Kijk, dit doe ik het liefste. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die was genomen aan de achterkant van de fabriek waar tegenwoordig de nieuwe grote ingang is. Hier nog een paar, genomen bij de toemalige testbaan fiorano. let op hoe dicht de huizen bij de test baan staan. De wagen die er op staat is volgens mij van Carlos Reuteman. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hé, het heeft met F te maken, toch? Na de minuscule woordenwisseling van gisteren mogen we ook al es lachen , hé! Ik vind Roel's GT4 prachtig! Waar is ie nu eigenlijk, bij iemand die ook af en toe poetst.....?
Op de Belgische radiozender Q-Music hebben ze wel vaker maffe stunts... Deze keer staat er 5000km in een Ferrari op het spel... Ter info... http://deckersenornelis.be/v3/specials/
Rob, dat app links onder staat al jaren te koop. Ik weet dat Joren de makelaar al eens gebeld heeft. Kun je op je balkonnetje naar de testbaan kijken. Misschien leuk idee om met een paar Fchatters samen te kopen?
't leek wel een mix van een slecht in mekaar gezet rioleersysteem en een machine die braakpillen produceert! Iedereen die dat autospook niet gezien heeft, gelooft dat ik overdrijf, niet dus, hé Alex! Het was een van de meest weerzinwekkende bouwsels die ik ooit zag! Het leek wel de troostprijs op een designwedstrijd van en voor mentale debielen! De verderfelijke oostblok-skoda motor die er in lag te pruttelen deed me denken aan het aangebrand walmend, stoofvlees van m'n overgrootmoeder in haar betere jaren!
Nederlanders kunnen niet mee doen! Flauw hoor. De prijs is wel echt achterlijk --> 35 waardebonnen à 2 uur rijden (€ 350,- per STUK!). Geldig voor 2 jaar! Dan moet je aardig je best doen, om ze een beetje op te gassen! Het is wel mooi dat je iedere keer wat anders uit kunt zoeken... qua auto! Heb je alles eens geprobeerd hè! http://www.ferrarirent.com/index.php?pagina=offer Al is de keus uit dit rijtje niet echt moeilijk! 328 348 S 355 S 360 456 550 F 40 !!!!!!!!!!! Allemaal een keertje of 2/3 proberen (en die Diablo ook ff testen ), en dan die F40 het meest meenemen zal t wel op uitdraaien denk ik!
Haha ik herinner me dat ding ook! Ik stond daar met mn mond open naar te kijken. Ik heb alleen geen foto's.... Ook opmerkelijk vond ik deze 308. Kijk wat ze ermee gedaan hebben Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geen gek idee en dan verhuren aan pappaha(tsies) voor dik geld? Maar ik denk dat er in dat appartement nu wel een halve meter dik uitlaat roet en olie zit. en wie heeft er genoeg oordoppen?
Ja,'t is daar heerlijk hé! Nu al 3x in Maranello geweest, blijf altijd uren hangen tussen die 2 app.blokken , daar is een straatje, op't einde een afrastering , heilig die plaats! Ik hoorde zeggen dat als er tegenwoordig F1 tests zijn dat het er zwart van 't volk staat en dat het motorengebrul ver tot buiten Fiorano&Maranello hoorbaar is! Heeft iemand van jullie dat wel eens meegemaakt?
Juist, dat ding ziet er niet uit, hé? Ik ken die bezitter wel, reed vroeger veel clubwedstrijden, en won ook wel wat! Die 308 is voll. leeggehaald, denk dat ie nog 900 kg weegt, is dus razendsnel,motor is ook race-geprepareerd! Maar mooi is anders, hé!
Waarom niet? Zou je misschien nog goed staan Raakt inderdaad moeilijk verkocht... zal wel z'n reden hebben. Idee is leuk, daar hebben we het al over gehad Klopt, laat ons er maar weer over ophouden Inderdaad een flauw systeem... maar het idee erachter is leuk. De 355 Spider van Ferrarirent is ondertussen weg... een aantal van de andere wagens, waaronder de F40, krijg je natuurlijk niet zomaar mee. Goede plaats idd, maar er zijn er nog veel meer. Waar het meestal ook veel minder druk is. Wel iets verder lopen Ben zelf tot nu toe 6 keer in Maranello geweest en ben het nog steeds niet beu Meest recente keer was in september 2006. Eén keer heb ik het geluk gehad testritten met de F1 te zien, dat was in 2000... enkele dagen voor de GP van Monza Prachtig en idd druk rond het circuit maar toch zag je genoeg. Verder veel testritten met de normale wagens natuurlijk... en toen ik er met Roel, Waldo, Joren en Bert was hebben we een undercover FXX en een MC12 zien rijden... echt fantastisch!
Dit kan ik bevestigen!! Had nooit eerder met een Mondial meegereden, maar ik was zeer onder de indruk! ... Kippevel
Ga jij niet meedoen? Kreeg de tip eerder deze week van mn zus. Zie mezelf nog niet meteen meedoen, s morgens ben ik nooit van de snelste