Hey Derolez, Hier nog een vlaming hoor! Wel (nog) zonder Ferrari maar wel met het ongeneeslijke Ferrari virus in het bloed! Van mij ook een hartelijk welkom op deze geweldige site! Ik denk dat ik jou, in zeer mooie staat verkerende 328, ook al enkele keertjes gezien heb op meetings! Ik herinner me ook wel iets van een zeer ijverig poetsende kerel op Spa Francorchamps! Je 328 GTS ziet er dan ook wel splinternieuw uit! Zoals Alexander al zei, leuk dat er nog eens een vlaming bijkomt op het forum! Die hollanders zijn wel leuke jongens hoor, daar niet van! Hopelijk ontmoeten we elkaar eens bij gelegenheid, altijd leuk om mensen met dezelfde passie te ontmoeten CIAO, Guy
Lijkt me wel eens leuk... Via de autobahn naar de Nordschleife of zo Diegene die dan willen kunnen een rondje ring doen en de rest kan de parkings bekijken. Daar staat ook altijd erg mooi materiaal Ik ben voor
Hallo Guy, Leuk ook jou te leren kennen! Spa francorchamps, ben je er ook zo aan verslaafd? Ik dat circuit gewoon niet beu worden, ongelooflijk dat de GP F1 er zo moeilijk organiseerbaar is! En die Ecclestone helpt natuurlijk ook niet echt mee! Volg je ook F1? Ik ben echt benieuwd wat het wordt met Raikkonen, zet eerder m'n geld op Massa, als je ziet hoe hij iedereen naar huis reed in Brazilië! Ik tref je zeker nog wel, of op dit forum, in Spa, of ter gelegenheid van je droom die uitkomt? BYE!
Robert het is zover, Pagina 355, kom maar op met die foto's en maak Nofear helemaal gek (bel monique maar vast) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En nog een paar: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja, ik heb ondertussen eigenlijk wel ontzettende zin in zo'n treffen, doe m'n uiterste best! Maar, zeg eens kunnen we er op de een of andere manier niet wat meer Ferrari's bijsleuren? Loop je je lijstje eens af? Joren is doorgaans dol op zulke meetings!
Ik heb Joren een sms gezonden maar nog geen antwoord gehad. Morgen zal ik nog eens bellen om een 348 erbij te hebben. En Marcel (512 TR) heeft wel zin maar kan het nog niet zeggen ivm zijn werk. Afwachten dus... Als jij nog mensen kent en ervoor warm kan maken hoor ik het graag
Blitse karren die 355's, schitterende foto's, bravo, wie zijn de gelukkige eigenaars? Heb je echt op pag. 355 gewacht?
Goed, Zwoemba, ik probeer ff bij een paar maten van de club! maar je moet me iets van een soort planning doorsturen, hoe laat, waar, hoe ziet de avond eruit?
Jazeker, op pagina 328 en 348 zijn er ook foto's van die type's gepost en nu is het de beurt aan de 355. Ik weet alleen de eigenaar van de gele 355 gts in de tweede post (foto 1 t/m 3) (eigenaar is een autohandelaar uit Noord-Oost Nederland). Verder zijn de eigenaren voor mij onbekend.
Ohw mijn God wat mooooooi......!! Pagina 355. <zucht>. Ik was er al bang voor... <zucht> Heb zojuist mijn laatste beetje valium eerst ingenomen. Staat in heel Zwijndrecht inmiddels in back-order/(= nalevering). Totaal uitverkocht dus. Helpt geen bal meer trouwens, want ik zie zo'n ding en gelijk beginnen mijn oogleden te knipperen, vingers te trillen, lijf te schokken, neusvleugels open te staan, verhoogde hartslag, loopt het zweet over je rug je naat in, rol mentos in je broek, staan oren in de fik, en zijn mijn wangen net zo rood als mijn 328. Wat zijn ze mooi. Onbegrijpelijk gewoon. Kom maar bij pappa..... pffff . En monique heeft deze week nachtdienst, dus daar heb ik ook al niks aan... Bhoeoehoeoehoeoeo.... kan wel janken! Derool; geen domme opmerkingen plaatsen natuurlijk jongen!! . Wat dacht je?? Hier op f-chat zitten geen f-fans, maar f-debielen..... En wat dacht je van de pagina's waar we nog naar toewerken??? ehh... 599???... ohw ja, oops....<zucht> ps: goed gedaan Peet. thnx. wanneer is eigenlijk altijd je wedding-anniversary....? blijft speciaal, een ferrari op je trouwerij!
