Nog een paar Speciaal voor Derool en Nofear: http://www.leechvideo.com/video/view267524.html http://www.leechvideo.com/video/view267528.html En nu maar dweilen jongens
Machtig, jongens wat een overdosis aan f-schoonheid! Overigens, Henkie, die foto's je daarstraks op die andere draad zette zijn 'breathtaking'! Ik ben weer helemaal dol op de jaren 80! Je ziet hoe het er allemaal nog een beetje ongeorganiseerd en chaotisch is! Bijna afgewerkte auto's die lékker stoffig in een hoekje staan en zo, heerlijk! En die GTO's , hoe archaisch en spartaans eigenlijk, aluminium dat nog behandeld moet worden, fibreglass dorpeltjes die nog niet goed passen , die hier en daar half bijgeschuurd zijn, 't lijkt nergens op, dat die machines dan zo perfect de fabriek verlaten! Tenminste , dat denken we, hopen we, tegen beter weten in , alles om de mythe gaande te houden! Prachtig! En die ziekenhuiskarretjes waar halve carrosserieen op liggen wachten, klaar voor verdere operaties! Bij het aanzien van de kiekjes werden m'n ogen vochtig, F is en was toch altijd zéér Italiaans, je merkt dat ze in een schuurtje begonnen zijn! Puur en puur nostalgie! Bedankt, Henkie!
Guy z'n foto's gevonden... Waarschuwing... lees eerst volgende beschrijving van Otto nogmaals voor u naar de foto's kijkt... en huil... of lach... http://img163.imageshack.us/img163/6597/1yh2.jpg http://img163.imageshack.us/img163/6906/2vp2.jpg http://img47.imageshack.us/img47/7791/3sq9.jpg http://img442.imageshack.us/img442/8429/4ip6.jpg
Alex, lang geleden dat ik zoooooo geschaterd heb, ik kom niet meer bij! Die 4 foto's van die platgetrapte uierkar, jongens , 't is toch echt zo: de werkelijkheid tart de verbeelding! Miljaardedju! Wat bezielde die mafketel met z'n uitgeknepen puist op wielen toch om tussen 400 F-volbloeden te gaan staan? Knétter!
't Is mij ook een raadsel hoe dat ding ooit in de paddock geraakt is. Op de vierde foto... kan goed zijn dat jouw 328 daar weer in de achtergrond zit... de plaats waar jij geparkeerd stond is leeg... maar achter het zwarte roostertje zie je een 328 wegrijden...
Idd, ik denk dat ik het niet meer aankon met de 328 in de buurt van die halvegare ijskar te staan,... Zeg Alex, eens iets anders , en véél belangrijker: vroeger op de avond schreef je dat je al 6 x in Maranello was! Hoe hou je het uit zonder F man? Jij bent minstens zo bezeten als ik! Op de terugweg van Gorinchem-Antwerpen vertelde Joren me dat ook jij volledig voor de 355 gewonnen bent, en dat het ook dat zal zijn , of niets! Klopt dat , en verklap eens wat!
Wat een gigantisch lelijk mormel zeg... Dat die man nog met zoiets aan durft te komen op zo'n dag! Hij heeft er trouwens wel limited-edition-lak op zitten geloof ik hè! Gelukkig dat ie limited is --> dan rijdt er tenminste maar 1 Ferrari-achtig apparaat rond met die verschrikkelijke doffe ellende op de motorklep, en op nog wat plaatsen rondom.. Owja Gairo, je kunt wel met mij meerijden! Wordt dan wel de trein vanuit Eindhoven Nee ff serieus, mocht je met OV gaan, neem aan dat je dan via Eindhoven moet hè? Als we dan toch allebei met de trein moeten, kunnen we net zo goed elkaar nog gezelschap houden!
Beste Huijsje, waag jij het om die quasimodo z'n monstermobiel "Ferrari"achtig te noemen! Kerel , als je bedoelt dat ie laag is, dat is mijn wc ook....haha! Fijn dat je komt zondag en Gairo een beetje onder je hoede neemt! Indien Eindhoven voor mij op de weg lag, pikte ik jullie graag op, maar 't is echt ver omrijden, sorry! Ik hoop nog wat interessante cataloogjes of boeken te vinden!
