 cm verder, niks, ik denk "huh?????" waar zit dat ding nou, kijk ik onder t stuur naar het vooronder en denk: waaaat??? kan je met je linkervoet gewoon helemaal naar voren. hem zelfs helemaal strekken! Huh, huh en nog eens huh! moet je bij mij aankomen in mijn 328, als je maat 46 hebt van schoenmaat, dan moet je al een andere auto gaan zoeken want dat past niet. Bram kingpin en iedereen die een 328 gereden heeft begrijpt wat ik bedoel. daar dit je scheef in, wordt je naar je midden van de wagen geduwd. bij paulus helemaal niet! je zit als een vorst! k heb nog een tip voor je paul; net als ik gewoon een tv op de motorkap zetten en gewoon tv kijken in je auto! telefoon bij je, eten en drinken, een cd-tje, slaapzak, en je komt de nacht wel door hoor!! gewoon lekker de hele avond in dat ding zitten man; vergeet die heerlijke bank boven waar je lekker op lag.... :D.
    maar k ben nog niet klaar; hij ging hem ff starten: gotsie; was het nederlands Philharmonisch-, het rotterdams philharmonisch-, t residentie-, gelders-, brabants- en noordhollands orkest allemaal bij elkaar! machtig wat een sound! als ze mij vroeger vroegen; wat ben je liever; doof of blind, zei ik altijd doof!, maar ik begin nu toch te twijfelen...:). en dan geeft die gek ook nog ff een paar keer gas. f*k man; ik sprong een halve meter de lucht in ! de buren zullen wel lekker blij zijn met jou maar niet heus! :D:D. nou ja; who cares??? we zijn ff bezig met onze hobbie, ff niet teuten hoor; ga maar ff een blokje om lopen of de hond uitlaten of zo. wat een uithalen zijn dat zeg! echt racy!
    En nog wat: als ie gaat koelen, dan blaast ie me toch een partij warme lucht daar aan de zijkanten van die voorspolier weg zeg. zaalig. heerlijk voor als je koude handjes gekregen heb vanweg het rijden. of als je f&#246;hn kapot is, dan doe je dat gewoon ff daar. gewoon; languit op de grond ervoor gaan liggen. ff 'n Coupe Wilders maken :). enfin, t dashboard goed bekeken, alle knopjes. d'r zit ook nog een heel handig opbergvakje tussen de twee stoelen in op schouderhoogte! en toen ff de voorklep open; de kofferdeksel ja; verrek man; daar kan nog heeeeel wat &#237;n hoor!! makkelijk 2 sporttassen! dus je kan makkelijk met je vrouw/vriendin een weekend of weekje weg. Met die klep open is het wel net een grote bek zeg. Wie heeft nou ooit verteld dat honden een afspiegeling zijn van hun baas? geldt dat voor auto's ook? snap nu waarom paulus deze wagen genomen heeft....:D:D. Hou je bek zeg, jij altijd met je grote waffel.... hi-hi! zie foto. nee hoor geintje paulus!
    Die banden waren ook imponerend! pikzwart met een profiel van hier tot Tokyo, of ehhh... laten we maar zeggen Maranello. en wat is die wang laaaaaaag van die band. unbelieveble. dat gezien te hebben, ff op onze knietjes voor de auto op de grond gekropen en onze koppen onder de voorspoiler gestoken (de mensen zullen wel gedacht hebben; wat zitten die nou te doen daarzo???) en...... vastgesteld dat die onderkant het te voorduren heeft! zitten al flinke schaafwonden op. is bijna niet te vermijden, maar paulus, kijk alsjeblieft eens rond in F-land, of bel Alex, of je niet van die horse-shoes kan kopen/monteren, paarde-hoefijzers dus, maar dan van rubber. dat is er speciaal voor bedoeld, d&#225;t mag slijten, niet de spolier itself! Henk is zo dom nog niet met zijn gamma-emmers! :)
    Nou ja, toen naar binnen gezet. Hij heeft rubberen tegels en die liggen en staan fantastisch. is van dat spul waar ze ook die fietspalen en voetgangerspaaltjes mee maken, van dat vermalen en opnieuw geperste rubber van oude banden. prachtig. met koddige rode streepjes als naden. <huh?> .
    Er stond verder een mooi apparaat in zijn garaasj om de boel te ontvochtiger, maar ook hiervoor een kleine kritische noot (alhowel ik er geen verstand van heb hoor!); maak het ook weer niet t&#233; droog! straks droogt alles uit. riemen, rubbers, etc. Bel alex eens wat die er van vindt? zet anders een hygrometer in je garaasj, en vraag aan hem wat m&#225;g. jij laat hem immers eerst nog een paar maanden staan? ik hoef jou met een zoon hebbend toch niet te vertellen dat als iets te droog is, dat dat niet goed en niet lekker is? :D.