Hartelijk gefeliciteerd Paulus! Nog vele zorgeloze en geweldige Ferrari kilometers! Mja, de Vlamingen zijn tegenwoordig inderdaad drastisch in de minderheid... dat was ooit anders... Hehe, maar, misschien zijn de Vlamingen gewoon minder luidruchtig dan de Nederlanders? net zoals in het echte leven Eén ding hebben de meesten van ons gemeen... een onmiskenbare, diepgewortelde PASSIE voor Ferrari... Ik geloof ook dat ik jou en je prachtige 328 al gezien heb op Spa!
Alex, Er was nog een vlaaming hier z'n naam was Patrick Calder maar we hebben niet veel meer van hem gehoord hij had een 308 GTS.Rob
Ik begin het inderdaad te geloven! En laat me maar sarcastisch genoeg met mezelf beginnen! sinds ik de F-Chat ontdekt heb, verklaren m'n vrouwtje en m'n doetjes van kinderen me voor gek, krankjorum! Ze zeggen gewoon : " pa, je hebt die kar nu 4 jaar, maar we wisten niet dat het zo erg is!!! Zeg Robert, Heb jij iets in het bijzonder met de 355 of zo? Man , je klingt als iemand die op het punt staat zichzelf een overdosis toe te dienen, jij bent pas gevaarlijk bezeten!!!! Ok, als die pagina's 308,328,348,... het moment zijn voor 'dropping your shots', wat verwachten jullie dan bij 360? Dan ontploft gewoon het hele forum.....
ja joh, kan er niks aan doen.... jij moet dat toch begrijpen hé? je échte droom-auto...; daar helpt niks tegen.... Iedereen heeft hier zo zijn eigen échte droom-auto. Ik bedoel; we vinden ze (bijna) allemaaaaal mooi; maar iedereen heeft die éne, waar je slappen knietjes van krijgt als je die ziet. en dat is voor mij tot nu toe de 355. zie een paar pagina's terug; 'houten' (lezen jongen, lezen! ) ik durf het niet te zeggen derool, maar ik denk dat op zijn minst paulus he-le-maal uit zijn panty-kous schiet! . niet waar paulus?
Waar zit die dekselse Joren eigenlijk? Op de Ferrari Days in Francorchamps had ie een maat mee, ook iemand met een schitterende 328 GTB, rood, kennen jullie die kerel, ik geloof dat ie van Antwerpen of Limburg was, misschien ok wel iemand voor het forum? @308ROB, was jij ook op de Days, je plaatnummer ken ik niet.
Ik ben vorige week nog op de NAMAC in Houten geweest. Deze miniatuurautobeurs slaat alles. Uit all hoeken van Europa komen ze : Zwitsers, Duitsers, Italianen, Engelsen etc .... En veel modellen natuurlijk. Tegenwoordig ben ik even bezig om de serie van IXO models bij te houden. De frequentie is hoog en gelukkig zijn ze niet zo duur en dat is maar goed ook want anders zou ik mijn Mondial moeten verkopen om dit bij te houden Laatst dus 4 IXO-tje gekocht. Ik heb enkele AMR en BBR's van inderdaad rond de € 200 maar de hoofdmoot is dus van rond de 40 euri's fotoos moet ik nog maken maar wordt aan gewerkt. greetingzz Enne natuurlijk Paulus GEFEILICITEERD met je birthday .......Wordt lekker dronken vanavond joh !!
Met Paulus chatte ik nog niet, maar afgaande op jullie comments lijkt hij ook een hele freak te zijn... Robert, ik doe sinds 5 dagen niks anders dan dit van Ferrari oversexte forum lezen, het duurt een tijdje eer alles wat bezinkt, soms raken jullie zo oververhit dat ik overweeg naar elk van jullie een geweldige ventilator op te sturen! Monza heeft er ongetwijfeld nog wel een paar liggen, zo van die vette F50-coolers! De rekening krijgen jullie dan nog wel....
Joren had een maat mee, dat klopt ik heb nog met beiden staan te praten. maar zijn maat is geen F-Chatter. Ja ik was ook op de ferrari day's en ook op spa italia eigenlijk kom ik bijna overal waar iets met ferrarie's is te doen
PAulus, ik heb begrepen dat je jarig bent.... vandaar dat je niet op nam toen ik je vanavond probeerde te bellen voor iets. Van harte gefeliciteerd jongen ! Je zit nu half bezopen in de 360 neem ik aan?
Gaaf! Hier een kijkje in een (klein) deel van mijn verzameling (slechte foto's, ik weet. Komt in de toekomst wel een keer in orde). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login