Oei, op dat verhaal zitten echt zeer weinig mensen te wachten vrees ik. Ik ben inderdaad ook helemaal gek op de F355, en dan vooral op de GTS en de Spider... da's al lang geen geheim meer De periodes dat ik het genoegen had met zo'n wagen te mogen rijden hebben dat gevoel natuurlijk alleen maar erger gemaakt. Joren zal dan misschien ook wel verteld hebben over de nachtelijke tunnelritten in Brussel? Ik hou natuurlijk ook van de meeste andere Ferrari's... maar de F355 blijft voor mij iets speciaals...
Prachtig, 't is inderdaad een van de best uitgebalaceerde designs van F, vervloekt snel: vlotte 370 pk als ik me niet vergis! Ik ben heel blij dat dat heuglijk moment er ooit komt voor jou, en soms denken we : wat gaat het allemaal traag, werken dag in dag uit! Ik herinner me de tijd , niet zo héél lang geleden , dat ik dacht dat het niét zou lukken , een mooie goeie F te kopen... Ondertussen heb ik de mijne dikke 4 jaar! De weken, mss maanden dat je je zelf het sein geeft van te beginnen zoeken naar je F-droom zijn de allerspannendste! Ik deed geen oog dicht! Je gaat hoe dan ook een prachtige tijd tegemoet!
zo, hé-hé, ik ben er weer. heb eigenlijk helemaal geen tijd om te lezen, laat staan de poosten, zeker niet na t mailen en pm-en, want ik moet morgen hier weer lesgeven, maar toch ff want o-o-o, wat zijn er weer mooi bladzijden volgestort vanaaf, geweldig; gisteren en vandaag zijn toch weer heerlijke avondjes niet? en dat dik in de winter, we slepen onszelf zo er wel doorheen. iemand al opgemerkt dat het 's middags al later donker wordt dan 3 weken geleden? hier nu kwart over 5. op de kortste dag rond half 5. en zo elke dag er 3 minuten bij. natuurlijk; t kan nog vriezen en koud worden, maar het dieptepunt hebben we al gehad! op naar t voorjaar! goed zo roel! hoe is het toch mogelijk!! dat er gewoon foto's opduiken uit het verleden over iemand nú; alles is vastgelegd in F-land. prachtig. derool; jij bent inmiddels bijna wereldberoemd man! met je schoonmaken. nog meer dan met de kat zijn viool! . ja, dergelijke foto's...o-o-o-o; dus t rijden op zo'n circuit is eigenlijk toch wel eens leuk?, en moet je eigenlijk eens gedaan hebben?, k moet zeggen... oooooohw; aaaaahhhh, is misschien toch wel inderdaad... auw, oooooooooei, niet te veel naar kijken maar...... (sjit wat krijg ik nou ineens jeuk in mijn handen...). prachtige foto's uit de oude doos rob! hulde! dat moet allemaal nog gedigitaliseerd worden ooit. zó mooi! geeft allemaal een tijdsbeeld aan. dergelijke vierkante fotootjes, horen bij díe scenes, met díe auto's. is allemaal historie, dat de hele beleving zo rijk maakt. @Vu; wat n ding die race308. pff. erg oneerbiedig. maar hij zal gaan als de brandweer (zo ziet ie r dan ook wel naar uit...) @GTE; zó; jij komt ff binnen met info, marnix! wow! respect man! klasse. Hoe is het toch mogelijk dat jullie zulk soort dingen weten; tot 79, dus 80 is ies anders etc etc. je praat over 27 jaar geleden! Jij kon toen nog niet eens bij de trappers van je fietsje man! . Echt mooi is dat te lezen. @otto; dat er van alles mis is met je dat hadden we inmiddels al begrepen ja . Hoe houdt je vrouw het met je uit man? . En zij wist vóór jullie verkering/trouwen, dat t virus toen al in je zat? of was dat nog redelijk ingekapselt vanwege je J-tijd. @Alex; idd werkelijk ongelooflijk hoe vaak een exoot wat wordt aangedaan door iemand van de garage! zich toch niet kunnen beheersen??? schandalig. Het is namelijk niet je eigen wagen..... @henk wat; een superfilmpje. hier word ik altijd een beetje gek van in mijn hoofd. zó mooi. en dan die 2 ongure types in de gele wagens in t begin; prachtig! . en het geluid he, het gebrul van motoren, wat isdat toch met ons joh. design en vorm is prachtig, maar het begint bij mij toch eerst altijd met dat geluid, dat gegrom. kan me goed voorstellen dat er mensen daar bij fiorano gaan staan. k stond in 91 op 1 meter naast de track in Monaco tijdens F1-race, zonder oordopjes, we wisten niet dat dat mischien toch wel nodig was; heeft een onvergetelijke indruk op me achter gelaten; of er een straaljager langs je heen rijdt. dat toerental is zó hoog. dat is puur gegil. of er een kat gevild wordt in het 1000-voudige: wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieee-uuuwwwww. o-o-o-o. zucht. heerlijk. @gairo, ik heb niet meer iets concreets met je afgesproken want ik ben een beetje druk en ik moet zondag misschien 's ochtends ergens iets ophalen in tilburg, ik weet het pas morgen. Maar spreek alvast af met Huijsje in E'hoven. gaan jullie met de trein dat is dat toch al gezellig. en wie weet bel ik je zat av nog. @derool: 380 pk! pas op hé....... niet van die rare dingen zeggen als 370... .