Nou, toen gingen we nog snel iets drinken. Sjeemug, nou ik moet voortaan &#233;cht een zandloper meenemen als ik ooit nog bij mede-ferraristen "ff" wat ga drinken hoor. Of ik neem gewoon een wekker mee! De tijd vliegt mensen. was t ineens z&#243;maar
    half 7! excuus paulus! maar ja, je lult z&#243; een eind weg; over forza, over alex, over monza, over de fcn, over prijzen, over onderhandelingen, over f-chat, over jullie allemaal (grapje!), tsja, waar nog meer allemaal over? je vrouw en zelfs je zoon deden zelfs ook lekker mee! tsja, dan is de tijd z&#243; om. bizar. vroeger ging ik nooit op visite.....
    Zijn vrouw heeft mij trouwens een groooot geheim vertelt jongens; eigenlijk heeft ZIJ tegen paulus gezegd dat hij deze moest kopen... waarom?.... in de 348 zat zei niet lekker vond ze!! na jaaaaaaaaaaa- zeg; waar vind je nou nog zulke vrouwen????? geweldig! geef mij ook zo'n vrouw! eentje die best mee wil, maar dan wel lekker wil zitten!! en zegt: waarom koop je niet ''gewoon'' een 360 ; DIE vind ik w&#233;l leuk! ha-ha-ha. heb jij eigenlijk voor haar gekeken paulus of er voor haar dan wel een make-up spiegeltje onder de zonnenklep zit? en eventueel gelijk even uitgeprobeerd voor haar??? <proest>. Ohw sjit, herinner me nou opeens dat ze zei dat ze t leuk vond mij gezien te hebben, omdat zij ook wel eens stiekum onze stukjes leest op dit forum en ook die lappen van mij, ehhhhh: sorriiiiiieeeeee mevrouw paulus. ja ik ga t nou niet meer weghalen hoor; dat vind ik zonde van het typewerk :).
    na, verder hebben we niks belangrijks besproken toch????? :D helemaaaaal niet over 355's en wat de prijzen zijn, en wat ze in t buitenland kosten, en hoe dat werkt, en of ik dat misschien wel 'ooit' eens zou willen of de 328 zou gaan bla-di-bla-di-bla enz enz etc etc, maar daar kan ik nou niks meer over zeggen anders wordt dit stukje te lang, dus dat gaat helaas niet meer.....:D.
    heerlijke middag gehad, tof gereden, was superleuk bij paulus, heb de 360 nu &#233;cht goed kunnen bekijken, en met een heel voldaan gevoel thuisgekomen, weer binnen gezet, gaan eten, en nu zitten te computeren... Weltrusten allemaal. Lekker dromen..... mmmmmm.
    Image Unavailable, Please Login

8. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Robert... had toch wel een langer verhaaltje verwacht. Maar goed, het is natuurlijk ook al laat.

9. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,201
    The Netherlands
    Gisteren voor het slapen gaan nog even 'Seven' in de DVD-speler gedaan. Ik slaap daar meer dan goed op. Vooral stuk R'dam Zuid uit A15 op, ik blijf dat herhalen.

