Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 282 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    OOPS! 3x dezelfde mail verstuurd! wel een goede manier om op pagina 355 te geraken!!!!! wie helpt er mee?

2. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    allemaal wel denk ik ;)

3. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix

Volgens mij hebben alle auto's van Prins Bernhard de AA-13 platen. Iemand op dit forum (zou bij god niet meer weten wie) zou de ex 330 GT 2+2 van wijlen de prins in zijn bezit hebben. Die groene 456 is naar prins Bernhard Junior gegaan met de erfenis.

4. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

Alle leden van het koningshuis hebben hun eigen AA - xx nummer en dat nummer wordt aangebracht op iedere wagen die ze aanschaffen .

5. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ja? Ik heb m nog te koop zien staan bij Hessing (in het oude pand destijds)

6. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

Ja dat klopt , maar bij Derolez zat er water in en bij jou was er een stuk uit. :D:D

7. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Cool!

Hessing had jaren geleden nog een 288GTO staan. Nog nooit zo dicht bij zon GTO geweest.

8. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Dan moet je eerdaags naar Forza in Oss gaan. Alex krijgt er een.

9. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Toffe poost over die auto's van de prins, henk. thnx!

10. 512cello

512cello Karting

Apr 25, 2006
    145
    bree, belgium
    Full Name:
    marcel
    Hey jongens,

Valt er nog wat te racen zo aan het einde van het jaar of staan ze al allemaal gepoetst in de garage? Die van mij staat al een maand bij de dealer, lekte een beetje maar daar werd ik gek van. MOET verholpen worden, jullie weten wel wat ik bedoel.
    Marcel

11. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hee Marcel, leuk je weer eens te horen man.
    Volgend jaar maken we er weer wat leuks met zijn allen, zorg dat je er bij bent...
    De buurt praat nu nog over jouw (512TR) uitlaat, heh heh... :D

12. 512cello

512cello Karting

Apr 25, 2006
    145
    bree, belgium
    Full Name:
    marcel
    Hallo Henk,

Ik ben dus niet de enigste die zo laat nog zit te prutsen achter de pc.
    We moeten aankomend jaar echt eens een keer door Duitsland toeren met z'n allen, een beetje doorknallen op de autobahn. Misschien eens een ritje over de nurnburgring doen. Ik doe dat normaal ieder weekend als ik de tijd heb, heb inmiddels meer dan 10.000 km/s gereden in 1 zomer. Echt, ik baal altijd als ik te lang in Nederland of Belgie moet blijven rijden. Is gewoonweg fantastich verslavend als je een ferrari over 250 km's per uur duwt.
    We zullen wel eens zien wat het allemaal weer wordt in 2007.

13. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Dat kan ik me voorstellen met een 512 tr :). En die uitlaat ken ik ja. Je ging op het zelfde tijdstip weg op de deilmeeting II als ik en je stond ff warm te draaien...:)

14. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Ik heb er nog pijn in mijn oren van......
    van het inhalen......

Cor

15. 512cello

512cello Karting

Apr 25, 2006
    145
    bree, belgium
    Full Name:
    marcel
    Serieuze post over mijn ervaringen met de ferrari:

Altijd als ik normaal hier in de buurt rij, je kent dat wel een beetje gas geven af en toe en dan weer langzamer aan. In z'n 2 en 3 en af en toe eens in z'n 4 goed doortrekken dan merk je nooit niets als je auto redelijk in orde is. Je denkt dan dat alles 100% o.k. is. Pas op hoge snelheden (boven 270) of op de baan als je probeert de auto dan bij z'n nekvel te pakken begin je te merken dat er iets niet helemaal in orde is bij zo'n auto als dat het geval mocht zijn. Verder heb ik gemerkt dat hoe langer je niet in de auto rijdt hoe specialer het weer is om hem weer eens een dag mee te nemen. Verder valt me op dat de auto zich ontzettend snel aanpast aan je rijstijl of je hem nu wel of niet wekelijks gebruikt en de kwaliteit van de motor en auto in zijn geheel zondermeer ZEER GOED te noemen is. Ik heb ook nog een mercedes waar ik af en toe in rijd en deze heeft meer tijd nodig dan de ferrari om zich goed te voelen na een tijdje niet gebruikt te zijn. Dat verraste mij ontzettend, had ik niet verwacht. Dus, tot nog toe goede ervaringen.

16. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    dan mag Derolez daar niet achter gaan rijden anders speelt ie zo vals een kraai op het eerstvlg. concert met zijn orkest :D.
    of valt dat wel mee derool?

17. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,246
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Hee Marcel, leuk je weer eens te horen. Kan me voorstellen dat het lekker is je auto uit te kunnen laten op de duitse Autobahnen of de Nordschleife! Dan kan je het vermogen pas echt benutten. Heb je altijd een vast rondje door Duitsland!?
    Gr. Martin

18. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Dank voor de tip!

19. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Hey Peet, je avatar is geregeld! Goed gedaan. Mooooi man. Wat een achterwerk. Zag het net bij een oud poostje van je staan. Staat veel leuker!

@Cor: is dat ook niet wat voor jou?, met de hele bijzondere auto die jíj hebt? Is maar 11 euro voor een heel jaar, = 1 maar miniatuur-autootje minder kopen....;) :D . Die plaatjes maken de pagina toch veel gezelliger? :) . Naast dat je dan ook nog meer foto's kan uploaden en 200 pm's kan bewaren.

@Derolez: jij bent er ook al mee bezig, dacht ik?

Afijn, iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Vu; jij hebt een nieuwe ?! Tof.

ps:
    jeemig wat is het een mooi weer buiten jongens. absurd! k zou eigenlijk willen rijden... <zucht>

20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Volgens mij heeft Cor voor € 11,- nog niet eens 1 wiel van zo'n miniatuurtje ;-)

21. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Wáát?? Hoe duur zijn die dingen dan?? is dat ook allemaal 10 keer duurder omdat er ergens een paardje op staat? :)

22. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hij heeft van die kleine 1:43's van meer dan EUR 200,00 pst.
    ................................................................................
    Overigens, voor de aardigheid..
    Ik had vanmorgen nog even mailcontact met Alex van Forzaservice, onze "huis" dealer :)
    Hij had een rode 360 modena ingeruild, bouwjaar weet ik niet. Hij had binnen 8 uur 6 zwaar geinteresseerden en de eerste die belde heeft hem dezelfde dag nog gekocht (355GTB ingeruild, staat op site). Goede vraag naar een 360 bij gerespecteerde bedrijven...

23. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Populair "karretje". :)
    Quanta costa le machina?

24. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    No lo se... No hablado con el sobre esa cosa. Solemente sobre la venta rapida y la demanda de los interesados.

25. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Neeeeeeeeee, dit is een grapje!??? Even zonder dollen: écht waar???? :confused:

Share This Page