Heeft ie eerst waren beren geschoten in de Ardennen of zoiets? Wat een gedrocht zeg. Derool:Ik kan me voorstellen dat je daar bij in de buurt wil staan
Vorige week had ik een paar linkjes gepost maar die zijn verdwenen door de FCHAT problemen Zat ik gisteren op www.zattevrienden.be zag ik deze link ( 80 minuten !) http://www.zattevrienden.be/sfw/amerikaanse_autos_vs_europeese_autos Wat kraakt ie die Amerikaanse autoos af zeg.... Let ook eens op de Toyota Prius !!!! Over een symphonie gesproken (hij dirigeert de F bij het terugschakelen) en deze nog Zo denkt ie dus over onze vlaamse vrienden: http://www.zattevrienden.be/sfw/jeremy_clakson_over_belgie Veel kijkplezier
en gisteren op ICM geweest. Staan natuurlijk veel mooie auto's maar als je al vaker beurzeb hebt bezocht zal er niet zoveel nieuws te zien zijn. Ferrari's: Rode Dino 246 Bruin/tan Dino 246 te koop voor 78.000euri's (GEWELDIGE MOOIE KLEUR) 2x Zilvere 330gt Rode 328 GTS Rode 512TR bij veilinghuis Coys FCN staat met standje. Breadvan Gele 360 spider Licht blauwe 360 spider Licht blauwe 550 Maranello Zwarte 550 Maranello met zwarte velgen Die laatste vind ik verschrikkelijk, zegt Lenny gewoon dat ze die hartstikke mooi vind Nog even naar die 328 gekeken maar die komt er dus echt niet volgens de baas Volgens mij was dat alles op F gebied. Voor NoFear: 2 pre-war Alfa Monza's en de Alfetta 158 (1951, met Ferrari emblemen). Ik weet zeker dat er zondag mensen zijn die je kunnen vertellen waarom die Alfa's zo belangrijk zijn geweest voor het ontstaan van Ferrari Meetingpoint: Restaurant rechts naast gedeelte met Filmauto's en Amsterdam/Beijing stand. Ingang, 35mtr rechtdoor en dan aan rechterzijde. Om 10.00uur
Ik weet niet of ik precies 10u bij t restaurant kan zijn, maar ik zie jullie wel rondlopen daar. Tis immers niet zo'n hele grote beurs.
Voor degenen die morgen naar Maastricht gaan hier vast een voorproefje (van de 10 Ferraris die er staan). Image Unavailable, Please Login
Ik vind de spoiler op de achterkant van gele 360 spider echt afschuwelijk !! Snap echt niet waarom iemand het nodig vind om zo'n achterlijke spoiler op de achterkant van een ferrari te plaatsen. Ben ik de enige die zo denkt over spoilers op ferrari's ?? Ik bedoel trouwens de 360 spider in dit filmpje : http://video.google.nl/videoplay?docid=5670591497274292054&q=lambo+vs+Ferrari Vind overigens het filmpje zelf wel erg leuk in elkaar gezet en natuurlijk ook fantastisch om naar te kijken !! Groet, Ingmar