Roger, bedankt!

10. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Ja, t is goed met je :D...

alles om de periode naar het voorjaar zo kort mogelijk te maken en van de winter dingen nog terug te kunnen beleven. lezen, of zien. zoals Gijs voor de z&#243;veelste keer de seven dvd opzette, zelfs voor het slapengaan. die ferrari-mania is toch wel iets debiels hoor..... hoe is t toch mogelijk jongens. durf dan nu wel te zeggen dat ik vrijdagavond dat ene filmpje dat roger had opgezocht van die lambo (dat korte filmpje) die op en neer die berg oprijdt gewoon een kwartiertje op repeat gezet had, terwijl ik hier liep te werken..... <zucht> Z&#243; mooi...

11. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Robert en Paulus

Blijft een geweldige F die 360 Spider ....
    Enne.........................
    alles weer bijlezen..
    Goeiendag zeg........................:D:D:D

Cor

Ps vanmiddag even 5th Gear gekeken over de aankoop van een Schumacher F2001. is ook leuk....:D:D:D:D

12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Nog iets leuks voor de liefhebbers:
    Een Ferrari reclamefilmpje van de 360 CS. Het bekijken waard...

Uiteraard even ge-upload voor jullie: http://www.rapidfile.fr/wget.php?id=IGprMZnk

Welterusten...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

13. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik ben weer bijgelezen, was weer een leuk verhaal Robert/Nofear, maar idd een beetje aan de korte kant. De foto's van jouw auto en die van Paulus zien er goed uit, ben het met je eens dat het een echte schoonheid is en Paulus boft maar met een vrouw die graag een 360 wil (moet je heeeeel zuinig op zijn!). Aan de andere kant, ik ben blij dat mijn vrouw er nog niet om vraagt ;-)

Cor, ik ken het filmpje welke jij gezien hebt, erg leuk inderdaad. Die zelfde man heeft ook een MC12, met die auto is hij ook al bij fifth gear geweest, gingen ze in de sneeuw op een circuit rijden met die auto en je raad het al, dat ging niet goed, behoorlijke schade dus, maar die man leek er niet warm of koud van te worden.

Mooie 360 trouwens op die foto's van Gairo, die velgen staan de 360 toch goed.

Helaas is mijn kans verkeken om wat foto's op pagina 348 te plaatsen, ik hou daarom pagina 355 maar scherp in de gaten.

14. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik heb het gemist.....maar was het met die Frank Mountain? Als dat zo is ken ik m al :) Heb m nog ergens op videoband staan hehe.

15. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Ja, Cor, pas op hé; jij komt ook nog aan de beurt! :D toch? Maak je borst maar nat :D

* jahoor, nóg zo eentje; t is goed met u allen... :)
    ** bedoel je nou die vrouw of die 360..?? :D
    *** heel goed! ik ben d'r vóór. die wordt echt van jou!

16. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
  17. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
  18. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Robert! Allereerst gefeliciteerd met je vader :)

Nu ff een review op je stukje. De inleiding en middenstuk waren zeer boeiend. Je beschreef bepaalde handelingen in detail en bouwde daardoor spanning op. Heel goed!

Maarre de conclusie/ het einde was een beetje aan de krappe kant :D haha
    Altijd leuk om je posts te lezen :) Ook mooie foto's trouwens. Zou je die van je auto met het 50km/h bord naar me kunnen sturen?

We misten je echt zo hard op het forum he! Het was gewoon niet te begrijpen dat je er zo lang niet op was geweest! Paulus wilde al gelijk spoedeisende hulp regelen.

Je kon het koppelingspedaal in Paulus zn 360 niet vinden :p maar je vond wel weer de weg terug naar Fchat :)

Greetzzzz
    Vu

19. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,004
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Hij vond de weg pas terug nadat ik hem een sms'je had gestuurd over het feit dat iedereen zich enorme zorgen maakte, gelukkig reageerde hij vlot!

20. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    Jo Nofear is Back.

wel klein verhaaltje das minder ik denk dat deel 2 nog wel komt.

we moeten hem maar als offieciele notulist van onze F-chat groep aannemen.

maar over zijn 355 verhaal horen we nog maar heeeeeel weinig.
    hij moet nog wel alles leren delen met zijn f-chat maten.

21. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    #6972 nofear01, Nov 27, 2006
    jongens jongens, rustig rustig :). weet niet goed wat ik hierop moet zeggen. dank voor alle goede zorgen. en complimentjes. probeer alleen maar een beetje leuk te doen voor f-chat hoor, niet voor mezelf. heb inmiddels begrepen dat er hier zwaar verslaafden rondhangen, die regelmatig vitamine F nodig hebben (mag hopen dat ik de F niet hoef uit te leggen :)) gewoon om te kunnen léven. net als een zuurstoftank, waterbron, waterstof-brandstofcel, kernfusie, de zon, etc, etc :) (wat is er nog meer mogelijk?) :). nou, die help ik dan een beetje te overleven...:). we doen het verder gewoon met zijn allen hoor.
    edoch zonder dollen, je zal je maar met je F om een boom krullen. dus; je moet niet overdrijven, maar vindt het toch wel goed en vriendelijk gedacht.
    maar goed, was gewoon een heel raar weekend.... met ook allerlei toestanden.
    missen is maar betrekkelijk trouwens hoor; iedereen heeft gewoon lekker doorgepost. en zo hoort het. f-chat moet gewoon goed draaien. geweldig. was wel gaaf; ging ff snel kijken of ''er nog wat'' gepost was; 3 pagina's; wow. dat was kick zeg. was wel ff wennen, dat ik nou zélf een keer alles moest bijlezen :D ha-ha-ha. en dat maar van 1,5 dag...:)
    ps terps: zie idd net je sms-je, die is van onze bedrijfsgsm... ;). desondanks toch heel goed van je. paulus ook bedankt!
    heb nu ff geen tijd om te posten, maar wel ff snel nog iets voor:
    @George; ik ken u nog niet, maar vind dit zeer verschrikkelijk. uw reactie is helemaal begrijpelijk. geldt voor jou ook paulus. mag hopen dat het niet F-gerelateerd was! schaduwkant van onze geweldige hobbie? gatver! doet me zeer. ja ik weet het is een rotwereld. maar 1 ding; bijna iedereen hier op deze site werkt zich rot, en/of spaart jarenlang om de wagen eindelijk te kunnen kopen en te kunnen blijven rijden. 'jammer' dat anderen dat niet respecteren en/of niet kunnen wachten.... Slotopmerking: Iedexxxx moet met zijn xxxxx van anderxxxxx spullen afblxxx!!!! Er is mijn en dein! capito? Sterkte George!

nou, eerst maar eens ff een lekker rustgevend fotootje plaatsen? om ook weer ff lekker wat te kunnen zien? voor de foto-verslaafden onder ons. heb ik gisterenmiddag genomen. De foto impliceert; vrijheid. vrije tijd. vrijetijdsbesteding. klopt 't?

22. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Da's een mooi plaatje Robert. Ondanks dat de schemer al toe begint te treden staat de 328 er nog zeer gekleurd op.

23. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    #6974 Dino2010, Nov 27, 2006
  24. Huijsje

Huijsje Karting

Sep 15, 2006
    133
    Eindhoven
    Full Name:
    Maarten Huijs
    Zoow.. Die blinkt ook weer... Schitterende foto's DEROLEZ! Op laatste foto stond er een 430? voor jouw 328 zie ik alwel. Op &#233;&#233;n of andere bijeenkomst en dan toch nog druk aan het poetsen? Nou de wagen ziet er ook wel naar uit trouwens.. Blinkt als een spiegel!

Owja... Ook leuk om te weten voor jullie:
    http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5625&cache=no

Share This Page