Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 288 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447

Nee veel en veel gekkere plannen wacht maar af ?!?!?!?!?

2. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    he Fu domme vraag misschien maar wat is daar?

3. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
  4. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Turlijk moet je er een paar hebben net in welke steming je bent 1 voor rustig te troeren en 1 voor te race en 1 voor lange afstande en 1 voor op het ciruit etc ;) :D

die foto die je ziet is maar een klein gedeelte van mijn kamer heel mijn kamer is ala Ferrari 2 virtinekaste vol met modelen (een 3e is heel erg hard nodig) een groote rode vlang langs mij bed met Ferrari overtrek . en dan nog de nodige posters en ik kan me goed bezig houden met me studie
    gelukkig zit er geen internet op mijn pc op mijn kamer anders zou ik heel de dag op F-chat zitten :D ;)

5. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Klinkt veelbelovend Paulus ;) De eerst volgende post is voor jouw, want dan zit je op pagina 360, dus barst maar los!!

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie

kike kike en nog eens kike wat een gave film, maar er rijzen mij wel een paar vragen.
    hoe oud zijn die jongens,hoe komen ze aan die auto,s waar zijn die"flats",en wat doen ze voor de kost.
    of ben ik nu naief![/QUOTE]

Nooit gezien Paulus?
    Die auto's zijn allemaal van Marin van Rijn. Dat straatje is achter waar mijn vrouw werkt bij het Diakonessenhuis in Utrecht. Die kerel achter het stuur deed allerlei klusjes voor Van Rijn. Echter door de grote publiciteit van deze privefilm is het allemaal over. Is nu 2 jaar oud denk ik.

7. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    #7182 Dino2010, Nov 30, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  8. michaelt

michaelt Karting

Oct 10, 2004
    170
    Biervliet, Holland
    Full Name:
    Michael Tange
    #7184 michaelt, Nov 30, 2006
    Derolez, echt een hele mooie collectie van F1-modellen! Ben je ook zo iemand die de meeste modellen koopt in Maranello of speciaal op de Ferrari dagen? Ik heb namelijk zelf ook een aantal 1:18 Ferrari modellen (355, 360, 430, 550, Enzo, 288 GTO, F40, F50) en probeer deze steeds in Maranello te kopen. Op die manier zit er nog een klein verhaal achter de auto ook, dat vind ik juist wel leuk.

En Gairo, zo'n kamer komt mij bekend voor! Bij mij staat het ook vol met modelauto's, hangt er een Ferrari vlag op en hangen er posters op van de 360CS, 575 en Enzo.
    Tijdens het leren werkt dit soms wel rustgevend hoor, als ik het even beu ben pak ik eens zo'n auto en ga er weer eens van dichterbij naar kijken. Dan heb ik toch weer de motivatie waarom ik leer, er moet later een echte op de oprit staan!

Aangezien we nu al weer op pag. 360!! zijn, hier een paar foto's van mijn kant. De meeste zullen de locatie vast wel herkennen.
    Image Unavailable, Please Login

9. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Dat is een 430. Die moet nog even wachten. :D

10. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #7187 308ROB, Nov 30, 2006
  11. Huijsje

Huijsje Karting

Sep 15, 2006
    133
    Eindhoven
    Full Name:
    Maarten Huijs
    Ha die Robert,
    Zeker nog nooit een enzo zien rijden? Als je dat gezien hebt ben je gelijk overtuigd!! Zag er een een keer eentje hier in Eindhoven rijden, vlakbij de TU! Nou.. Hoe smooth dat ding door de bocht kwam, en hoe makkelijk hij weer accelereerde --> hij reed zo rustig dat je em amper hoorde, maar hij schoot nog weg als een raket! Dat heeft echt ongelooflijk veel indruk gemaakt hoor!
    Maar het is dus wel mogelijk om een beetje rond te touren in Nederland met zo'n ding (zelfs door de bebouwde kom dus), al weet ik niet of daar ene klap aan is. Zag een paar maanden terug ook nog een 430 met 348 erbij over dezelfde weg scheuren!! Die deden het niet zo rustig aan hoor! Slalommen tussen de andere auto's --> Schitterend gezicht!
    Zat trouwens een rood kenteken met, ik meen, witte letters op die enzo (iemand enig idee waar dat vandaan moet komen? Heb al iets over garageplaten uit buitenland gehoord?)

12. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    #7189 Dino2010, Nov 30, 2006
    Inderdaad, niet slim van me , ik die het hele gamma sinds de jaren 60 van achter naar voren van buiten ken, maak dan zo'n slipper, aaaaaiiiiiii! Nu, liever op 't net dan in 't echt! Deze is beter!
    @michaelt, is dat in Maranello, voor garage toni, of is het zanasi, nu twijfel ik echt! Prachtig die Italiaanse nummerplaten, en die 360 is blits in dat kleur!
    @pterps, schitterende foto's, hoe komt het dat die machines zo vol stof hangen?
    @575GTC, ook superfoto's, hoor!
    @nofear01, de kast met F1-modellen heeft wel degelijk raampjes, gelukkig ....afwasbaar! Waar zit je, man?

13. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    oa Belgische tijdelijke nummerplaten zijn rood met witte cijfers...

14. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Om heel precies te zijn is dat natuurlijk een Challenge Stradale, niet 100% een 360 Modena :D;)

Hehe... Spa Ferrari Days 2006... ik was op hetzelfde moment in die omgeving aan het filmen :D
    Die wagen is trouwens eigendom van 'n F-Chatter ;)

edit; die vrouw in beeld richt haar camera trouwens helemaal fout...

15. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Die eerste is wel bijzonder... erg knap... wat is het verhaal erachter? Welke meeting?

16. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Pfff... weer nogal wat crashes de laatste dagen... :(

Enzo in Zuid-Frankrijk...
    F40 in Zuid-Afrika...
    Dino in de VS...

't Kan snel gebeurd zijn... :(

17. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #7195 henkie, Nov 30, 2006
    Nou heren.... we leven maar 1 keer en ik vind het al 6 jaar de mooiste auto ter wereld en daar is maar een ding tegen te doen... ik heb een F360 modena gekocht :D:D:D:D:D:D

Ik heb hem gekocht bij Kroymans in Neurenberg (D) en mijn 348tb heb ik ingeruild bij Kroymans in Hilversum. Zij leveren mij uiteindelijk de auto. In Duitsland is het aanbod iets groter en het levert ook nog een kleine besparing op, maar ze geven ze echter ook daar niet weg. Paar details... wilde eerst wachten met posten totdat ik hem echt in de schuur had.. maar wat is er beter dan pagina 360...?

- bouwjaar 2000, ErstZulassung: 12/2000
    - km.stand 25.112
    - krijgt nu op dit moment de riemen- en grote beurt, dus de komende 3 jaar geen heisa daarmee (€€€€€....)
    - krijgt een jaar Ferraridealer Power Garantie, wat voor mij wel wat waard is...
    - uiteraard normale 6 bak, mijn eerste keus
    - vorige 1e eigenaar krijgt in februari zijn F430.
    - extra's: zwarte leren dakhemel / rode remklauwen
    - deze fotos heb ik zelf genomen 3 weken geleden in Nurnberg, auto moest nog schoongemaakt en opgepoetst worden, dus kijk daar even doorheen. Hij was net binnen en het was druk met binnenkomende auto's voor riemen. (Einde seizoen)
    - auto wordt morgen opgehaald in Nurnberg, en daarna nog volledig geinspecteerd door Kroymans. Aflevering aan mij over een week of zo... Paar mensen van deze site waren al op de hoogte, kon mijn smoel niet houden :)
    - het kost me heel veel geld maar.....ik ben blij jongens... :D

18. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    hoezo dan? je hebt nog maar 31 min hoor... :)

Henk-henk-henk-HENK!!!! Wauauauauauauauuauw. Man-o-man, wat heb je nóu toch gedaan!??? :D ÔÔôôôôhôôôôhh....!
    GE-WEL-DIG!!!

En als ik het nou íemand gun.... dan ben jij t wel! En ik denk dat dát voor half F-chat.com geldt. Wereldwijd dus :).
    Vele heeerlijke en probleemloze kilometers toegewenst!

De sint is blijkbaar iets te vroeg dit jaar? :)

19. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    A-ha! Is 't zover? :D De grote aankondiging! En op pagina 360 natuurlijk :)

Van harte gefeliciteerd Henk! Prachtige wagen! Kan me voorstellen dat je nu nog meer naar de lente uitkijkt dan al het geval was :D Opnieuw een Deil meeting in april?

Er veranderen de laatste tijd wel erg veel Ferrari's van F-Chatters van eigenaar he... :)

20. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    als je een bericht dat je op de draad gezet hebt, nog wil wijzigingen, of nog wil weghalen, dan moet dat binnen 60 minuten na plaatsingstijd. daarna staat je bericht 'vast' en kan je er niks meer aan veranderen

21. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    Henkie gefeliciteerd.
    wat een groot nieuws dat had ik nou echt niet verwacht?

maar zonder dollen heel en heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

en dat we maar lekker kunnen gummen deze zomer.

ps ik denk dat er nog een paar groot nieuws hebben deze winter.

22. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Wat waanzinnig tof Henk!!!!! Van harte gefeliciteerd met deze geweldige aankoop!! En over een week rij je al, helemaal geweldig, geniet ervan en natuurlijk wens ik ook jou weer veel veilige en fijne km's toe!! :D

Share This Page