Oscar, de Manual zal toch ook bij jouw 360 zitten.... ? En anders heb ik hem digitaal voor je. Altijd in engels en duits, nooit in NL. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hmm, ik hoop dat die Rosellini/Bergmann Ferrari er staat als ik naar de MM ga, die heb ik nog niet in het echt gezien.
wow, er rijdt nu n 599 gtb rond in m, dorp. waarschijnlijk van "dekeyser" denk ik kent iemand hem? heeft ook n 512TR, testarossa en 575
rosso met tan interieur, al zijn wagens zijn zo als ik het me goed herinner. verder heeft hij ook n SL55 AMG en zn zoon rijdt met n porsche techart widebody cabrio
Ik kijk er niet van op Stijn... die wagens kosten zooooooo veel minder bij jullie. Kijk eens hoe wij gestraft worden door ons heerlijke belastingssteem... (en dus ook 2ehands..) NL links en B rechts. Image Unavailable, Please Login
Ja klopt Henkie, het is echt belachelijk. Laatst ook zo'n lijstje in de TopGear Magazine bekeken... Waar je in Nederland een Porsche 997 Carrera van kunt kopen, koop je in België al een 997 Turbo... En wat je hier betaald voor een SL65 is in België bijna genoeg voor een SLR McLaren...
Ja, dat weten we nu wel Koen.. Schop die Harrie bij De Lucht in Zaltbommel eruit en probeer de 350 te halen voor de afslag Waalwijk ! En veel foto's !
@Roel Weet je dat Wolfgang de testarossa verkocht heeft ? Hij heeft sinds juni niet meer gepost maar zit elke dag online zie ik. Hij heeft nu een "666" maar ik kan nog even niet vinden wat dat moet zijn.. Enig idee ? Hij maakt er weer een raadsel van..
Sorry Henk, ik verkeer in hogere sferen En ik denk dat hij zich wel netjes aan de max. snelheid houdt Niet boven de 120 dus...
Dr zijn er twee he. 0402MM (voor Roberto Rossellini), nu in het bezit van Jon Shirley en 0456AM (voor Ingrid Bergman), nu in het bezit van Wayne Golomb.
OK, jullie kopen duurder, maar kunnen bijgevolg ook duurder verkopen. Tweedehandsprijzen in Nederland zijn immers ook duurder dan bij ons Wij Belgen worden dan weer gestraft door onze heerlijke Belasting InVerkeerstelling, belachelijk dure jaarlijkse wegentaks, dure verzekeringspremies,... Krijgen we spijtig genoeg niets voor terug bij verkoop (lees: weggegooid geld), dus ja, wat is dan erger? Meer investeren, maar relatief goedkoop in gebruik, of goedkoper kopen, maar duur in gebruik? Het is overal wel iets zeker?
Zou kunnen, maar officieel bestaat er geen Diablo 666. Hier even zijn verhaal.... : "Hi Henkie, no, I do not solve your enigma. Its so easy, I`m sure 90% of all fchatters can solve it within 5 seconds. Ask for assistance on the dutch board or somewhere else. Take the "key words": ----sold his Ferrari and ----moved to the very, very dark side ---- "666" ----black/black/black and ask what ride he is driving. Good Luck my friend, Wolfgang"