Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 286 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    The master himself :D

2. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    mijn verjaardags cadeau net binnen gehad de slaapzak voor mijn meisje.
    alleen jammer genoeg de verkeerde,voor een 360 modena.

maar na 1 belletje met lex forza is het alweer geregeld de 360 spider hoes is morgen al binnen.

sneller kan niet.

moet mijn meisje nog een nacht met die vreemde slaapzak doen,maar ze is niet boos ik heb het haar uitgeleg.

ps:henkie= dit je beste foto?

3. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    #7128 nofear01, Nov 29, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Uit het ''Auto-Moto-Italia -Houten'' verhaal;
    COR!: ze zijn nu in de aanbieding! :D. Koop een matje of 10, leg ze in de woonkamer, al je 300 honderd auto's erop, knietjes op de grond en rijden maar...! :D:D. Vroem-vroemmmmmmmm.....
    Image Unavailable, Please Login

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik heb jouw posts ook allemaal gelezen... enthousiaste Ferrari liefhebber :)
    Weet zeker dat we jou volgend jaar ook zien op de internationale meeting in Deil (tba).

5. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    Hey Paulus, jij gaat toch zeker niet SAMEN met je f-meisje in die slaapzak hé? vuile vunz! :D :D

6. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Daar ben ik heel blij om, als ik me goed herinner was er ook iets grappig met jou en een emmer, maar d'r was een stuk uit of zo? In de FCBelgio zijn ze er ondertussen ook al lang aan gewend dat ik na een lange rit allerhande poetsspullen uithaal !
    Klein vraagje nog, een vriend van me wil graag een 348 GTS, ik zie dat jij de gesloten versie hebt, ziet er trouwens schitterend uit. Mijn garagist(monza) zegt me dat de eerste generatie 348 niet zo goed waren, dat het een en ander niet helemaal op punt stond. Ik geloof dat jouw exemplaar uit de 2de generatie stamt, weet jij of er verschil is tussen een ts en een gts, behalve spoilers die meegespoten zijn en cosmetische details? Ik bedoel vooral optechnisch vlak en qua rijgedrag. Weten andere 348-rijders meer? Dank op voorhand , guys!

7. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    goedeavond heren

hoe is het hier?

8. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    heren,

hoe zit dat hier op de site hebben we wat te verbergen!
    Eerst verdwijnen de foto's van het foelelijke personeel van Nofear.
    en nu verdwijnt de foto van onze eigen Henkie ook al.

wil ik aan mijn vrouw laten zien wie Henkie is tie vissen of zo.

9. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    ja ehhh paulus, erge off-topic-dingen, en close-ups van iemand, lijken mij voor de betrokkenen-zélf niet altijd even grappig of prettig ;) . Dan liever foto's van mooie f-auto's! :D .

OVER FOTO'S GESPROKEN VAN MOOIE AUTO'S: HOU JIJ EEN BEETJE DE PAGINA-NUMMERING IN DE GATEN?? :D :D

10. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    van www.nu.nl :

China on the move . Uitgegeven: 29 november 2006 07:41 , Laatst gewijzigd: 29 nov 2006 07:42

Afgelopen weken stond het internationale autonieuws in het teken van de Peking motorshow. China is namelijk on the move, letterlijk en figuurlijk! Door Vincent van Twillert/Autoblog.nl

Maar net zoals in alle andere branches is er natuurlijk veel weerstand tegen de Chinese machine die als een Terminator op ons af lijkt te komen. We kennen daarbij allemaal de verhalen over het Chinese kopieergedrag. Auto's zijn hierop geen uitzondering, want tal van designs worden bijna letterlijk overgenomen en <KOMT-'IE:> zelfs Ferrari's worden schaamteloos nagemaakt. <!>

http://www.nu.nl/news/901927/1202/China_on_the_move.html

11. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Robert,

Matjes in de aanbieding genoeg maar ik mag alleen maar een kast in de woonkamer neerzetten met m'n modellen.......... maar een tapijt erbij......dat was toch iets te veel.
    enne het past niet zo... :D:D:D

12. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik ken zijn foto's ook al wat langer, zijn erg goed. Heb vaak het idee dat foto's in het buitenland veel mooier zijn dan in NL, maar dat komt veelal door de omgeving volgens mij, wat dat betreft is ons landje vrij saai.
    Weet jij ook wat voor lens hij gebruikt Fu?

13. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  14. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik maak enorm veel kilometers en kom daardoor veel leuk spul tegen. Ik rijd meestal met een oog op de andere weghelft gericht om te kijken of daar ook nog iets leuks rijdt. Maar ik zet nog niet eens de helft van het mooie spul op de foto, bijvoorbeeld zoals die oranje Gallardo Spider die gisteren volgas tegemoet kwam stuiven ;)

15. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Ook ik heb de fotoos van Lucas al lang geleden gevonden
    Over de omgeving: zal ook wel aan het licht liggen
    Maar jij maakt toch ook schitterende fotoos.
    Ze zijn zo scherp ....zal wel aan de lens liggen
    Wat voor een nabehandeling geef jij je fotoos
    Welk programma?

Cor

16. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik werk met The Gimp, is vergelijkbaar met Photoshop. Ik doe altijd wat kleurcorrectie's en haal meestal het kenteken even weg. Voor scherpe foto's is een stabiele hand ook wel practisch :)

17. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Stabiele hand :D:D:D..... nauurlijk...... stabilisatie in je camera (chip of lens) is ook welkom

Cor

18. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Helaas heb ik geen IS op mijn lens, hoop in de loop van volgend jaar een betere lens aan te kunnen schaffen, moet nog even sparen ;)

19. zwoemba

zwoemba Formula 3

Nov 22, 2003
    1,834
    Ik heb gelukkig wel een IS op mijn toestel (optisch). Best wel een grote hulp :)!

20. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    he Henkie, hoe zit dat met dat spijker verhaal van Pterps.
    zou het kunnen dat peet lambo aan het kijken is????

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Heb jij die oranje spyker nog zien staan tijdens je bezoek Paulus? Ik heb begrepen dat deze auto ook is gebruikt bij de bruiloft van Christiaan Albers.

22. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

nog gekker er stonden 2 oranje spijkers
    ik denk dat er in totaal 6 of 7 klaar stonden om afgeleverd te gaan worden.
    de levertijd is schunnig lang en ik heb begrepen dat 99.9 % over de lands grenzen gaat.
    ze willen mega gaan doorbreken in de usa. zal wel lukken met met het f1 verhaal

23. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    VS, Rusland en China zijn momenteel hun belangrijkste markten inderdaad. Aandeel Spyker gaat ook als een speer dit jaar, al die Nederlanders hebben altijd gezegd dat het een sprookje was en geen kans van slagen had, maar ik geloof dat het veel mensen nu eindelijk duidelijk wordt dat ze serieuse kans van slagen hebben. Ben je nog in de nieuwe werkplaats geweest tijdens je bezoek?

24. crazy-enzo

crazy-enzo Formula 3

Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    misschien Patriek

Share This Page